Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er etterutdanning det viktigste for skolen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-19, 11:53   #21
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er etterutdanning det viktigste for skolen?

Jeg elsker å videreutdanne meg og ser på det som et stort gode for meg personlig. Dessverre har ikke videreutdanningen jeg har tatt til nå hjulpet meg med det som oppleves som et håpløst prosjekt; å få tid til å se alle elevene skikkelig og rekke over å hjelpe dem nok verken faglig eller personlig. Jeg gjør en god nok jobb, men heller ikke mer. Tiden strekker rett og slett ikke til i hverdagen til at alle får det de trenger. Det er sikkert også et utopisk prosjekt, men jeg ville virkelig valgt flere miljøarbeidere og helsesøstre, færre i klassen og færre kontaktelever pr lærer fremfor videreutdanning hvis jeg skulle gjort skolen bedre. Men det blir jo dyrere selvsagt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no