Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-19, 12:47   #121
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg har også hatt influensa-symptomer hele uka, har fortsatt vondt i alle muskler og skikkelig vondt i hodet. Jeg var hjemme mandag og tirsdag fordi jeg ikke fikk bukt med hodeverk. Var litt bedre i går, men i dag er det like ille igjen og vi har huset fullt av gjester!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 14:22   #122
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har også hatt influensa-symptomer hele uka, har fortsatt vondt i alle muskler og skikkelig vondt i hodet. Jeg var hjemme mandag og tirsdag fordi jeg ikke fikk bukt med hodeverk. Var litt bedre i går, men i dag er det like ille igjen og vi har huset fullt av gjester!

Uff, god bedring!
Jeg er bra igjen så det ble ikke noe legebesøk. Det burde jo ha ant meg, det er faktisk ikke første gang jeg har hatt influensasymptomer og vært bra igjen neste dag.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 14:34   #123
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg trodde jeg hadde nok mat i kjøleskapet på jobb. Alene her i dag, så jeg kan ikke bare stikke av for å kjøpe heller. Suuuuhuuulten!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 14:43   #124
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Kom hjem sent i går etter tre uker med ferie utenlands. Mannen drar rett på jobbreise, min bil leverte jeg på verksted i dag, fra begynnelsen sagt at jeg fikk den tilbake i morgen men nå må de ha den der til mandag og SÅ streiker vaskemaskinen og her står jeg med klesvask fra tre uker ferie. Velkommen hjem.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 14:57   #125
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg fikk etter mye om og men overtalt ungene av sted på SFO og i barnehage i dag, ved å love kanelsnurrer fra baker’n til dessert i kveld. Hos baker’n sto jeg i kø bak to skravledamer, ei dame som ikke likte kake, men kjøpte to kanelsnurrer etter anbefaling fra jenta bak disken, samt to småjenter som skulle kjøpe baguette, men uten garnityren og dessuten skulle den varmes. Da det først var gjort, måtte alle småpengene graves fram fra nederst i sekken. Så kom den ene skravledama på at hun skulle handle - de fire siste kanelsnurrene. Jeg kunne ikke kjøpe noe annet heller, for det blir u-hu-hurettferdig for den ungen som ikke liker noe annet enn kanelsnurr, så det var et kvarter av livet mitt jeg ikke får igjen, for å si det sånn. Jaja.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 15:24   #126
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Og folk på Finn! Ikke snakk til meg om folk på Finn! Nei, jeg er ikke hjemme klokka 16 når jeg har presisert at vi er hjemme 17. Nei, mannen min er ikke kanskje hjemme klokka 16, han heller, når jeg har sagt at vi er hjemme 17. Jeg trenger ikke femten meldinger fram og tilbake der kjøper diskuterer med seg sjøl om hun skal hente eller ha tilsendt, og jeg trenger ikke adressen så lenge kjøper ikke også klarer å svare på hvilket av de tre sendingsalternativene JEG har funnet fram til hun vil gå for, for det er ikke snakk om at jeg sender noe til sånne surrehuer uten å få betalt for porto og vare først. Jeg selger en ubrukt vare til en femtedel av nypris for å bli kvitt den uten så mye pes, men det blir ALLTID pes likevel. Folk, ass!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 15:40   #127
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg tror du burde bake kanelsnurrer i dag, Matilda. Få ut litt frustrasjon i deigen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 16:01   #128
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tror du burde bake kanelsnurrer i dag, Matilda. Få ut litt frustrasjon i deigen.

God ide. Lørdag! Ikke tid eller ork i dag, jeg har spenningshodepine.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 16:28   #129
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.732
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Og folk på Finn! Ikke snakk til meg om folk på Finn! Nei, jeg er ikke hjemme klokka 16 når jeg har presisert at vi er hjemme 17. Nei, mannen min er ikke kanskje hjemme klokka 16, han heller, når jeg har sagt at vi er hjemme 17. Jeg trenger ikke femten meldinger fram og tilbake der kjøper diskuterer med seg sjøl om hun skal hente eller ha tilsendt, og jeg trenger ikke adressen så lenge kjøper ikke også klarer å svare på hvilket av de tre sendingsalternativene JEG har funnet fram til hun vil gå for, for det er ikke snakk om at jeg sender noe til sånne surrehuer uten å få betalt for porto og vare først. Jeg selger en ubrukt vare til en femtedel av nypris for å bli kvitt den uten så mye pes, men det blir ALLTID pes likevel. Folk, ass!

