Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Skal vi danse?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 21:50   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse?

Nei, ingen her ser på det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 23:32   #22
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse?

Har det gjerne på i bakgrunnen mens jeg holder på med noe annet. Moro å ta et blikk bort på av og til. Masse fine kostymer. Blir litt kjedelig i lengden.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 10:33   #23
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse?

Jeg elsker skal vi danse, et av høstens høydepunkter!
Mannen derimot er av en annen oppfatning, han bestemte seg for å rydde i kjelleren istedet.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 10:37   #24
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skal vi danse?

Jeg hater sånne danseprogram og det har aldri stått på her i huset. Men So You Think You Can Dance er favorittprogrammet mitt og jeg går inn i en sørgeperiode når sesongen er ferdig. Forstå det den som kan...

  Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:46   #25
Tulla79
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 9
Tulla79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal vi danse?

Jeg synes det er helt topp underholdning som passer for hele famileien, venneinnekvled og vors, hele pakka. Gleder meg for hver sesong som kommer

Tulla79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:17   #26
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse?

Her i huset ser vi stort sett på avstemningen bare,er ikke interessert i dansing,men man blir jo nysgjerrig på hvem som ryker ut

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 23:19   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse?

Jeg har ennå ikke registrert noen flyvende griser - så nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 21:27   #28
else69
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
else69 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal vi danse?

ikke akkurat "skal vi danse", men "nusselig barn som danser over en bro". ble så godt humør da jeg så denne snutten. må skru opp lyden for å høre på pludringen som kommer underveis.


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av else69 : 11-11-10 kl 21:28. Årsak: glemte link
else69 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 23:26   #29
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse?

Ordentlig moroklump du else69!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 23:30   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal vi danse?

Med ett halvt øye? Jeg syntes kanskje dette programmet har passert "nyhetens interesse".. Så det er ikke noe jeg MÅ ha med meg..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 01:47   #31
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Ordentlig moroklump du else69!


Artig, ja.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:34   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse?

Nei, ingen her i huset ser på det og det er vel bortimot det mest uinteressante jeg kan tenke meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:41   #33
steiholt
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 5
steiholt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal vi danse?

Nei, då må det vera lite på dei andre kanalane.

steiholt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no