Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-19, 09:54   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Dette ble etterlyst, og jeg vil gjerne ha en sånn!


Mitt bidrag:

Torsk og tomater i form.

Enkelt og godt, syns jeg: Sånne frosne gourmet-torskefileeter, tines og legges i en ildfast form med tomater i skiver mellom. Så slenger man over noen gode klatter smør, salt og pepper, og har i ovn til det er ferdig. Tror 10 min på 200 grader, eller til den flaker seg når du pirker i den med gaffel.

Server med ris og agurksalat, for eksempel.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 10:03   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Mine unger er veldig glad i panert torsk eller hyse. Må være fersk fisk (syns jeg), skjæres i passe store biter og paneres i egg og kavring. Vi serverer med stekt løk, ertestuing og potetmos. Det går gjerne 1 kg fisk på 4 personer.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 10:47   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Fisk i folie:

En bit folie til hver med et par smørklatter i bunnen. Oppå legges for eksempel gulrotstaver, persillerot, vårløk, tomat, og så en bit torskefilet oppå. Salt og pepper, litt urter, en sitronskive og en klatt creme fraiche på toppen. Lukk igjen folien, bak i ovnen i et kvarters tid – et voilà! Jeg serverer kokte poteter til.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 10:50   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Vi spiser laks med ris og wokede grønnsaker veldig ofte. Jeg kjøper salmalaks (eller tilsvarende) får salt og pepper på seg og stekes på 200 grader i 14 minutter. Dette serveres med ris og grønnsaker. Grønnsakene er kjøpt frosne og stekes bare i panne.

Jeg bruker soyasaus, mannen bruker shirachasaus og ungene bruker ketsjup. Sistnevnte syntes jeg er helt forskrekkelig, men jeg bare lever med det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 10:54   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

En annen veldig kjapp middag når jeg finner store stykker med røket laks er dele i mindre biter og stekes sammen med charlottløk og sukkererter. Det tilsettes en terning fiskebuljong og et beger med creme fraiche, og serveres med pasta.

Utrolig lettlaget og ganske så godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 10:58   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Fiskeburgere stekt i ovn, med en halv skive bacon på toppen av hver fiskeburger, servert med wokket squash og gulrot, og potetstappe er en slager.

Jeg liker torsk og bacon, servert med søtpotetmos og granateple, men resten av familien er ikke så begeistret for torsk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 11:01   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Torskefilet i passe biter som evt kan vendes i en blanding av mel, salt og pepper. Stekes i panne og serveres med poteter, grønnsaker og (hjemmelaget aïoli). Ungene elsker dette.

Wraps med pulled salmon (laks stekt i ovn og så river du fiskekjøttet fra hverandre), salat, grønnsaker, rømme og guacamole.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 11:18   #8
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Laksewraps: tortilla, stekt laks, salat, rødløk, paprika, tomat, agurk, fetaost, avocado og rømme. Ingredienser hver for seg på bordet, så alle kan forsyne seg med det de liker.

Smørdampet torsk: litt over middels varme, smelte (god med) smør i en kjele, legge i gulrøtter i tynne skiver og minst 1 stor purre i tynne ringer. Torsk på toppen, lokk på. Ferdig når torsken er ferdig (ca. 15 min.)

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 11:25   #9
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

I dag: Ferdig fiskesuppepose fra Rema med en bit laks (rest fra annen middag) oppi. Serveres med foccacia fra fryseren, kjøpt som Too good to go i forrige uke.

I går: Fiskekaker varmet i ovnen med barbecue-saus. Servert med oppskårne geønnsaker, salat, maiskolbe og hamburgerbrød til.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 11:25   #10
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Pastasaus med tunfisk. Lager på slump, men ingrediensene er ca disse:
Tunfisk på boks i vann
Gode hermetiske tomater
Creme fraiche
hvitløk
vårløk
litt muskat
kapers eller oliven om man liker det

Stek løk og hvitløk i olje, tilsett tunfisk og boksetomat. Surr noen minutter. Tilsett cf, la det surre litt. Smak til med pepper, vær forsiktig med salt, fisken er ganske salt. garner med kapers eller oliven før servering, server med pasta av ett eller annet slag.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 12:06   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Når Poden lager middag, blir det stort sett laks og brokkoli i ovnen med ostesaus på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 12:39   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Torskefilét (gourmet) i ildfast form. Hell over ein boks eller to med matfløyte. Ha oppi cherrytomat, purreløk, løk og paprika. Ha på ost på toppen. Steikes i ovnen i 15-20 minutt på 200 grader (trur eg).

For tida er favoritten laks og wok. Har på eit godt lag med Hoisinsaus på laksen. I ovnen ca 20 min. på 200 grader. Wokblanding saman med meir hoisinsaus. Og ris.

