Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-18, 10:07   #261
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Per Sandberg, ja,ja.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:07   #262
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Absolutt. Vi må si begge deler.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:08   #263
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jez. Pest og kolera og sånn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:08   #264
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Per Sandberg, ja,ja.....

:giropp:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:11   #265
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg har tenkt mye på Per Sandberg vs Sylvi Listhaug. De står for mye av det samme, de har samme slemme spissformuleringer. De er begge fæle folk, rett og slett.

Men Listhaug vekker en mye dypere HARME og indignasjon i meg og veldig mange andre. Jeg kjenner at ord som hopper frem i hodet mitt er "kjerringhelvetet", "heksa" og den typen veldig kjønnede skjellsord.

Og så vidt jeg vet så lever ikke Per Sandberg med på langt nær samme trusselsituasjon som Listhaug.

Når Sylvis forgjenger sa "pedofile monstre" så gikk det helt upåaktet hen, når Listhaug gjorde det så ble vi RASENDE.


Handler den forskjellen om kjønn? Blir vi ENDA sintere på en dame som står for fæle ting enn på en mann som står for det samme? Har dere tenkt på det samme?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:13   #266
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Per Sandberg har ikke Sylvi Listhaugs «SynnøveSolbakken-odelsjente-OLmaskot-bedehusstemme»-image å filtrere budskapene sine gjennom. Trist nok, så vil det spille inn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:15   #267
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Mye av det skyldes tidens tann, Polyanna. Jeg mener man fikk passet sitt påskrevet her på FP også i sin tid, om man påpekte at «monster» ikke er en hensiktsmessig måte å omtale overgripere på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:16   #268
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Ja, det spiller nok inn, men han har til gjengjeld en helt ufyselig "glise og se om de går på-mens-jeg-lener-meg-tilbake-meg-armene-bak-hodet"-greie som egentlig er like ekkel.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:16   #269
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eksempel: Da denne fæle gruppen "stopp islamiseringen av Norge" hadde stand på et eller annet arrangement i sommer, tror jeg det var, så var det et par nyhetssaker om at "standen stoppet etter bråk", det ble også nevnt at antiislamistene en gang eller to hadde ropt rasistiske ting til motdemonstranter. Hvis man skumleste saken så skapte den et falskt inntrykk av at det var antiislamistene som hadde skapt trøbbel.

Man måtte lese helt til bunns i saken før man så at bråket det var snakk om, det som gjorde at de måtte stenge standen, var at RASENDE motdemonstranter var så voldelige og truende at selv med massivt politioppbud så kunne de ikke garantere for sikkerheten.

Vel, denne episoden kjenner jeg godt. Det var under Arendalsuka, og et sånt uromoment var ekstremt viktig å få ryddet av banen. Selv om det ikke er så synlig, så er det et stort sikkerhetsoppbud til stede under Arendalsuka pga alle de kjente politikerne som er til stede. At man valgte å fjerne de som faktisk provoserte unge innvandrergutter med å rope "apekatt" etter dem når de gikk forbi standen, synes jeg var veldig riktig.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:17   #270
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mye av det skyldes tidens tann, Polyanna. Jeg mener man fikk passet sitt påskrevet her på FP også i sin tid, om man påpekte at «monster» ikke er en hensiktsmessig måte å omtale overgripere på.

SÅ lenge er det ikke siden Amundsen brukte begrepet, tror jeg.

I den saken så fikk jeg en følelse av at "ja, kritikerne HAR helt rett, og jommen var det en ok debatt å få, for der var det faglige innspill jeg ikke har tenkt på", men OGSÅ "la oss følge henne med argusblikk og TA henne for det første feiltrinnet hun gjør!!!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:20   #271
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Listhaug når så utrolig mange flere mennesker enn Sandberg og har en målrettet, strategisk kommunikasjon i sosial medier som appellerer til grupper som de fleste andre politikere (inkl. Sandberg) holder en viss avstand til er mitt inntrykk. Så vidt jeg ser har Sandberg under 5000 venner på sin "privatperson-Facebookside" mens det er 150 000 ( ) som liker Listhaugs "offentlig person-Facebookside". Det er ikke så rart at Listhaugs uttalelser vekker større oppmerksomhet og gjennom det sterkere følelser.

