Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-18, 10:51   #281
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Å herre, ja, Gjedde gjør meg like hakke rasende. Og jeg TROR ikke det er øyelapp-bias.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:52   #282
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er 1000 gode grunner til å være rasjonelt rasende på Listhaug, altså. Jeg syns bare også det er verdt å stoppe og sjekke bias av og til. For jeg tror de fleste av oss har dem.

Helt ærlig så er det nok sånn st Listhaug alltid vil provosere meg mer enn andre, fordi hun gjemmer seg bak en kristen fasade. Men ikke fordi hun også er kvinne. Jeg synes det er like ille når Pence gjør det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:54   #283
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Sandberg møtte greit med motbør når han stilte i den «Good Journey»-t-skjorta si, for eksempel. Jeg vil si at han har vært utsatt for temmelig tung harme han også.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 11:10   #284
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å herre, ja, Gjedde gjør meg like hakke rasende. Og jeg TROR ikke det er øyelapp-bias.

Det er ikke han som har øyelapp, det er Henning Holstad.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 11:12   #285
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jez. Pest og kolera og sånn.

Kolera, helt klart. Kolera - altså sykdommen - har vi medisiner mot. Sandberg er uansett å foretrekke. Listhaugs påstander og nøring oppunder hatet mot Ap er ufyselig, og har i alle fall for min del ikke noe med hennes kjønn å gjøre.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 11:21   #286
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ikke han som har øyelapp, det er Henning Holstad.

Stemmer det. Liker ikke ham heller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 11:26   #287
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det som stresser meg med Listhaug er "holier than thou"-stilen hennes. Alt det grumset hun ytrer, med et strålende smil og kors rundt halsen. Funker jo som bare det, og er mye skumlere enn Sandbergs hissigproppstil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 12:15   #288
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det som stresser meg med Listhaug er "holier than thou"-stilen hennes. Alt det grumset hun ytrer, med et strålende smil og kors rundt halsen. Funker jo som bare det, og er mye skumlere enn Sandbergs hissigproppstil.

Hun er jo litt sånn:



Litt flåsete selvsagt, men filmen/boka illustrerer faktisk på en strålende, og selvsagt karikert måte, nøyaktig de samme virkemidlene som Listhaug bruker.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-18 kl 12:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 12:26   #289
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Og nå melder avisene om at Listhaugs politiske rådgiver, han som blant annet har hatt ansvaret for Listhaugs fb-konto, trekker seg. Tror nok det har vært litt oppgjør på kammerset der. Kanskje noen har funnet ut at det er visse grenser for hva en justisminister kan tillate seg å publisere offentlig, og at det er stor forskjell på en statsråd i en svært viktig ministerpost, og på en opposisjonspolitiker.

Vi er ikke helt Trump-land enda, heldigvis. Og det er kanskje det viktigste med dette resultatet. Det viser at vi krever et visst nivå av profesjonalitet og saklighet av en justisminister.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-18 kl 12:33.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 12:27   #290
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Fant denne på NRK.no og syntes den var godt skrevet.

https://www.nrk.no/ytring/listhaug-a...rep-1.13970937

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 12:52   #291
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Han der FB-skriveren - det er jo egentlig utrolig at det der har fått pågått. En rabiat tasseladd som har fått remje utav seg de mest utrolig ting!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 13:32   #292
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Han følger henne nok bare inn på Stortinget, tenker jeg...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 13:55   #293
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Ja, jeg tror også han fortsetter som rådgiveren hennes på tinget, Espen Teigen er en up-and-coming Frp-politiker, han kommer vi nok til å se mer av. Hun skal som vi har hørt ikke gå stille i dørene, og da komme hun til å bruke Facebook.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:05   #294
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Den martyrgreia på pressekonferansen var så uspiselig!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:06   #295
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Men hvordan synes dere Erna gjorde det på pressekonferansen da? Jeg fikk ikke sett den live, men hører den omtales som feig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:24   #296
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har tenkt mye på Per Sandberg vs Sylvi Listhaug. De står for mye av det samme, de har samme slemme spissformuleringer. De er begge fæle folk, rett og slett.

Men Listhaug vekker en mye dypere HARME og indignasjon i meg og veldig mange andre. Jeg kjenner at ord som hopper frem i hodet mitt er "kjerringhelvetet", "heksa" og den typen veldig kjønnede skjellsord.

Og så vidt jeg vet så lever ikke Per Sandberg med på langt nær samme trusselsituasjon som Listhaug.

Når Sylvis forgjenger sa "pedofile monstre" så gikk det helt upåaktet hen, når Listhaug gjorde det så ble vi RASENDE.


Handler den forskjellen om kjønn? Blir vi ENDA sintere på en dame som står for fæle ting enn på en mann som står for det samme? Har dere tenkt på det samme?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det som stresser meg med Listhaug er "holier than thou"-stilen hennes. Alt det grumset hun ytrer, med et strålende smil og kors rundt halsen. Funker jo som bare det, og er mye skumlere enn Sandbergs hissigproppstil.

Jeg opplever Listhaug som mye mer taktisk smart, enn Sandberg er en som fyrer seg opp - men lander fortere. Han tror jeg innimellom glipper ut med ting ubevisst, mens Listhaug er bevisst. Og det er mye skumlere
Ikke at jeg jubler over at han nå hopper inn. Men jeg jubler over at Listhaug er ute.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:26   #297
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det skulle ikke forundre meg om hun ender opp som statsminister en skummel dag. Hun er så ekstremt god på å suge fordeler ut av det utroligste. Jeg er glad hun har gått av, men det er liksom ikke sannsynlig at hun kommer til å tusle rundt med halen mellom beina.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:36   #298
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men hvordan synes dere Erna gjorde det på pressekonferansen da? Jeg fikk ikke sett den live, men hører den omtales som feig.

Jeg kan ikke se at hun kunne gjort den særlig annerledes. Jeg oppfattet henne som sliten, ikke feig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:37   #299
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Det skulle ikke forundre meg om hun ender opp som statsminister en skummel dag. Hun er så ekstremt god på å suge fordeler ut av det utroligste. Jeg er glad hun har gått av, men det er liksom ikke sannsynlig at hun kommer til å tusle rundt med halen mellom beina.

Det tror ikke jeg heller. Men jeg er likevel glad for at det ble reagert, og at det fikk en konsekvens. Jeg hadde ikke sett for meg noen ydmyk Listhaug uansett, og forventet offerrollen. Håper bare at «folk flest» ser gjennom det. In the END.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 14:59   #300
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg blir dog litt forbauset over at statsministeren går på talerstolen, og drar frem en sak fra 2016. Kvalitetssikres ikke slike ting i forkant? Ser jo unektelig litt rart ut at både hun og Siv bruker den saken .

https://www.nrk.no/norge/solberg-bek...tar-1.13971104

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no