Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til foreldre som har alt ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 11:26   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Hvert år får svigers + mamma hver sin stor Fotoknudsen-kalender med 13 bilder av Camilla i. Alle sidene er i flott fotopapir, så bildene (som er ganske store) kan klippes ut og rammes inn etc. etterpå. Dette har vært fast gavetradisjon hver jul siden vesla ble født, og de blir skikkelig glade hvert år. Nå har de bare ett (+ snart ett til) barnebarn, det hadde kanskje vært litt mindre stas om de hadde 10. Kjøper selvsagt noe annet utenom, det spørs hva de ønsker seg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 11:33   #42
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Fotokalender er uaktuelt å gi til moren min, ja. Hun har snart 11 barnebarn og hadde måttet ha mange kalendere for å ikke gjøre forskjell.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 12:42   #43
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Her i huset så er fotokalender populært. Gir mye glede til besteforeldre gjennom hele året. De andre barnebarna deres er såpass store nå at det er kun fra oss de får det. Og vi står for 3/4 deler av barnebarna på ene siden og over halvparten på andre siden, så det er stor stas.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:04   #44
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fotokalender er uaktuelt å gi til moren min, ja. Hun har snart 11 barnebarn og hadde måttet ha mange kalendere for å ikke gjøre forskjell.

Året har 12 måneder. Hvorfor ikke gå sammen og lage en kalender med bilder av alle barnabarna? Det har vi gjort de siste årene og det er en veldig populær gave. Den måneden barnet har bursdag er reservert det barnet, og ellers så prøver vi på en rettferdig fordeling. Desember er felles, da er store og små med på bildet.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 17:45   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vin&romantikk:


Vin er en flott gave, men jeg ville aldri gitt mine foreldre noe som kan forbindes med romantikk..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 17:47   #46
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Jeg har vel kommet inn på tanken med å evt gi foreldrene våre forskjellige abonnemanger på blader. Vi Menn til pappa, Kamille til mamma, Allers eller Hjemmet til svigermor og evt Illustrert Vitenskap til svigerfar. De har jo alt alle sammen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:09   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Vin er en flott gave, men jeg ville aldri gitt mine foreldre noe som kan forbindes med romantikk..

Du trenger jo ikke akkurat si at det er ment til romantikk - ost og kjeks og servietter og lys kan man da fint gi til både foreldre og besteforeldre.

Våre foreldre får bøker, tenker jeg, i likhet med søsken og venner og, ja, stort sett alle vi kjøper gaver til. Bøker eller DVD-er til hele gjengen. Bortsett fra bestemødrene våre, de får nok fotokalendere, som i fjor og året før det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:58   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du trenger jo ikke akkurat si at det er ment til romantikk - ost og kjeks og servietter og lys kan man da fint gi til både foreldre og besteforeldre.

Det er sant. Men jeg tror jeg dropper massasjeoljen.

Jeg har kjøpt en bok og en elektrisk pepperkvern til min mor. Hun har vonde fingre. Faren min skal få et sitteunderlag til å ha i båten, jeg holder på å lage et. Dessuten skal de få bilde av minstemann, og så kjøper jeg nok en flaske vin eller en bok til far i tillegg.

I fjor ga vi dem begge en felles presang. Det var en diger korg fylt med alskens matvarer. Jeg begynte nokså tidlig og supplerte etterhvert som jeg fant spennende ting, så denne kurven ble mildt sagt ikke særlig billig. Det var vin, oljer, eddik, krydder, sild etc etc etc. Moren min sa nettopp at hun satt umåtelig pris på det, men at vi ikke trengte gjenta det, for det var altfor mye.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:24   #49
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Vin er en flott gave, men jeg ville aldri gitt mine foreldre noe som kan forbindes med romantikk..



Det ville jeg gjort til mine. Det både trenger og fortjener de.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 15:00   #50
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg vurderer å kjøpe en Stelton-kanne til pappa m/kone. Kaffekannen de har kan trygt byttes ut.

Og de som har Stelton-kanne fra før, vil kanskje sette pris på den kule stelton-brødkurven? http://www.stelton.com/ProductView.aspx?id=189

Ellers har pappa fått gaveesken fra Hervik, og sagt at han godt kan få den hver jul. www.hervik.com (får ikke linka skikkelig, helsikes frames, men det ligger så klart under "gaveesker")
Og her: http://www.tronsmo.no/?action=anbefaling finner jeg alltid noe han blir glad for.

