Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-13, 15:28   #21
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.


Hadde fått totalt noia om jeg måtte gjort noen av disse tingene.

Jeg fikk noia da jeg ble spurt og skjønte at det ikke var noen veil utenom, og jeg var ganske langt utenfor komfortsonen min, men det ble veldig gøy.
På festen vår var det avtalt spill, de som fikk oppdrag fikk vite det 2 timer før middagen, slik at det ikke ble synlig at det var noe på gang (ingen lappeleting under tallerkener). Og talene var overhode ikke i sentrum. Han som skulle holde tale fikk beskjed om å spille litt for beruset og snakke om helt uinteressante ting, så det var liksom litt pinlig. Helt til alt ble avslørt og taleren var klar som en klokke.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 16:44   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

Jeg fikk i oppdrag å smake på sidemannens drikke hver gang han sa noe om selskapet vi jobbet i.
Det ble snakket mye jobb, og han drakk bare ekle ting som jeg ikke liker.
Jeg likte det på slutten av måltidet, da.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 16:46   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

Quiz pleier å slå an, gjerne med premie, sånn at de konkurranselystne virkelig tar av.
Vi har hatt lagvarianten og vi har hatt quiz til avdelingsleder som måtte svare på en haug private spørsmål om sine ansatte, noen på kanten og noen vanlig seriøse. Det blir veldig moro.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 17:45   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

På komitemøtet i dag har vi funnet ut at vi dropper de tradisjonelle selskapslekene, da jeg faktisk sa rett ut at jeg ikke klarer å komme på noe jeg tror folk vil synes er gøy, da jeg alltid får en følelse av at "åj, denne kommer ikke den og den og den til å like". En annen foreslo quiz, men det var det enda større motstand mot. Det var til slutt ganske stor enighet om at de hadde hatt MER enn nok av selskapsleker i fjor, slik at det rett og slett holdt for i år og.

Dette med oppdrag tror jeg kan fungere helt utmerket.

Det med herrenes og damenes tale har jeg ikke undersøkt med de andre i komiteen. Jeg har jo alltid vært vant til at dette er forberedte taler, men det er det visst ikke tradisjon for der jeg jobber. Det ble jeg smertelig klar over under julebordet, da jeg plutselig ble introdusert som taler. Det er mulig jeg tar det vekk fra "mitt" opplegg.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no