Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 20:18   #241
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Kan jo nevne at det første hun gjør om morgenen når hun våkner er å legge ut slike meldinger:

Sitat:

Gooo måååren......Jøss det er jo en skikkelig høstmorgen idag, regnet bare pøser ned, mørkt å koselig....tenne lys å bare nyyyyyte kaffeen♥♥♥ ha en fiiiiin dag alle.....)))

Og før hun legger seg kommer denne:

Sitat:

Natta væden♥♥♥

Må jo legge til at jeg har vurdert å blokkere henne, men det er så villt at det jo er ganske humor også innimellom.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 22:12   #242
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

"Kjører til skolen i kø. Hater kø!"

Jeg håper virkelig hun sitter på, og ikke kjører selv.

Skjønte ikkje?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 22:13   #243
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2



Jeg har visst en som spytter ut litt av hvert uinteressant jeg også, kan man si..

Disse kom ikke lenge etter hverandre

"blir Wienerpølse i lompe til mat i dag, kona og er på byn med søskenbarnet sitt
og ellers syns jeg er merkelig med at pakke som er sortert og videresendt fra Oslo i går den 26/8 kl12:33 på dagen ikke er scannet inn på postterminalen på Hamar enda.... mystisk"


"Forspist meg på wiener i lompe..... off magen er snart ødelagt nå"

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 22:16   #244
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Skjønte ikkje?

Det handler vel om at dersom man kjører bil så er det ikke så smart å sende statusoppdateringer på facebook. Da bør man konsentrere seg om å kjøre bil.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 22:19   #245
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det handler vel om at dersom man kjører bil så er det ikke så smart å sende statusoppdateringer på facebook. Da bør man konsentrere seg om å kjøre bil.

Å. Når en står i kø også? igjen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 23:04   #246
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne


Morella er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 23:09   #247
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne


Den der gjør meg så eitrende forbanna. Og jeg leter enda etter et solid syrlig svar. Forslag mottas!! Det er jo for ?&%#€€ ikke samme budsjett og så videre. Ikke hjelper våre egne en viss plass.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 23:22   #248
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Den der gjør meg så eitrende forbanna. Og jeg leter enda etter et solid syrlig svar. Forslag mottas!! Det er jo for ?&%#€€ ikke samme budsjett og så videre. Ikke hjelper våre egne en viss plass.

Jeg blir sinna jeg også, men kanskje mest lei meg for at det fins så mange idioter og sneversynte der ute.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 23:40   #249
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Denne så jeg i dag. Syns den var litt artig jeg.

Gikk forbi noen bygningsarbeidere i dag. Det var de vanlige seksuelle tilropene i et kvarters tid. Så ba de meg holde kjeft.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 23:46   #250
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av minimee, her.

I bryllup pleide gamle tanter å dunke meg i ryggen og si : Det er din tur neste gang ! De sluttet med det da jeg begynte å gjøre det samme med dem i begravelser.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv  
Gammel 30-08-11, 23:55   #251
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

av LaBangas FB-venninne.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 00:00   #252
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

av LaBangas FB-venninne.

Kveldens nattamelding:

Sitat:

Cougar Town♥♥♥.....sååå natta vææææden♥♥♥

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 00:17   #253
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg har ei som kommenterer været konstant. Det sytes og sytes hele tiden, uansett hvilket vær det er så er hun aldri fornøyd.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 00:41   #254
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Kvinner satser mer på skjønnhet enn på begavelse fordi menn ser bedre enn de tenker.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 07:20   #255
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Har nettopp fått en sinna mail fra Stabburet. Bilder til Leverpostei-boksen skal altså ikkje være i naken positur å det SKAL være av barn! Neida, vi må for all del ikkje forandre oss eller prøve en ny vri.... ;D

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 07:30   #256
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Forskjellen på mot og Baller: Mot er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta,bli angrepet av kona med en kost og ha mot til å spørre:"Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut å fly en tur?" Baller er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta,med lukt av parfyme og øl, leppestift på kragen,klaske kona på baken og si: "Så var det din tur, tjukka! "

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 09:05   #257
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne

Den her savner jeg et bitende svar på også - et som slår, biter og glefser, og samtidig er så saklig at ingen kan ta meg på fakta.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 09:07   #258
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

LaBanga: av FB-venninna di, og er enig med deg i at det faktisk er litt morsomt å ha sånne FB-venner.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 09:12   #259
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere kommer ikke å tørre å kopiere denne


Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Den her savner jeg et bitende svar på også - et som slår, biter og glefser, og samtidig er så saklig at ingen kan ta meg på fakta.

Hva med:

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere vil ikke betale mer i skatt for å bidra både til fellesskapet her hjemme og sultrammede i andre land.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 09:19   #260
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jo, den var fin, Kanina. Men akk, jeg syns jeg hører de Frp-stemmende bekjente på FB svare på den. Mer skatt? Er du gal? Vi som har miliarder på bok - har du hørt om oljefondet?

Kortsytne, sneversynte folk, som jeg på en måte ikke kan kutte ut heller...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no