Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-20, 02:23   #281
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Her har du salongbordet som sørger for at man alltid har noe å snakke om!

https://www.finn.no/158050239

Sweet baby Jesus

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 08:52   #282
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg vet ikke helt hva slags stil man har i huset for at det der passer perfekt inn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 09:25   #283
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Kanskje man trenger litt drama. Ingenting som å ha masse miniatyrmennesker som kjemper for livet under stuebordet, liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 09:29   #284
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

"Under bordet går Titanic ned. Ingen skader."

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 10:55   #285
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg ser bare for meg hvor gøy det hadde vært å tørke støv av det der.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 13:16   #286
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Spesialbestilt også faktisk... Jeg undres hvordan man kommer seg til det punktet i livet "Jeg vil ha et unikt bord! Hm... Hva med en daglig påminner om noe... En katastrofe! Pompeii? D-dagen? Twin Towers? Titanic?"

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 13:33   #287
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg vet! Så mange spørsmål.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 16:40   #288
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Det var jo in med bord i den stilen for noen år siden. Bord med fiolin har jeg sett. Men Titanic ante jeg ikke at kunne finnes under et bord!

Her er et lignende, med tre fotbandasjerte engler.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=176428657

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 20:02   #289
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg ser bare for meg hvor gøy det hadde vært å tørke støv av det der.

Man bruker sånn typisk støvkost med "fjær". Men ja, det argumentet vinner lett ovet fascinasjonen. Da kan Helten sove trygt i natt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 20:19   #290
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Man bruker sånn typisk støvkost med "fjær". Men ja, det argumentet vinner lett ovet fascinasjonen. Da kan Helten sove trygt i natt.

Det har jeg jo faktisk.
Ser for meg at man kunne hatt mye gøy med Lego med et sånt bord.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-04-20, 20:33   #291
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det har jeg jo faktisk.
Ser for meg at man kunne hatt mye gøy med Lego med et sånt bord.

Det ante meg at du har en sånn kost ja. Jeg vil også ha.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 21:49   #292
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Spesialbestilt også faktisk... Jeg undres hvordan man kommer seg til det punktet i livet "Jeg vil ha et unikt bord! Hm... Hva med en daglig påminner om noe... En katastrofe! Pompeii? D-dagen? Twin Towers? Titanic?"

Daglig påminner om.... the story of my life?

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 21:55   #293
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Stylingen av kjøkkenet klarer liksom ikke trekke oppmerksomheten vekk fra...

Så mange spørsmål. HVORDAN? HVORFOR? og; vet du egentlig hvordan den fungerer??!

Nei. Det er ikke en sånn ting jeg kunne leve med en stund for å se om jeg kan venne meg til det.

https://www.finn.no/176279439

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 22:00   #294
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Stylingen av kjøkkenet klarer liksom ikke trekke oppmerksomheten vekk fra...

Så mange spørsmål. HVORDAN? HVORFOR? og; vet du egentlig hvordan den fungerer??!

Nei. Det er ikke en sånn ting jeg kunne leve med en stund for å se om jeg kan venne meg til det.

https://www.finn.no/176279439

Selv jeg som er relativt lang ville ha problemer med den der. Men jeg likte den grønne trappa.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 22:52   #295
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Stylingen av kjøkkenet klarer liksom ikke trekke oppmerksomheten vekk fra...

Så mange spørsmål. HVORDAN? HVORFOR? og; vet du egentlig hvordan den fungerer??!

Nei. Det er ikke en sånn ting jeg kunne leve med en stund for å se om jeg kan venne meg til det.

https://www.finn.no/176279439


Det kjøkkenet så jeg på Badesken (instagram) tidligere idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 22:56   #296
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Wow! Hvordan i all verden kom de fram til den plasseringen?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 23:01   #297
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Wow! Hvordan i all verden kom de fram til den plasseringen?

Sønnen som monterte stekeovnen for sin gamle mor hadde vondt i ryggen, så han gjorde det enkelt. (For seg, vel og merke).

Timar er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 23:05   #298
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Eller kom de på etter å ha montert underskapene, at de hadde glemt noe?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 25-04-20, 23:19   #299
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Jeg måtte jo klatret opp på benken hver gang jeg skulle bruke ovnen! Fascinerende. Jeg hadde i tillegg hele tiden vært redd for at den skulle ramle med.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 26-04-20, 08:02   #300
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg måtte jo klatret opp på benken hver gang jeg skulle bruke ovnen! Fascinerende. Jeg hadde i tillegg hele tiden vært redd for at den skulle ramle med.

Jeg hadde også måttet klatre opp på benken. Vond rygg, javel, men klatre opp og ned av benken. Hvorfor? Den delen av benken kan ikke brukes til matlaging når ovnen er i bruk. (Jeg antar at den er solid festet i veggen og ikke ramler ned).

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no