Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-18, 11:38   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Fungerer avtale-systemet - får jeg hjelp på den tida jeg har fått tildelt, og hvor lang tid trenger jeg der?

Hvor lang tid tar det før jeg får passet i posten, og tar de fra meg det gamle i mellomtiden?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 12:06   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Det pleier å gå fort i hvertfall. Har ordnet det lokalt uten avtale.
Mhar tatt 2-3 dager.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 12:34   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Min erfaring (fra et annet passkontor, men skulle tro praksisen er lik), er at om du ikke leverer inn det gamle passet (og år det makulert), vil du måtte troppe opp på passkontoret igjen - med det gamle passet - før du får utlevert det nye. Ellers kommer det nye passet rett i postkassa

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 14:13   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

jeg hører heller ikke til samme politidisktrikt, men jeg kan i alle fall si at jeg ELSKER timeavtale for pass. Da jeg ordnet meg pass sist (relativt stor stasjon) - tok det seriøst 10 minutter fra jeg kom inn til jeg var ferdig. Veldig greit.

De sier vel at det skal ta maks 10 dager - min erfaring er at i lavsesongtider tar det 1-2 dager, mens i høysesong gjerne tar 2 uker. Om du bestiller 10 dager før du trenger passet og ennå ikke har fått det, får du nødpass.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 14:21   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Kan melde om at det er stappfullt på Grønland, Oslo så første ledige tid vi fikk ble 19.februar. Der beregner de 10minutter på to personer.
Det har vært fullt siden nyttår så dette var første åpning.

Jeg begynner å bli nervøs for vår påsketur for jeg må vel endre passnr på flybillettene våre + registrere passnr inn på ESTAsøknaden, tipper jeg. *Reisenerver*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 14:31   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kan melde om at det er stappfullt på Grønland, Oslo så første ledige tid vi fikk ble 19.februar. Der beregner de 10minutter på to personer.
Det har vært fullt siden nyttår så dette var første åpning.

Jeg begynner å bli nervøs for vår påsketur for jeg må vel endre passnr på flybillettene våre + registrere passnr inn på ESTAsøknaden, tipper jeg. *Reisenerver*

Du må bruke det nye passet når du sender inn ESTA-søknaden ja, men jeg tror at det er ganske sikkert at du har det nye passet i hus samme uke som du bestiller passet. God tid med andre ord!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 15:07   #7
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Kan være ventetid der, men ikke på denne tida av året vil jeg tro.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 14:12   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg forvente på passkontoret i Stokke?

Fasiten er at det tok 12-13 minutter å ordne pass til arvingen og meg, jeg ble ropt opp på minuttet på den tida jeg hadde bestilt, de "hullet" / makulerte passene våre og ga dem tilbake til oss, og det tar inntil 10 virkedager før nye pass kommer i posten. Alternativt kunne vi ta med de gamle passene hjem uten gjennomhulling og komme tilbake og hente de nye når de var ferdige.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no