Jeg tror ikke jeg påvirkes av hvilket kjønn politikeren har, verken når det gjelder harme eller hva jeg måtte tenke om dem, men at det spiller inn for en del, tror jeg kan stemme.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:23   #272
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg tror de fleste av oss har et bias der vi setter en høyere standard for moralsk fremferd fra kvinner enn fra menn, og tildeler mer moralsk indignasjon når de ikke viser god fremferd.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:30   #273
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror de fleste av oss har et bias der vi setter en høyere standard for moralsk fremferd fra kvinner enn fra menn, og tildeler mer moralsk indignasjon når de ikke viser god fremferd.

Det tror jeg også. Samtidig tror jeg Listhaug når bredere av samme kjønnede grunn: hun er ung, pen, vestlending, bærer korset svært synlig og vi kan ikke stikke under stol: utseendemessig er hun en arisk postergirl, en norsk alt.right som er en akkurat passe blanding av folkelig og stylet. Sandberg er ubarbert, litt tjukk, røyker og er harry. Ja, han drar på det "folkelige", men den enorme oppslutningen Listhaug har fått hos Pegida, Vigrid og andre av de nazistiske grupperingene kunne ikke Sandberg ha fått.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:32   #274
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Ja, men er det derfor vi blir så helt inn i margen rasende? Fordi hun når bredere ut?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:39   #275
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, men er det derfor vi blir så helt inn i margen rasende? Fordi hun når bredere ut?

Selvsagt? Hun vet utmerket godt hvilke krefter i samfunnet hun flørter med. Sandberg er i større grad en løs kanon på dekk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:42   #276
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg tror det er den inderlige falskheten hos Listhaug som gjør meg så innmari provosert; den tilgjort milde stemmen og smilet som aldri når øynene - det virker så kalkulert, og dermed skjærer det mer når hun sier noe dumt og slemt. Sandberg står jo for mye av det samme, men i det minste virker han ærlig, fremtoningen står mer i stil med budskapet.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:43   #277
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, men er det derfor vi blir så helt inn i margen rasende? Fordi hun når bredere ut?

Ja, jeg tror det er mye av grunnen. Anundsen framsto som en fjott for alle, uten gjennomslagskraft. I tilegg tror jeg man blir rasende fordi hun aldri gir seg. Fordi hun smiler sg gjennom den ene uttalelsen verre enn den andre. Jeg tror grunnen til at hun fikk motbør for monster-uttalelsen og ikke Anundsen (eller var det Amundsen?) handler om at den kom ETTER alt det andre horrible hun har sagt, og fordi hun ikke engang ville høre på dem som faktisk har mer peil enn henne (behandlingsinstitusjoner og politi blant annet). Også er hun en sterk retoriker. Hun bruker gjentakelse, frasering og vokal understreking i MYE større grad enn en annen politiker, og det er ekstremt provoserende. Jeg er faktisk usikker på om det er kjønnet hennes som gjør de vanlige meningsmotstanderne rasende. At det trigger noe hos de ytterliggående er klar. Men om en litt glætt, ung fyr med digert kors og et stort smil satt og messet på samme måte som henne, tror jeg det også hadde vekket enorm harme. Han hadde nok ikke mottatt like mye hat fra de ytterste gærningene, det er sant. Hos dem handler det om kjønn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:44   #278
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, men er det derfor vi blir så helt inn i margen rasende? Fordi hun når bredere ut?

For min del er det fordi hun sendte mennesker i nød tilbake til en uutholdelig situasjon, der de fleste risikerte en brå død, mens hun like etter satte et barn til verden der hun kunne nyte godt av verdens beste helsevesen og en godt betalt permisjon. For min del er det det forkvaklede synet på mennesker som gjør at jeg får utslett hver gang jeg ser henne med korset hengende rundt halsen.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:46   #279
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg syns det er 1000 gode grunner til å være rasjonelt rasende på Listhaug, altså. Jeg syns bare også det er verdt å stoppe og sjekke bias av og til. For jeg tror de fleste av oss har dem.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 10:49   #280
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg har ikke sett noen innlegg med glanset bilde av Sandberg som Norges Frigjører og Frelser. Jeg har ikke søkt, men jeg tviler på at det finnes fb-grupper som heter "vi som støtter Sandberg" med like mange medlemmer.

Sylvi er rett og slett farligere, på grunn av måten hun apellerer til en stor gruppe mennesker på. Hun er mye smartere og flinkere enn Sandberg til å formulere seg. Og hvis Christan Tybring Gjedde hadde hatt samme makt skal jeg love at jeg hadde blitt like rasende og livredd. Minst.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-18 kl 12:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no