Ellers fungerte laksetaco, faktisk. Kjøpte ferdig krydderblanding. 02-modellen er særs skepstisk og kresen, men gjekk med på å teste ut.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 12:49   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Laksepasta i steikpanne:

- laksefilet i biter (er de steinfrossen putter jeg de rett i steikpanna og deler opp etterhvert som de tiner/steker)
- litt røykalaks eller spekeskinke i biter
- brokkoli
- gulrotskiver går også fint
- purreløk (eller annen løk etter smak)
- sukkererter (has i helt på slutten)
- salt, pepper og annet krydder fra lageret
- fløte has i panna på slutten, kok det litt opp
- fetaost

Koker pasta ved siden av, dette kan blandes oppi steikepanna hvis man vil.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 14:04   #14
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Laksesalat: stekt laksefilet, med salat med agurk, avokado, mango og babyspinat. Kan med hell kombineres med laksewraps, for mindre furting ved middagsbordet.

Wraps med crispy torskepinner.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 16:07   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Jeg lager skikkelig god poke av laks. Men ungene synes ikke at det er all verden.

Del ønsket mengde salmalaks i små terninger. La det marinere noen minutter i en saus av 2 fedd med finhakket hvitløk, 4 ss soyasaus, 2 ss sesamolje, 1/2 ss sriracha og 2 ss sesamfrø. Kutt opp avokado, grønt eple, vårløk, søt paprika og agurk. Bland grønnsakene sammen med fisken og riv over litt skall av en halv lime. Ta gjerne litt limejuice i også hvis man ønsker.

Server med varm ris.

Når jeg lager dette, så pleier ungene å steke litt laks i en stekepanne som erstatning for poke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 16:19   #16
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg lager skikkelig god poke av laks. Men ungene synes ikke at det er all verden.

Del ønsket mengde salmalaks i små terninger. La det marinere noen minutter i en saus av 2 fedd med finhakket hvitløk, 4 ss soyasaus, 2 ss sesamolje, 1/2 ss sriracha og 2 ss sesamfrø. Kutt opp avokado, grønt eple, vårløk, søt paprika og agurk. Bland grønnsakene sammen med fisken og riv over litt skall av en halv lime. Ta gjerne litt limejuice i også hvis man ønsker.

Server med varm ris.

Når jeg lager dette, så pleier ungene å steke litt laks i en stekepanne som erstatning for poke.

Jeg skulle akkurat til å tipse om poke bowl, som ungene mine ELSKER.

Denne går vi for, uten vårløken, men med raspet gulrot i stedet:
https://3iuka.no/oppskrifter/laks/poke-bowl/

Ellers er lakselefse, som beskrevet som laksewrap her over en annen favoritt hos ungene.

Og når vi virkelig skal ha junk food eller ikke har mulighet til å lage ordentlig middag, er det brukbart med fisk i Fish & crisp fra frysedisken. Serveres med pommes frites (sa jo at det var junk food ) og oppskåren agurk og paprika.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 18:16   #17
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Baconsurret torsk på en seng av potet og gulrotstappe med brokkoli til. Torsken steker jeg i ovnen i ca 15 minutter. Resten gir seg selv. Veldig enkelt, og veldig godt. Jeg har gjerne litt chilli, hvitløksolje og vårløk i stappa.

Leste forresten at man ikke skal ha syre som i feks sitron eller lime i sånne aluminiumspakker. Det skjer noe kjemisk når syre og folie blir varm, og den utskiller noe som ikke er bra for oss. Tror jeg leste det i et sånt grillblad som kom i posten her. Fra Mega eller no.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 18:54   #18
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Så bra med en sånn tråd! Her går det omtrent bare i laks så håper på mange gode tips med hvit fisk. Et par favortitter her med laks:

Wok med kokosmelk og sursøt saus:
Stek laks i biter, sett til side
Wok grønnsaker etter egen smak (bruk evt frossen pose)
Tilsett 1 boks kokosmelk og 1 pose sursøt saus og bland alt
Tilsett laksebitene
Vi koker fullkornsnudler og har oppi, men kan og serveres med ris

Laksespagetti
Stek laks i terninger krydret med sitronpepper
Varm 2 bokser creme fraiche tilsatt 4 ss soyasaus
Tilsett lakesebitene til sausen
Serveres med tagliatelle og salat

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 23:04   #19
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Oh! Og teriyaki laks! Stek laks, ha på masse purre, hell på saus. Server med ris, gulrøtter og brokkoli.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-19, 23:18   #20
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsfisk - oppskriftstråd

Det er forresten en tråd til med oppskrifter på fisk.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no