Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 08:38   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Jeg synes marmoleum click er superflott, og det føles ikke kaldt eller hardt. Jeg hadde et gulv i matt sort, men det vises jo mye rusk på det, men det finnes også mange andre fine utgaver.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 08:43   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Enig at det er fint, og tåler mye, men jeg har ikke sjekket priser. Det bør jeg nok gjøre. Men innbiller meg at det er veldig dyrt?

Prisene er definitivt lavere nå enn tidligere i alle fall. Har sett ned til 400 pr kvm. (og husker jeg så en plass hvor de solgte restepartier, men hvor husker jeg ikke nå....)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 08:44   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

BerryAlloc Commercial. Meget fornøyd så langt. Koster litt mer enn Original (type 329 vs. 279 per. m2 sist jeg kjøpte), men skal tåle mer - er bl.a. beregnet for bruk i butikker, kontorer o.l.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 08:56   #24
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Jeg klarer ikke å venne meg til laminat.

Bambus er ikke "godkjent" for gulvvarme, tror jeg. Det var det i hvert fall ikke da vi så på gulv for 2-3 år siden.

Vi har lagt eikeparkett (la den selv) på kjøkken, stue, kjellerstue og soverom for ungene, med vannbåren gulvvarme under alt. På kjøkkenet kan det jo bli litt vannsøl, men vi tørker opp med en gang, og det har ikke blitt noen merker enda. Nå kjøpte vi ikke den aller billigste (men heller ikke den dyreste) eikeparketten. Det er jo kvalitetsforskjeller på eikeparkett også.

Jeg tilhører altså parkettfraksjonen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 08:59   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Vi har for øvrig eikeparkett i både yttergang, stue og kjøkken. Det er kun i yttergangen den er preget av vannet - her er det barnevogner med snø på hjulene som er årsaken.

Vi kommer til å pusse ned parketten med tid og stunder. Jeg synes ikke laminat kan måle seg med skikkelig parkett i alle fall. - hard og kjipt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:01   #26
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Føles gulvet deres kaldere enn tregulv, eller er det noe jeg innbiller meg? Jeg skal legge dette gulvet over betongplate på grunn (og delvis med gulvvarme).

Ja, og når det gjelder gulv på betongplate, må dere sjekke nøye i forhold til fuktsperrer og lufting. Vi har fått det til med fuktsperre mot betongen, så isolasjon, så vannrør, så ny fuktsperre, så gulv - hvis jeg husker rett. Gulvlistene er litt bredere enn normalen, og de har hull for lufting (synes ikke).

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:06   #27
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Vi har lagt laminat på et soverom og på treningsrommet, og jeg er mer fornøyd enn jeg trodde jeg kom til å bli. Vi har riktignok gulvvarme på begge rom, men bare om vinteren. Jeg har planer om å legge det i kjellerstua (gulvvarme) og på rommet til eldste (ikke gulvvarme) også. Lett å legge var det også.

Vi la Alloc tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:06   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Vi har fem år gammel eikeparkett som prismessig lå midt i sjiktet, den er blitt stygg i stue og kjøkken, i soverommene går det greit. Tåler veldig lite tydeligvis. Vi venter til ungene blir større, så forsøker vi enten å slipe og lakke på nytt eller bytte ut i stue og kjøkken.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:07   #29
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Og hvor finner du fint vinylgulv forresten? Jeg vurderer det på lilledoen, men vil ha noe litt sprekt. Jeg finner bare kjip vinyl.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:14   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Vinyl tåler ikke driller med bits som slippes rett ned på de. Vi har vinyl i gangen, siden vi ikke har varme der, og jeg greide det kunststykket og miste drillen rett i gulvet. Et fint kryss etter bitsen ble det, og vips var ikke det gulvet tett lenger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:19   #31
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det ser jo ikke så dumt ut. Må i butikken og se.

Føles gulvet deres kaldere enn tregulv, eller er det noe jeg innbiller meg? Jeg skal legge dette gulvet over betongplate på grunn (og delvis med gulvvarme).

