Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gode gavetips til voksne?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 15:18   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Kusmi te - eksklusiv og fantastisk

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 16:06   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Kusmi te - eksklusiv og fantastisk

Jeg drakk faktisk en kopp i dag, fikk av en venninne som hadde kjøpt i New York. Jeg var ikke imponert, falt ikke i smak her.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 16:18   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg drakk faktisk en kopp i dag, fikk av en venninne som hadde kjøpt i New York. Jeg var ikke imponert, falt ikke i smak her.

Hva drakk du? Var den tilberedt med riktig temperatur? De har definitivt blandinger som jeg ikke er begeistret for også altså, men jeg synes det er et hav av forskjell på Kusmi te og annen løsvektste jeg har kjøpt på Stockfleth's, Black Cat etc. Men nå drikker jeg litervis daglig, og merker jeg blir mer og mer kresen F.eks. Anastasia, Kashmir Chai, Violet, Oolong og Imperial Label er veldig gode.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 16:20   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Yogi te og Celestial Seasonings er mine favoritter på tefronten. I motsetning til Twinings smaker de faktisk som de skal.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 16:30   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Hva drakk du? Var den tilberedt med riktig temperatur? De har definitivt blandinger som jeg ikke er begeistret for også altså, men jeg synes det er et hav av forskjell på Kusmi te og annen løsvektste jeg har kjøpt på Stockfleth's, Black Cat etc. Men nå drikker jeg litervis daglig, og merker jeg blir mer og mer kresen F.eks. Anastasia, Kashmir Chai, Violet, Oolong og Imperial Label er veldig gode.

Aner ikke, for jeg fikk bare litt i en boks av henne. Men hun skryter også av teen, så det er nok mer meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 20:23   #26
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Harney and Sons har god te i ganske fine bokser. God julekaffe eller litt godt øl er jo og fint.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:14   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Ser at Bønder i Byen også selger endel gavepakker, så lurer på å gå innom der og kikke. Har aldri vært der, men det frister veldig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:16   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Krydder fra Cemo?

Ser de skal ha julemarked snart. Kanskje jeg skal forsøke å gå der. Liker å gi bort forbruksting og ikke minst å støtte noe lokalt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 09:38   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ribbekrydder, kalkunkrydder og julegrøtkrydder fra Cemo

Har du smakt dem? Er de gode? Lurer på om jeg ikke har biffkrydder hjemme, sikkert fått i gave.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 12:25   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ser de skal ha julemarked snart. Kanskje jeg skal forsøke å gå der. Liker å gi bort forbruksting og ikke minst å støtte noe lokalt.

Enig! Kjøpte et sett fra Cemo av en nabogutt i går. ( innsamling til Polentur)
Kaffe, sjokolade, trøfler, fruktgreier mm i en fin papirpose. Tenkte jentene kunne gi det til oldeforeldrene

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 12:33   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Mat fra lokale produsenter

Lys fra lokale produsenter

Engel fra Bymisjonens engleverksted

Eventuelt andre ting som støtter gode formål eller småbedrifter.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 12:36   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Gavekort på et kulturhus i nærheten, evt billetter til show/konsert e.l.?

Det samme tenkte jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 17:33   #33
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Brannteppe
Slukkeskum

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 21:14   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Brannteppe
Slukkeskum

Alle har fått brannteppe for noen år siden. Kjøpte på nettet hos et forsikringsselskap. Det er gjerne slikt man ikke kjøper selv.

Jeg har kommet frem til at det blir noe spiselig til de tre voksne som bare skal ha en liten oppmerksomhet, mest sannsynlig noe fra Cemo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-15, 10:19   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

En Cemo gave kjøpt i dag tidlig på hagesenter. Da er den ene personen i boks.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-15, 14:31   #36
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Jeg har smakt de fleste krydderne fra Cemo, og jeg liker de veldig godt. potetkrydder, ribbekrydder og urtemiksen er favorittene mine. Det eneste jeg ikke har likt er riskrydderet.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har du smakt dem? Er de gode? Lurer på om jeg ikke har biffkrydder hjemme, sikkert fått i gave.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-15, 21:24   #37
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode gavetips til voksne?

Alt annet enn lyslykter, servietter og lys...God te, hår og hudpleie, en god bok, en artig termokopp eller vannflaske er ihvertfall noe jeg ønsker meg. Hjemmestrikkede ullsokker og votter. Et fint skjerf. Ull og silketrøye. Flanellpyjamasbukser. Ei god lue som ikke stikker. Hm...og noen nye nike air max sko! Alt det ønsker jeg meg!!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no