Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Går dere på Loppis-jakt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 19:07   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Går dere på Loppis-jakt?

Var på loppemarked igår. Syns det er kjempemoro!! Fant masse fint, bl.a et Figgjo servise. Alt jeg kjøpte kosta 50,-

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 19:23   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Så heldig du har vært.

Vi går på loppemarked når det faller seg sånn tidsmessig for oss.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 19:31   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

I går? Hvor går du på loppis? Trodde de bare var lørdager og søndager?

Ja vi går på loppis. Om våren og om høsten er det en av våre favoritt helgeaktiviteter. Mannen graver seg ned i bokavdelingen, jeg ser etter klær og stoffer og andre tøffe ting som forhåpentligvis kommer til nytte. Ztjerna henger på ryggen i ergoen til han blir lei, etterpå spiser han vaffel. Det er forøvrig stor forskjell på loppemarkedene både når det kommer til priser, humør og utvalg

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:13   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

I går? Hvor går du på loppis? Trodde de bare var lørdager og søndager?

Åpnet på Torsdagskvelden dette loppemarkedet. Åpent i kveld oxo, og på dagtid lørdag .. Det er ganske stort -mye fint..og MYE stygt. (Stevneplassen-Skien)

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:21   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei. Jeg kunne hatt loppemarked av alt jeg har i skuffer og skap ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:30   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Nei. Jeg kunne hatt loppemarked av alt jeg har i skuffer og skap ...


Garasje-salg hos deg neste Lørdag? hi hi

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:33   #7
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Garasje-salg hos deg neste Lørdag? hi hi

JA!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:36   #8
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei, det gjør jeg ikke.
Men diverse blogger jeg sneier innom er bevis på at det finnes mye fint for den som bare leiter.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:38   #9
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 11:35   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Ja, stadig vekk. Men nå er det lenge siden jeg har kjøpt noe. Guttene elsker loppis, og noen av leikene de er mest glad i har de loppet for ti-tjue kroner.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 17:43   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Ei kollega var på loppis forrige helg og hadde kjøpt masse flott tøy, fine topper, bluser og skjorter. Det som ikke passet til henne fordelte hun på kontoret. Stor suksess! (Vi lærere er visst ikke så fine på det..)
Ellers har jeg arvet så mye at jeg ikke trenger å gå på loppis på mange år..

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 18:00   #12
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Var på loppemarked forge helg,
kjøpte noen bøker og en trehjulssykkel.
Billig trehjulssykkel for å ha med Farmor og Farfar, kjempe greier

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 18:16   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei nå er det lenge siden jeg var sist, men det er jo egentlig så moro når en kan gjøre et kupp.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 18:36   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei, jeg er aldri på loppemarked, men jeg er veldig glad i dem, for jeg blir kvitt så mye rart når de kommer og samler inn lopper!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 18:58   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nei, jeg er aldri på loppemarked, men jeg er veldig glad i dem, for jeg blir kvitt så mye rart når de kommer og samler inn lopper!



Jeg jakter stadig på lopper hjemme hos meg selv. Etterhvert har det gått sport i det, og jeg har sluttet med impulskjøp. På den måten har jeg bedre råd til de tingene jeg trenger.

Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:30   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Føler nesten at vi bor i et loppemarked selv, etter at vi kjøpte hus med innhold i fjor. Ga bort masse greier til loppemarked i vår. Har mer på boden.
Og en god del har vi tatt i bruk selv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:16   #17
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Svigers er en ihuga loppemarkedfamilie, og jeg har også blitt bitt av basillen etter hvert. Vi har fått tak i fine servicer og masse gode klær. Jeg rasker med meg det som ser ok ut, kvalitets- og stilmessig, og hvis det ikke passer, så er det bare å levere det til neste loppemarked. Svigermor er helt rå til å prute, så det blir ganske billig. Sist loppemarked fant jeg en fin rosa Benetton ullcardigan, som jeg fikk for 20 kroner. Ski og fritidsutstyr finner vi også mye av.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:19   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Jepp. Jeg digger loppemarkeder. Så jeg gir det jeg ikke vil ha til Fretex og kjøper lopper.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:38   #19
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Min mor er veldig glad i å gå på loppemarked. Det er eldstedatteren min på 9 og, så en helg i måneden går de på loppemarked sammen og har det kjempe kjekt sammen.
Må si jeg ikke alltid er like glad for hva hun kommer hjem med, men så lenge hun har glede av det så er det greit.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:47   #20
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei. pleier ikke å gå på loppis, men kan gjerne tenke meg å gjøre det når vi får oss større sted å bo.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no