Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Philips Hue taklamper

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-19, 18:02   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Philips Hue taklamper

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Ang. wake-up light funksjon så er det vel egentlig ikke det (med mindre det er en annen funksjon som jeg ikke kjenner til), men energize-lyset fungerer veldig godt til å våkne. Hvis man kombinerer det med appstyring som slår lyset på på et bestemt tidspunkt så vil jeg tro det kan fungere slik? Kanskje det går an å få det gradvis påslått også? Det vet jeg ikke, altså. Jeg bare slår det på, hardt og brutalt, når det er seriøs deadline for å stå opp. Og det virker faktisk.
.

Det er både "go to sleep" og "wake up" - funksjon i den tilhørende appen, under "routines". Der kan man velge rom (definert gruppe lamper/lyspærer) sette tidspunkt og justere hvor lenge det varer også.
Jeg bruker begge og synes de funker bra, men du kan ikke stille hvor lyset starter hverken på wake up eller go to sleep. Dvs f.eks si at hvis du allerede har lyset dempet kan du oppleve at lyset først blir sterkere før det begynner å bli svakere over tid.

Du trenger elektriker på samme måte som du trenger elektriker for å bytte lamper ellers, mao er det ikke noe spesielt med hue lampene der.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-19, 19:12   #22
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Philips Hue taklamper

Aha! Skal sjekke det.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no