Følger du Ufinnsta på IG?
Der blir nettopp sånt lagt ut- hysterisk morsomt å lese for oss oppegående.
Og ellers

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 17:43   #130
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Åh, jeg har også hatt syykt vondt i hodet siden lørdag. Frosset i den varmen. Lurer på om jeg fikk et lite solstikk. Gikk lang tur med voffen, kom hjem og ble helt frossen og groggy. Så kom hodepinen
Begynte å jobbe og har slitt meg igjennom uka.
Det hjalp jo heller ikke at mamsen har stått opp for å vekke eldstemann 05.10 for han må ut av døra 05.35. Skal være på plassen kl. 07.
Han har begynt som lærling.
Har lagt meg igjen altså.
Men er mye bedre nå i dag. Har ikke tatt hodepinetablett siden i dag tidlig.
Det vondeste er egentlig stiv nakke og rygg. Jeg spenner meg så innmari når jeg har vondt og snakker ikke med noen om det heller, dumt av meg.
Sjefen har flydd rundt som en hugger høne og jeg blir så irritert av at hun er så dårlig sjef. Grei og hyggelig altså, men.... Sukk. Hun bør være glad for at vi ansatte vet hva vi gjør og er flinke på samarbeid, vi andre. 👻
Jeg tok det opp med styreleder før ferien for hun får såmye egentlig ufortjent ros. Vi andre drar lasset men hun skinner i glansen. Firmaet har tross alt 50års jubileum om etpar år så det er ikke hennes fortjeneste altså..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 17:49   #131
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Gina, det er IKKE meningen at en voksen gutt må ha mamma som vekkerklokke. Det ansvaret må han faktisk ta selv. SÆRLIG når du ikke er i form!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 08-08-19 kl 18:50.
Billa er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 17:51   #132
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Info fra rektor angående kommende skoleår for en av gutta.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 08-08-19, 18:16   #133
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Altså, et eneste jævla menneske til som sier «Åh, så deilig for deg med hjemmeferie» eller «Ja, vi har bare vært på hytta» når jeg ettertrykkelig gir uttrykk for at det har vært et helvete å ikke ha mulighet til å dra noe sted denne føkkings sommeren.

Ja, jeg er sur og urimelig. Og fattig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 18:45   #134
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Altså, et eneste jævla menneske til som sier «Åh, så deilig for deg med hjemmeferie» eller «Ja, vi har bare vært på hytta» når jeg ettertrykkelig gir uttrykk for at det har vært et helvete å ikke ha mulighet til å dra noe sted denne føkkings sommeren.

Ja, jeg er sur og urimelig. Og fattig.

Du er absolutt ikke urimelig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 08-08-19, 20:43   #135
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Huset jeg ville ha ble ikke mitt. Smålige meg gander råte og skjeggkre på kjøperne, nesten da.

Gruffer og furter videre i dag, og skal heller positivere meg i morgen. 30% over takst blir bare teit for et hus som trenger utbedringer og mye stell. Hadde det bare vært litt annet å velge i.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-08-19, 14:53   #136
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.732
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Denne fredagen går så saaakte og er virkelig langfredag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-08-19, 14:59   #137
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Barn som tydeligvis ser på soveromsgulvet som en generell søppelkurv.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 09-08-19, 15:27   #138
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Ørten forsøk på en faktura, men alle blir uten adresse

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 09-08-19, 18:39   #139
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg feiret for tidlig. Fortsatt ikke i form, sover lite og får ikke gjort noe fornuftig eller gøy. På mandag kommer barna hjem og det er lenge til neste gang jeg har "fri".

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-08-19, 19:07   #140
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Får ikke egen kontorplass på jobben fra høsten

Jeg vet at det ikke er vanlig at folk i min stilling har det, men jeg hadde det et drøyt halvår før ferien, og det var så greit og praktisk å ha egen plass.
Lurer på hvor jeg kan gjøre av pappeska med bøker og ting og tang...

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no