Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken farge på stuevegg?
Blekvier 4 20,00%
Frostet glass 3 15,00%
Regnsky 4 20,00%
Stratus 6 30,00%
Sval sjø 11 55,00%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 20. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-15, 10:33   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Ok, vi holder på å omforme furuhelvetet(tm) til malt panel.

Tak/lister skal være hvite (Chi). Gulv skal males i Rich Kashmir.
Kjøkkenet (samme rom, men avgrenset) er malt i Demring. Naborommet (ikke synlig) er malt i Lofoten.

Det står mellom:
1. Blekvier
2. Frostet glass
3. Regnsky
4. Stratus
5. Sval sjø

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stue.jpg (465,2 KB, 72 visninger)
Filtype: jpg stue2.jpg (422,7 KB, 59 visninger)
Filtype: jpg chi.jpg (9,5 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg demring.jpg (11,5 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg rich kashmir.jpg (10,0 KB, 10 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:34   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Fargene som er aktuelle.

Eller skal jeg bare gå for Demring overalt?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1blekvier.jpg (11,3 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 2frostet glass.jpg (9,4 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg 3regnsky.jpg (11,7 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 4stratus.jpg (11,4 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg 5sval sjø.jpg (12,1 KB, 9 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:39   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg liker de litt kjølige, blåturkise tonene godt. Det er noe med sommerlyset som gjør det luftig og fint. Så regnsky, sval sjø og stratus hadde vært på min liste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:43   #4
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg er egentlig enig med Tallulah, men sammen med de andre fargene tror jeg Blekvier blir finest. Av blåfargene, Stratus.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:44   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg liker ikke varme farger så godt, jeg tenker at de kalde fargene speiler det norske været, lyset og naturen bedre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:45   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

(Jeg bare føler for å si at stuebildene er fra gammel eier, ikke oss.)

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:47   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker de litt kjølige, blåturkise tonene godt. Det er noe med sommerlyset som gjør det luftig og fint. Så regnsky, sval sjø og stratus hadde vært på min liste.

Min også!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:49   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg liker sval sjø veldig godt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:50   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker de litt kjølige, blåturkise tonene godt. Det er noe med sommerlyset som gjør det luftig og fint. Så regnsky, sval sjø og stratus hadde vært på min liste.

Enig, men tror at sval sjø kommer øverst på lista.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 10:56   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg er også enig med Tallulah.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 11:20   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg synes og at sval sjø var veldig fin - og går godt med demring i tillegg..

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 11:47   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Hvis du vil gå enda lysere enn blekvier er Eleganse veldig fin!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 13:22   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Ser bare på mobil og dårlig lys, men for meg ser det ut som sval sjø passer best til demring. En annen fordel er at den er sval og kjølig og passer godt til en sommerhytte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 13:27   #14
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Jeg stemmer for Stratus, jeg synes de andre også var fine, men Stratus var den som så ut til å kunne gli best inn og samtidig gi friskhet. Sval sjø sammen med gulvfargen minte meg personlig for mye om babyklær () Ikke at jeg vet så mye om det, jeg ville spurt deg om råd hvis jeg skulle malt!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 14:39   #15
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg stemmer for Stratus, jeg synes de andre også var fine, men Stratus var den som så ut til å kunne gli best inn og samtidig gi friskhet. Sval sjø sammen med gulvfargen minte meg personlig for mye om babyklær () Ikke at jeg vet så mye om det, jeg ville spurt deg om råd hvis jeg skulle malt!

Babyklær! Haha!

Litt enig. Men den er veldig fin, så jeg lurer på om det ikke må til en prøveboks. Greia er at jeg skal selge hytta, så det må være noe "alle" synes er fint. Selv ville jeg male gulvet i petroleumsblått og knæsjeste turkis, men innser at det ikke er for alle.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-15, 15:24   #16
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Selv ville jeg male gulvet i petroleumsblått og knæsjeste turkis, men innser at det ikke er for alle.

Det er for meg.
Men nå skal ikke jeg kjøpe hytte dessverre.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-15, 12:25   #17
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Etter å ha sett prøve på sval sjø i større format i butikken, landet jeg på Stratus. Takk for alle svar - lover å komme med oppdatering!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 16:33   #18
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Litt forskjell?

Første strøk sperregrunn er på, det ble litt forskjell. Gleder meg til å begynne med farge!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (209,0 KB, 34 visninger)
__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 19:46   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Etter å ha sett prøve på sval sjø i større format i butikken, landet jeg på Stratus. Takk for alle svar - lover å komme med oppdatering!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 19:57   #20
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ultimat sommerhusfarge - innendørs

Gleder meg til å se resultatet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no