Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male innerdører

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-18, 17:21   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Male innerdører

Vi Bor i et hus med få innerdører. Faktisk har vi bare tre dører på første etasje - Og alle er i yttergangen. (Inngangsdør, dør til wc og dør inn til hall) har lagt ved bilde. Jeg leker med tanken på å male dørene i en annen farge.

Vil det være kult? Fargen blir nok ganske nøytral. Er usikker på hvor mørkt jeg tror kan funke på denne typen dører.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg EAB2EDE0-E28F-4B71-8652-61DEEEB8EBB1.jpg (15,6 KB, 54 visninger)
__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 17:50   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innerdører

Ja, hvorfor ikke? Hva med tre ulike valører av samme farge?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 18:01   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male innerdører

Henger meg på denne tråden. Jeg har nemlig spekulert i det samme. I en av etasjene har vi en lang gang med fire dører som nå er kjedelige og grå (og veggene er hvite). Jeg har veldig lyst til å male dørene i en eller annen spennende farge (eller kanskje en ulik farge til hver dør, men det blir kanskje veldig rotete) men synes det er veldig vanskelig å se for seg hva som blir fint. Så nå håper jeg du får mange fine tips som jeg kan stjele.

Jeg likte Tallulahs forslag, det var faktisk noe jeg ikke hadde tenkt på og som jeg tror hadde blitt veldig fint!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 21:57   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innerdører

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, hvorfor ikke? Hva med tre ulike valører av samme farge?

Tenker du å male hver enkelt dør i flere farger? Det syns jeg blir veldig 90-tallet, for min del.

Eller mente du å male hver av dørene ensfarget, men i hver sin farge?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 21:58   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innerdører

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tenker du å male hver enkelt dør i flere farger? Det syns jeg blir veldig 90-tallet, for min del.

Eller mente du å male hver av dørene ensfarget, men i hver sin farge?

Ensfarget i hver sin farge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 22:04   #6
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Male innerdører

Oransje?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 22:25   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innerdører

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tenker du å male hver enkelt dør i flere farger? Det syns jeg blir veldig 90-tallet, for min del.

Eller mente du å male hver av dørene ensfarget, men i hver sin farge?

Haha! Det er jo speildører, så kan jo ha mørk rød i midten, gult rundt og grønt ytterst. Må innrømme at jeg vurderer mindre sprelsk - vurderer enten møtk grå (som funker med gulvet), blågrå eller turkisgrå. Alle veggene er enten bomull eller lys grå i etasjen. (En liten vegg med farge. PR i dag Minty breeze-det er dog lett å endre)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 11:34   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innerdører

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Haha! Det er jo speildører, så kan jo ha mørk rød i midten, gult rundt og grønt ytterst.

Mine dører fra 90-tallet på en prikk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-18, 11:39   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male innerdører

Nå fikk jeg lyst til å male dørene i ulike nyanser selv. Én nyanse på hver dør altså. Men litt usikker. Vi har nemlig hele FEM dører ut i verdens minste gang, og to av dem står alltid åpne. Det vil si at fargen må korrespondere med den i rommet innenfor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no