Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans - tenåringsgutt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-20, 19:27   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er fortsatt der at jeg lurer på hvorfor 15-åringen må ha jeans hvis han ikke vil. Min 13-åring har en chinos han bruker når han absolutt må, i litt mer formelle sammenhenger, og til vanlig går han bare i treningsbukser. Jeans skjer ikke, og det er helt greit for meg. Hvis han en dag ønsker jeans selv må vi selvsagt ut på jakt, men jeg gidder ikke å prakke det på han. Så fram til da får han gå med treningsbuksene sine. Forhåpentligvis skjer det ikke før han har vokst inn i mer standard størrelser for herrejeans (og har fått seg jobb ).

Han begynner ellers å bli litt mer opptatt av merker og hva han har på seg, men det gjelder helst t-skjorter og hettegensere. Og joggesko. Men inntil videre slipper vi billig unna på buksefronten som sagt, og det synes jeg er helt greit.

Rett og slett for at treningsbukse ikke er noe han får gå med overalt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no