Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 16:13   #1
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Dere som har hund og tørketrommel: Hvilken type tørketrommel har dere??

Vi måtte gi opp tørketrommelen vår. Vi hadde en kondenstørketrommel som stadig sluttet å virke fordi pumpen ble full av hundehår. Nå har jeg vært uten en stund, og er lei!! Jeg ønsker meg en ny men er usikker på hvilken type jeg skal velge?

Har sett etter kondenstørketromler med vannoppsamleren nede på maskinen, altså uten pumpe, men har ikke funnet noen enda.
Har også lurt på om et dyrt merke som foreks. Miele kanskje holder lengre?

Noen som kan hjelpe?

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 16:17   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Vi har 3 hunder i huset og har aldri hatt hundehår i tørketrommelen (ikke kondens). Trommelen blir åpnet og sjekket for lo og støv med jevne mellomrom, fordi den første trommelen vi hadde tok fyr.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 16:22   #3
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Hvilket merke har dere, Kisha?

Her i huset er det stort sett hundehår på det meste av klær, spesielt ungene sine.Og sokkene våre er alltid full i hår.... Alle hundehårene går tydeligvis ikke av i vask, men følger med videre til tørking i trommelen hvor de altså tetter pumpen. Vaskemaskinen ser heldigvis ikke ut til å ha problemer med dette.

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 16:28   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Vi har kondenstørketrommel med slik vannoppsamling et godt stykke under døra. (nesten ved gulvet)

Ja ikke at jeg har hund, da, men tørketrommel har jeg. *deler villig*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 16:30   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Det står ELTO 365W på den, men den er langtfra ny.
Jeg renser filteret mellom hver gang den er i bruk. Det er viktig.

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 27-10-06 kl 16:36.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 17:33   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Jeg har Siemens, med oppsamlingsskuffen oppe.

Har hatt den i 5 år, og aldri hatt problemer. Hunden vår røyter ekstremt mye, så det er hundehår på de aller fleste klærene. De må en runde i trommelen for å bli hundehårfrie.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 17:56   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Når jeg så overskriften måtte jeg bare flire litt. Liksom litt sånn; nei, en kan ikke tørke hunden i tørketrommelen.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:08   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Når jeg så overskriften måtte jeg bare flire litt. Liksom litt sånn; nei, en kan ikke tørke hunden i tørketrommelen.

Nøyaktig min første tanke også En ytterst spennende overskrift!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:16   #9
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Når jeg så overskriften måtte jeg bare flire litt. Liksom litt sånn; nei, en kan ikke tørke hunden i tørketrommelen.

Ja, kanskje ikke helt gjennomtenkt den overskriften. Var bare så opptatt av å finne de som har både hund og tørketrommel.....

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:18   #10
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi har kondenstørketrommel med slik vannoppsamling et godt stykke under døra. (nesten ved gulvet)

Nettopp noe sånt jeg tenker kanskje kan funke. Uten pumpe som må pumpe vannet opp i en vannbeholderen oppe på maskinen. Hvilket merke har du?

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:21   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Når jeg så overskriften måtte jeg bare flire litt. Liksom litt sånn; nei, en kan ikke tørke hunden i tørketrommelen.

Etter noen tabber har jeg prøv å lære meg å lese hva som står .

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 18:38   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Vi har ett stykk hund som røyter og en Miele tørketrommel.

Fin kombinasjon !

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:03   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Har hatt hund og tørketrommel i mange år uten problemer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:05   #14
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Vår kommune har ikke brøyteberedskap før 15. november. Det vises godt på veiene.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 19:43   #15
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundeeiere se her: Hunder og tørketrommel

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Vår kommune har ikke brøyteberedskap før 15. november. Det vises godt på veiene.

Jeg er blind. Feil tråd.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no