Jeg synes det er behagelig å gå på, mye bedre enn den billige parketten som lå der før. Men vi bor i andre etasje i liten blokk og har en leilighet under oss der det også blir fyrt med ved om vinteren så vi får litt varme uansett.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:20   #32
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Jeg vil ikke ha noe sprekt, så jeg finner masse.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:20   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Jeg har funnet ut at vi ikke har et liv som er kompatibelt med at gulvene holder seg prikkfrie, så da er fokuset her mer "gulv som ser pene ut selv om de er slitt og ripete, og er gode å gå på", og da er fasiten parkett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:27   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har funnet ut at vi ikke har et liv som er kompatibelt med at gulvene holder seg prikkfrie, så da er fokuset her mer "gulv som ser pene ut selv om de er slitt og ripete, og er gode å gå på", og da er fasiten parkett.

Parkettfraksjonen, parkettfraksjonen,
det er vi!
De andre går
på batteri!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:30   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Parkettfraksjonen, parkettfraksjonen,
det er vi!
De andre går
på batteri!



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 09:32   #36
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det ser jo ikke så dumt ut. Må i butikken og se.

Føles gulvet deres kaldere enn tregulv, eller er det noe jeg innbiller meg? Jeg skal legge dette gulvet over betongplate på grunn (og delvis med gulvvarme).

Vi la rett på betong på treningsrommet. Vi brukte dampsperre (bare sånn plast på rull), og et annet underlag over der, litt sånn skumaktig, men tynt.

På soverommet la vi på eksisterende gulv, gulvbelegg av noe slag som lå over betong, da la vi plast, og laminaten kom med sånn skumbelegg på undersiden så vi la ikke noe mer.

Begge har kabler støpt ned i betongen.

Vet ikke om dette er riktig altså, men det var det vi ble rådet til.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:04   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har du bilde? Kan det legges på et kjøkken? Slitesterkt?

Vi hadde det både på gang, kjøkken og stue.
Det var typen kork klikk, som man legger likt som feks parkett.

Vi hadde fargen champagne, men det finnes et som er både lysere og mørkere tror jeg.

Vi hadde jo et gammelt hus, og la det uten varme under, og det fungerte overraskende bra.





__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:08   #38
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har funnet ut at vi ikke har et liv som er kompatibelt med at gulvene holder seg prikkfrie, så da er fokuset her mer "gulv som ser pene ut selv om de er slitt og ripete, og er gode å gå på", og da er fasiten parkett.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Parkettfraksjonen, parkettfraksjonen,
det er vi!
De andre går
på batteri!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:11   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Jeg har skitstygg parkett (som i stygg farge i tillegg til at den er slitt - og fargen er det vel ikke så lett å gjøre noe med) på to soverom, og nylagt laminat i gang og det siste soverommet. Jeg må innrømme at jeg er helt ute av stand til å merke noen forskjell på de to typene når det gjelder varme og hvor hardt det er å gå på, så for meg hadde laminat vært et selvsagt valg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:13   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et gulv som oppfyller "noe" krevende kravspek

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Enn bambus? Det er iallefall veldig pent!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Enig at det er fint, og tåler mye, men jeg har ikke sjekket priser. Det bør jeg nok gjøre. Men innbiller meg at det er veldig dyrt?

Vi har bambus, og det er en myte at det er veldig hardt, altså. Det endrer seg mye med varme og luftfuktighet, så jeg vil ikke brukt det med varmekabler. Vi la det på stua, og det er absolutt nydelig, men der hvor radiatoren står om vinteren blir det sprekk mellom platene. Den sklir igjen om sommeren, men det er nok til å irritere. Vi har fått flere hakk i parketten også, både av et sofaben som blir dyttet hardt nedi, og ting som har ramlet ned.

Veldig dyrt er det ikke, sammenliknet med andre parkettgulv.

Jeg hadde vurdert kork, det angrer jeg litt på at vi ikke gikk videre med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no