Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper dere bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-19, 12:39   #21
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg kjøper mine dongeribukser hos Zizzi (klesbutikk med klær i store størrelser). Har fått masse hjelp der til å finne de riktige buksene, og er kjempefornøyd!

Jeg var godt fornøyd med de Levi's-buksene hvor man kunne få spesialtilpasning, men de er det slutt på nå, og da finner jeg ikke Levi's-bukser som passer. Jeg passer ikke vanlige dongeribukser (jeg er ofte for tynn rundt livet, har for tykke lår/legger og har for lange bein) og har gått gjennom buksene som finnes hos Lindex/KappAhl/HM. Hos Zizzi fikk jeg hjelp til å finne noen stretch-bukser som passet supert for meg.

Hvis man er litt ukurant i størrelsen, så vil jeg forresten anbefale å gå i klesbutikker på tidspunkt hvor de er tomme for kunder (hverdager rett etter åpningstid - eventuelt seint på kvelden og like før stengetid) og rett og slett be om hjelp til å finne de klærne man trenger. Jeg betaler heller mer for å finne de rette klærne, enn å ende opp med klær som jeg bruker en eller to ganger, og så havner de nederst i kleshaugen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 12:42   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.330
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg kjøper jeans på KappAhl. Modellen heter Alice, og er med rette bein. Et par hvert femte år omtrent, da er de gamle så utslitt at de har hull. Bruker ellers mye capri om sommeren, og går mye i turbukser i vinterhalvåret. Også på jobb.

I sommer har jeg også brukt caoribukser. På jobb bruker jeg vernebukse endel om jeg er på møter, annet bygg, da kreves det og ofte gidder jeg da ikke skifte tilbake.

Drar til det lokale Amfi senteret nå og ser på B-Young/Floyd og Kapp Ahl.

Likte godt noen fra Cubus, men den typen er visst ikke å få tak i mer.

Kjøper så lite klær at jeg godt kan betale litt for noe som sitter bra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 13:01   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg kjøper Levis og Gstar Raw, av andre bukser litt ymse. Kjøpte noen slacks på Gstar i fjor og noen sommerbilder på Pull&Bear tidligere i sommer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 13:06   #24
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.787
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Cubus - Jegging Jane.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 13:39   #25
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Fiveunits kan også kjøpes på Zalando.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 13:49   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.380
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Min nye kjærlighet, som jeg oppdaget for noen dager siden, er Lilly jeans (slim, shaping) fra Lindex.

Har også noen jeans fra Zizzi som jeg har likt til nå, men kjenner at disse fra Lindex kommer til å overta. Jegging Jane fra Cubus har jeg også hatt, men de har jo ikke lommer, så det blir helt håpløst for meg. Jeg må ha lommer.

Ellers liker jeg også bukser fra Floyd, når jeg ikke skal ha jeans.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 14:53   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.330
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Fant en på KappAhl og en annen på en lokal butikk. Begge myke og gode.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 17:02   #28
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Kjøper noe på Zalando når de har tilbud på de merkene jeg liker, ellers vil jeg helst prøve jeansene jeg skal kjøpe. Har flest jeans og bukser i merkene Replay, Tiger, Lois, Fiveunits, Levis.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 18:40   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

På Gina Tricot har de en bukse som heter Molly som er perfekt for min kropp. Passe høyt liv, myk og stretchy. Av stoffbukser har jeg stort sett handlet en type de har på blant annet Vero Moda, sånne med knyting. Noen av de har blitt litt gamle nå så jeg føler at de plutselig passerte over i kjerring-kategorien.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 20:11   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg liker godt FiveUnits buksene.


De holder godt på farge og fasong, og har modeller både for pent og uformelt, sommer som vinter

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 21:02   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg har forelsket meg i jeans fra Marc Lauge. De sitter perfekt! Jeg sliter ellers med å finne jeans som sitter fint. Men disse er perfekte! Rundt 800,- tror jeg at jeg pleier å betale.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 22:09   #32
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg liker veldig godt Lee og Lois buksene.
Sitter godt og holder seg supert.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 22:20   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeans: Cubus - High waist Hannah. Bedre kvalitet enn jegging Jane (dyrere) og høyere liv.

Andre bukser sliter jeg med å finne "perfekte".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 22:52   #34
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeans fra Oasis og andre bukser fra Carma eller flyplassbutikkene (Five Units, Jolie).

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 09:49   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg har helt forelsket meg i buksene fra FiveUnits, som det viser seg de selger på en sånn liten "klær og fine interiørting"-butikk på nærsenteret her, og jeg titter stadig innom for å se etter farger jeg liker, og ting på salg.

De selges også i en del større butikker, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-19, 11:54   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Noen som vet hvor man får tak i Lois jeans i Oslo sentrum?
Har søkt på nett og det kommer opp kun Ambiente og Follestad.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-19, 15:14   #37
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.831
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Jeg liker Mac Dream, de er utrolig myke og deilige å ha på. Kjøper dem hos Vic.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-19, 15:48   #38
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Før kjøpte jeg kun Jegging Jane på Cubus, men jeg mistet sansen for den.
Har egentlig ikke funnet noen erstatning, men har kjøpt noen Noisy May på Vero Moda som jeg liker ganske godt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 07:02   #39
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Noen som vet hvor man får tak i Lois jeans i Oslo sentrum?
Har søkt på nett og det kommer opp kun Ambiente og Follestad.

Jeg har nok bare sett de på Follestad i sentrum.
Litt utenfor så er det på Olivias og Me&My Cousin på strømmen, de har vel også butikk på Fornebu og jeg tror de skal åpne på CC Vest.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 08:41   #40
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper dere bukser?

Nå for tiden liker jeg best High waist (?) Hannah fra Cubus. Synd de bare kommer k to farger.


Sist redigert av Einhyrningur : 19-08-19 kl 08:53.
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no