Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-19, 19:50   #361
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At broderen også var hjemme hos foreldra våre da vi kom.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 31-08-19, 20:05   #362
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At jeg har lært 24 tegnspråk tegn (sett vekk i fra bokstaver og tall)

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 31-08-19, 20:21   #363
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.455
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg får så og si lørdagskvelden alene. Mannen er på fest, tenåringen overnatter hos ei venninne og de to andre er i seng til rundt kl. 20.
Jeg gleder meg!

Samme her! Mannen på forretningsreise, eldste datter overnatter hos venninne, sønnen sammen med en kompis på overnatting hos kompisens besteforeldre, der han tilfeldigvis spilte bortekamp i dag, og yngstejenta har to venninner på overnatting i kjellerstua, der de i skrivende stund ser film, og nok kommer til å oppholde seg resten av kvelden.

Så gleder jeg meg over sistnevnte, at hun var så opprømt over overnattingsbesøket at hun lagde liste over hva de kunne finne på, og at de fortsatt ikke er for store til å bygge teppetelt i kjellerstua, selv om det bare er ett år igjen til de begynner på ungdomsskolen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 31-08-19, 21:01   #364
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Samme her! Mannen på forretningsreise, eldste datter overnatter hos venninne, sønnen sammen med en kompis på overnatting hos kompisens besteforeldre, der han tilfeldigvis spilte bortekamp i dag, og yngstejenta har to venninner på overnatting i kjellerstua, der de i skrivende stund ser film, og nok kommer til å oppholde seg resten av kvelden.

Så gleder jeg meg over sistnevnte, at hun var så opprømt over overnattingsbesøket at hun lagde liste over hva de kunne finne på, og at de fortsatt ikke er for store til å bygge teppetelt i kjellerstua, selv om det bare er ett år igjen til de begynner på ungdomsskolen.


Sånt er så herlig.

Nå ser jeg sesong 8 av Call the Midwife. Jeg bare må se den alene...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-08-19, 22:46   #365
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

At jeg har lært 24 tegnspråk tegn (sett vekk i fra bokstaver og tall)

Så gøy å lære noe nytt.

Selv er jeg glad for at Helten og jeg fikk lagd middag sammen i dag. Det er sjeldent skjer.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 31-08-19, 23:36   #366
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Jeg er glad for at jeg valgte å dra på en fest i dag. Jeg var ikke der så lenge, men jeg kom meg dit selv om jeg hadde tenkt at jeg ikke skulle. Jeg må bli flinkere til å dra på ting jeg bli invitert til. Jeg feiger alt for ofte ut.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 00:35   #367
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er glad for at jeg valgte å dra på en fest i dag. Jeg var ikke der så lenge, men jeg kom meg dit selv om jeg hadde tenkt at jeg ikke skulle. Jeg må bli flinkere til å dra på ting jeg bli invitert til. Jeg feiger alt for ofte ut.

Så godt du dro! Jeg er så lik! Og så blir det alltid så fint når man drar.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 11:22   #368
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Minstejenten som gikk hoppende ut døren sammen med pappaen nettopp, på vei til ny klassevenninne.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 13:57   #369
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Vindusvask. (Ikke selve vasken da, men resultatet. )

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 15:32   #370
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Å se sønnen vår og den fine gjengen han skal konfirmeres sammen med på konfirmantpresentasjonen i dag

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 15:50   #371
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Dette innlegget i gruffetråden:

Sitat:

Jeg har en liten oppmuntring til deg. Sitat (ordrett) eldstejenta i dag:*

"Den nye mat og helse-læreren vår er*skikkelig*hyggelig! Jeg får sånn ming-vibes av hu".

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 17:12   #372
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.455
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Tror du er en ganske stor stjerne på lærerhimmelen her i huset altså ming, så det kan du bare ta til deg.

Hun trives virkelig bra på ungdomsskolen, også med de fleste lærerne, men noe hun virkelig savner fra barneskolen er sangen. I klassen hennes er de ikke så mange fra hennes barneskole, det er flest fra de to andre skolene, og de er ikke glad i å synge slik som hun var vant med fra gamleklassen. Og hun har for første gang fått tilbakemelding fra en lærer (musikklæreren) om at hun ikke har sangstemme, ikke klarer å treffe toner, og bør holde seg fra å synge. Hun fikk høre det med rene ord da de hadde gitarprøve (skulle spille gitar og synge en sang). "Du spiller feilfritt på gitaren, men du kan virkelig ikke synge". Det har hun aldri tenkt over før, hun har bare likt å synge i kor sammen med resten av klassen, med den stemmen hun har. Så der har du lagt igjen noe veldig verdifullt hos elevene dine. Ekte sangglede (som jeg håper musikklæreren ikke greide å ta helt knekken på).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-09-19 kl 17:25.
My er aktiv nå  
Gammel 01-09-19, 18:44   #373
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Middag av ureiste og kortreiste råvarer, fine samtaler med 15-åringen og yoga.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 19:03   #374
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At jeg vant i en konkurranse.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 19:06   #375
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

At samboeren min som har det veldig travelt nå og sikkert mye heller ville dratt i skogen på jakt når han skal ha en pause, tar seg tid til og øvelseskjøre med 15-åringen min på motorsykkel. Og jeg får sitte på bak med han å se på i tillegg. De er kjempeflinke begge to.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 01-09-19, 21:43   #376
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Min første karakter som ekte student var en A! Teller ikke mot sluttkarakteren, men gir selvtilit.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 03-09-19, 22:14   #377
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

12-åringen som inviterte seg med faren som skulle på politisk debatt om målform i den nye kommunen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 03-09-19, 22:15   #378
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

6-åringen som velger "prate sammen" når jeg sier at det dessverre ikke er tid til både å lese bok og å prate på sengekanten ved leggetid.

Timar er aktiv nå  
Gammel 04-09-19, 13:57   #379
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Litt vanskelig sak å plassere denne, så jeg tar det her:

Helten har invitert meg på kino i morgen. Vi har vår 33de bryllupsdag da og filmen han foreslår er "Ready or Not". Prøver han å fortelle meg noe?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-09-19, 21:40   #380
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Dagens meningsmåling ������ dette er seks grønne hjerter

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no