Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du på stueveggene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-15, 21:31   #21
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Jeg hadde bytta bort veggplass mot vinduer jeg altså.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 21:35   #22
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Vi har bryllupsbilder i en Collage med fire bilder i sort hvitt. En konglekrans og et rosa litografi av Håkon Bleken. Ja og så TVen da. Har altfor mange vinduer og dører, og dermed liten veggplass.

På kjøkkenet har jeg en tallerkenhylle som snart byttes med en hvit stringhylle, et fotografi på 1x1m av et lønneblad tatt av Peder Austrud, og et portrett av datteren vår i sort hvitt. På vinteren bytter vi ut fotografiet av bladet med e en gedigen tyttebærkrans.
Og så har vi et gammelt veggur der, som mannens besteforeldre fikk i bryllupsgave.

Lett mix med andre ord.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 22:00   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Jeg har ikke veldig mye på veggene, jeg har et bilde som tanteskatten min har tatt, jeg fikk velge et bilde som ble forstørret og fikk det i julgave. Så har jeg et kult bilde som lillebror har laget. Et black designhjerte med telys. 2 bilder som ungene har laget, og et bilde som mamma har brodert.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 22:11   #24
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Vi har et maleri som jeg kjøpte på Black & White for penger vi fikk i bryllupet vårt, og to flotte malerier malt av svigermor. Motiver fra Trondheim.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 22:26   #25
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg hadde bytta bort veggplass mot vinduer jeg altså.



Det er vel i bunn og grunn det vi har gjort også, ja.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 16:28   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Henger i tråden for tips, vi har mye vegg igjen... Barnehagebilder og "kunstverk" og sånt har vi i trappeoppgangen. I stua har vi foreløpig et to meter langt bilde av Moldepanoramaet.

__________________
2009 2013
isola er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 17:55   #27
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Henger også her, jeg trenger inpsirasjon. Utfordirngen er at vi ikke kan prioritere å bruke særlig mye penger på veggkunst, iallefall ikke før om noen år.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 19:38   #28
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Henger også her, jeg trenger inpsirasjon. Utfordirngen er at vi ikke kan prioritere å bruke særlig mye penger på veggkunst, iallefall ikke før om noen år.

Fine kunstplakater er ikke så dyre. Jeg blir også litt lei av det samme på veggene i årevis, så vi har noen slike. Dette kom nettopp i stua.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 19:40   #29
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Her

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (477,7 KB, 48 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 19:47   #30
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Dette har jeg også kjøpt nylig, har i 70*100 ramme.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (190,6 KB, 44 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 19:58   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Vi har disse to i spisestua og hallen. Det store fikk vi i bryllupsgave, og det lille har jeg kjøpt selv av samme kunstner. De er nummerert, og er bare trykket opp i 50 eksemplarer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0814.jpg (220,3 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg IMAG0813.jpg (325,1 KB, 31 visninger)
__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 20:00   #32
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Dette har jeg også kjøpt nylig, har i 70*100 ramme.

Så fint! Fikk skikkelig Tove Janson følelse av det.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 20:13   #33
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Så fint! Fikk skikkelig Tove Janson følelse av det.

Svensk dame som har laget det! Jeg ville ha noe stort på veggene, den skikkelige kunsten jeg har er ikke stor nok, har havnet på soverommene.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 21:09   #34
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Vi har for det meste vinduer, men har to bilder vi fikk i innflytningsgave. Det er fotografier tatt av en fotograf fra mitt hjemdistrikt.

Dette i 80x80 cm, og et annet jeg ikke finner bilde av.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 22:06   #35
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Vi har også store veggflater. Dattera mi malte et familieportrett som fylte veggen over sofaen. (høyt under taket også) Er veldig fornøyd med det.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (322,2 KB, 35 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 22:19   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Har noe av Kjell Nupen og ønsker meg absolutt fler, men nå har jeg neppe råd lenger. De er blitt grusomt dyre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 22:32   #37
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på stueveggene?

Har egne fotografier og broderier mm, på veggene våre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no