Mamma har fått boblebadvennlige såper og oljer. Kaffe, vin, superundertøy, tynne ullstrømper.

Alle som det er umulig å finne noe til får www.gaversomforandrerverden.no eller tilsvarende, det blir for dumt å bare kjøpe noe for å kjøpe noe.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 16:11   #51
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Året har 12 måneder. Hvorfor ikke gå sammen og lage en kalender med bilder av alle barnabarna? Det har vi gjort de siste årene og det er en veldig populær gave. Den måneden barnet har bursdag er reservert det barnet, og ellers så prøver vi på en rettferdig fordeling. Desember er felles, da er store og små med på bildet.

Jeg har ikke gått sammen med noen, jeg laget den bare selv. Hos minefoto.no kan man ha flere bilder på hver måned, og skrive ting på datoene. Dermed fikk jeg plass til bilder av hele familien og kunne skrive inn når de hadde bursdag. Det var litt styr å skaffe alle bildene (hvem hadde bilde liggende av grandtante Augusta?) men den ble trykt opp i mange eksemparer og fikk en strålende mottakelse

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:11   #52
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fotokalender er uaktuelt å gi til moren min, ja. Hun har snart 11 barnebarn og hadde måttet ha mange kalendere for å ikke gjøre forskjell.

Hva med et barnebarn per måned og alle på et bilde i desember? Evt. alle på samme bilde på den måneden hun har bursdag?

Jaggu - var ikke den første som hadde tenkt på det så jeg etterpå

__________________
2007 2010


Sist redigert av rajraj : 26-10-07 kl 19:13. Årsak: leste resten av tråden
rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 13:38   #53
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Ullundertøysett med genser og longs er supert til de som har alt. Det får i alle fall faren min til bursdagen sin i desember. Mulig moren min også får det når hun har bursdag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 14:12   #54
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Jeg har kjøp oppblåsbare booty shapers fra taylorshoes til svigermor, syns de var litt stiligere enn 1,5 liters flaskene hun bruker nå

Hun skal jo selfølgelig få noe mer da, bl.a fotokalender av barnebarna.

Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 14:21   #55
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Jeg kjøper stort sett klær til mine foreldre.
Jeg kjenner stilen deres og vet hva de vil sette pris på, så det er en grei gave.
Treffer blink hvert år!
Svigermor er et kapittel for seg, hvert eneste år.
Hun er ikke spesielt "vanskelig", bare det at hun "har alt" ...
Så der blir det gjerne bøker, hun leser mye.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 19:27   #56
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Foreldrene mine får reisehåndklær i år, og så skal jeg lage album fra bryllupet med talen vigsleren holdt for oss. Reisehåndklær får de fordi søsteren min og jeg kjøpte et til broren min i fjor, og foreldrene mine ble veldig imponerte. Kjøper på www.nomaden.no.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 19:35   #57
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Her går det som oftast i heimelaga ting.

For å sei det slik. Eg får det travelt dei neste månadane dersom eg skal få laga alt eg har planer om.

( fotobok som eg har vist på eit anna forum her, diverse krydderoljer, med urter og krydder frå eigen hage. Forskjellige typer marmelade. Og så får eg sjå korleis plommelikøren blir i år. )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:06   #58
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Julegave til foreldre som har alt ...

Det blir endel veldedige gaver fra oss (geiter, kyllinger, minefri skolevei, penger til leger uten grenser osv.), og bøker.
Det er også endel vin i vennegjengen.

(Ja, og ungene lager ting til besteforeldre, oldeforeldre osv. De koppene og tallerknene de har tegnet på med malingspenner er kjempepopulære.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)



Sist redigert av Aminta : 24-10-08 kl 20:16.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:13   #59
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt..

Svigermor og mamma og pappa skal få søsken barnehage bilde av ungenen.
i fjor tegnet turbo på kopper og. tror vi skal gjøre det i år og. for mamma har knust sin og svigermor ønset seg en til å ha på jobb

ellers blir det lite gaver for vi går i minus før mnd er omme så må nå først ha penger til mat før vi kan kjøpe julegaver

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:44   #60
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til foreldre som har alt..

Denne boka skal vi kjøpe til flere i år.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no