Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha skal ha barn igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 11:40   #201
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg er en veldig typisk tyr. I likhet med Ferdinand liker jeg ikke tyrefekting. Blomster derimot har jeg sansen for.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:40   #202
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg er visstnok en typisk vannmann, men jeg er nå født i september, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:46   #203
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg er faktisk ikke en fisk.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:48   #204
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er faktisk ikke en fisk.



Da dette tydeligvis har blitt en tråd med intime betroelser, så følger jeg opp. Jeg er ikke blond! (ikke nå lenger)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:51   #205
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Og jeg er ikke egentlig ... nei, nå ble det litt for utleverende for meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:52   #206
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg har hørt argumentene om tyngdekraft fra nærliggende objekter blitt tilbakevist av astrologer tidligere. Så hvis det verken er tyngdekraften eller eventuell stråling fra himmellegemer som kan forklare påvirkingen, det være noe som vitenskapen rett og slett ikke kan forklare.

Wow! Nå tror jeg at jeg på snedig Erasmus Montanus-vis klarte å bevise astrologiens gyldighet.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

I innlegget til Fruktflua står det imidlertid at det ikke dreier seg om gravitasjon..? eller har jeg misforstått? Ja, ja, det får jeg aldri svar på ser det ut til.

Frutkflua: du får ha oss unnskyldt, det er som du sier, at det å kaste rundt seg med små utsagn om astrologi her og der kan oppfattes som en invitasjon til diskusjon, men det er selvsagt frivillig å delta videre i debatten, og du kan jo ikke hindre oss i å ha meninger om saken selv om du ikke ønsker å diskutere mer.

Om det ikke er gravitasjoen som er påvirkningskraften, så åpner det seg jo straks for andre argumentasjonsrekker. Hva er det da som påvirker? Men det var her det bare var astrologer forunt å kjenne svaret?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:52   #207
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Hvorfor er denne tråden så lang?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:52   #208
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Skal vi ikke få en Skilpadda-unshelled-opplevelse?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:53   #209
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg nekter å fortelle hvilke stjernetegn jeg er født i. Noen detaljer er for intime.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:54   #210
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor er denne tråden så lang?

Fordi det er så mange fan av kongehuset her selfølgelig, dah.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:56   #211
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

215 Gratulerer så mye, lykke til og så flott!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:56   #212
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor er denne tråden så lang?

Fordi Märtha er gravid. :dah: Følg med nå da, Skremmersen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:56   #213
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Skal vi ikke få en Skilpadda-unshelled-opplevelse?



Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg nekter å fortelle hvilke stjernetegn jeg er født i. Noen detaljer er for intime.

Det nekter vi...eh...jeg også å fortelle noe om.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:57   #214
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

215 Gratulerer så mye, lykke til og så flott!

216.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 11:59   #215
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og jeg er ikke egentlig ... nei, nå ble det litt for utleverende for meg.

Kom igjen, hva var det du skulle si? At du liksom ikke er en Skilpadde? Du lurer ikke meg, jeg har nemlig møtt deg skjønner du.


Sist redigert av Heiko : 14-03-08 kl 12:07.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:02   #216
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er visstnok en typisk vannmann, men jeg er nå født i september, da.


Jeg fant noen velvalgte ord om jomfruen. Jeg skal ikke svare for deg, men jeg kan svare for meg selv. ENFP er jeg også.


Sitat:

Jomfruen er perfeksjonisten blant tegnene.


Sitat:


Jomfruen er flittig og er i stand til å skape balanse i kaoset.

Eh, nei.


Sitat:

Jomfruer kan oppfattes som noe innadvendte og i motsetning til Løven så liker de å trekke seg noe tilbake fra forsamlingens midtpunkt. Dette betyr ikke at de ikke får med seg ting. De registrerer det meste, men er ikke alltid like inkluderende.


Innadvent, moi? Jeg er 100% E, og selv om ekstrovert og utadvendt ikke er helt det samme, så vel ...

Sitat:

En jomfru kan være uten sosial kontakt over lengre perioder. De har ikke behov for til en hver tid å være omgitt av andre mennesker.


:angst:

Sitat:

Å ta frem arbeidet en lørdagskveld er ikke en fremmed tanke for en Jomfru.


Eh, jadda. :lyver:

Jeg lurer på om jeg er født feil? Har det skjedd noe galt med meg, eller var det en planet som sto på skakke når jeg kom til verden?


__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:18   #217
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Evnen til å analysere og veie argumenter kan føre til at Vekter kan bruke noe lang tid for å fatte sine beslutninger. Det er viktigere å komme frem til et riktig og godt resultat, enn at det skal være effektivitet.





No shit ...

:i et nøtteskall:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:21   #218
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg er født tett opp mot grensen til Vekten, og for å si det slik; jeg har ikke noe mer der å gjøre enn i Jomfruen.

Bortsett fra at jeg jo er jomfruelig og dydig og alt det der.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:40   #219
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Lille Ru: Hey! Fellow ENFP!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:45   #220
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Skal vi ikke få en Skilpadda-unshelled-opplevelse?

Etter å ha lest det første Google-treffet på "unshelled turtle", tror jeg ikke dere tør det, nei.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no