Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 21:28   #81
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hjelpes! Høres ut som om hun er "logotomert" selv Håper noen sa i mot, for det er jo slike utsagn man kommentere.

Ja, det var rikelig med tilbakemeldinger, alle saklige og konstruktive, men hun tygger på sitt om logotomi og hvilket flott land Noreg hadde vært om massakeren hadde funnet sted for 30 år siden. IQ er en fin bil, og vel... denne dama har ikke bil.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 21:44   #82
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Skremmende tankegang, ja.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 21:48   #83
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Sonja S: Jeg er rystet over at noen kan skrive slik! Trist, rett og slett.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 21:48   #84
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Så en venn av en venn kommentere, fikk bakoversveis og måtte innom siden hennes for å kikke. Der var det et aldri så lite utvalg av mindre reflekterte kommentarer og statuser de siste dagene. Jeg er målløs...


Han sku vel ha vært på øya for 30 år sia da broileren Jens ble logotomert ...hadde spart Noreg for mye ...

Yess møkk lei broileren Jens å hans regjering å tok logotomi øya samtidig .. Bare 30 år for sent ... Sku vært da Jens ble logotomert så hadde vi hadd noe annet enn en nikkende broiler som statsminister... Tragisk

Forstår ap flokken d e på tide med skifte av styre og stell i no når di ser hva di får folk te å gjøre for å bli kvitt di ...belønninga for andres sorg e 21 fengselsår på luxus svite med alle fasiliteter og antakeligvis verdens kjendis med fete honorarer for "sin" versjon av tragedien.. Også en del av Norges straffepolitikk ...

Jens bruke tragedien til å samle medlemmer ... Oppfordrer folk te å melde seg inn .. RESPEKTLØST!!! Vise bare at d e et kynisk parti uten tanke for andre. Ska han høste stemma på tragedien di tyte så mye om ... Respektløst !!!

Trudde omsorg va noe som skal vises daglig å ikkje på oppfordring ... Di som trenger omsorg gitt av landets styre må jo innom tv 2 nyhetene for å få d di har krav på året rundt, men no ska di plutselig være så raus sia d gjelder egne rekker ...


Lure på om d ikkje skjer noe i verden for tiden ..... Møkklei AP reklamen....
Skjer vel andre ting i verden uansett ... Greit med litt andre ting i avisa og nyhetene ... Så kan di som vil meske seg med andres sorg,tror di berørte e som andre i sorg å vil bearbeide det på egenhånd uten media og masse toskne spørsmål .

Mange hjernedøde som følger bjellesauen .. Så får vi andre håpe d ikkje e for mange sombier i landet ;0)


OMG, jeg er målløs.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 22:06   #85
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Hjelp! Er det mulig?

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 22:43   #86
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg får mest lyst til å råflire at at folk virkelig er så dumme. (Logotomert!? ) Men det er skremmende også. Virkelig.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 22:47   #87
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det er hårreisende at det finnes folk med sånne meninger!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 27-07-11, 23:22   #88
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Skremmende er ordet. Så lenge det finnes foreldre med slike holdninger tror jeg aldri vi blir kvitt dem.
Ser på den åpne FB-veggen hennes at flere skriver at de sletter henne som venn etter dette.

"Takk for meg som FBvenn med deg, etter å ha lest dine statuser her på FB"
"Har o fått nok. Politisk uenighet e uproblematisk, men ditt menneskesyn, trångsynthet og totale mangel på empati i kjølvannet av denna tragedien, blir for drøyt. Takk for meg."

Det er godt folk reagerer på slikt.


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 27-07-11 kl 23:40.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 00:49   #89
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2


Jeg har elsket deg siden det første sekund jeg hørte ditt hjerteslag. Jeg elsket deg i det samme øyeblikk du ble født. Du var bare et minutt gammel da jeg visste, at jeg ville dø for deg! Når vi velger å få barn, tillater vi samtidig, at våres hjerter kan reise vekk fra kroppen. Sett dette på din vegg, hvis du har barn, som du elsker høyere enn livet.

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 00:50   #90
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Bare en liten tanke....
Har du noen gang tenkt på hvorfor vi kalles kvinner?
Fjern første bokstav. Og nå kan du fundere litt.
Fjern så første bokstav i mannen... ;o)

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 10:58   #91
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Sonja S, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg nøyer meg med å dåne litt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 11:01   #92
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Skremmende er ordet. Så lenge det finnes foreldre med slike holdninger tror jeg aldri vi blir kvitt dem.
Ser på den åpne FB-veggen hennes at flere skriver at de sletter henne som venn etter dette.

"Takk for meg som FBvenn med deg, etter å ha lest dine statuser her på FB"
"Har o fått nok. Politisk uenighet e uproblematisk, men ditt menneskesyn, trångsynthet og totale mangel på empati i kjølvannet av denna tragedien, blir for drøyt. Takk for meg."

Det er godt folk reagerer på slikt.

Så utrolig bra at folk sletter seg, OG skriver det på siden hennes. Kanskje flere får opp øynene og gjør det samme. Hadde glatt fjernet det "vennskapet".

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 15:52   #93
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

herlighet ja det var tragisk det som skjedde og alle tenner et lys for dei men hvor mange dør av krevt ,hjertesykdomer ,ms ,o.s.v. hvem tenner et lys for de ?

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 16:28   #94
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

herlighet ja det var tragisk det som skjedde og alle tenner et lys for dei men hvor mange dør av krevt ,hjertesykdomer ,ms ,o.s.v. hvem tenner et lys for de ?

Herregud det var rett før jeg slang ut en krass kommentar til deg før det gikk opp for meg at du nok siterte en dustete status.
Er det mulig..

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 16:45   #95
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg hadde fjernet det mennesket fra min venneliste. Blir kvalm!

Minty er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 16:53   #96
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

herlighet ja det var tragisk det som skjedde og alle tenner et lys for dei men hvor mange dør av krevt ,hjertesykdomer ,ms ,o.s.v. hvem tenner et lys for de ?

Jeg blir målløs.
Ikke minst fordi de som har slike statuser sansynligvis er de samme som flere ganger i uka poster andre copy-paste statuser om støtte til kreft og hjertefeil og hvahardu, og avslutter dem med at "97% av mine venner kommer ikke til å sette dette som sin status"

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 20:21   #97
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Han er ikke min venn altså, bare så det er sagt. Han er vennen til noen andre venner av meg, så den tilfeldig.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 20:22   #98
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Herregud det var rett før jeg slang ut en krass kommentar til deg før det gikk opp for meg at du nok siterte en dustete status.
Er det mulig..

Det der kunne aldri ha kommet fra meg.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-07-11, 20:38   #99
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det der kunne aldri ha kommet fra meg.

Jeg vet jo det når jeg bare fikk tenkt meg om. Det var liksom ikke det i det hele tatt, men jeg skvatt veldig for jeg trodde jeg var i "finansdepartementet har eksplodert" tråden enda.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 30-07-11, 21:51   #100
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

"Det er umulig" sa Stoltheten. " Det er risikabelt" sa Opplevelsen. "Det er meningsløst" sa Fornuften. "Gi det en sjanse" hvisket Hjertet ♥ ...

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no