Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Merkeverksted uten peil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-12, 14:42   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Merkeverksted uten peil

Jeg himler nok en gang med øynene av merkeverkstedet til Citroen her i byen...

Jeg skulle skifte hovedlyspære på min lille C4 på søndag, og klarte å miste den klemma som man fester pæra og holderen med.. Aner ikke hva det heter, om det er klips, klemme, wire eller hva pokkern. Men han på verkstedet sa han skjønte hva jeg mente, men at det kunne han ikke hjelpe meg med. Ikke hadde de, og ikke hadde de på lager.

Så da vil det si at jeg aldri får på plass ny lyspære i bilen min?? Eller???

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 14:50   #2
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Merkeverksted uten peil

Det er forresten denne "bøyla" her, som er utenpå selve pæra og festet.

Og ja, jeg har lett. Og skjønner ikke hvor den kan ha tatt veien.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 14:53   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Merkeverksted uten peil

Ring Høggern og hør?

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 15:04   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkeverksted uten peil

Jeg vet ikke, jeg venter fortsatt på vindusvisker til min bil som var restet før jul engang. Men de lovte å ringe når de var tilgjengelige igjen i det minste, det er jo ganske dårlig service og ikke tilby det engang.

Har du prøvd Torshov bilrekvisita eller noe sånt? På den lokale avdelingen hos meg er de hvertfall meget behjelpelige med det meste. Vindusviskerdings kunne de dog ikke skaffe, men han prøvde så godt han kunne - det skal han ha.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 15:09   #5
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Merkeverksted uten peil

Har bare ringt merkeverksted foreløpig..

Det må jo gå an å skaffe, selv om jeg mistenker at dette er noe som følger med når man bestiller hele lykta.. Men da skal jo verkstedet i såfall opplyse om det, ikke si at "da må du bare lete bedre og finne igjen den"...

Skal nok prøve både høgger og andre, for jeg kan jo ikke kjøre med ett hovedlys til bilen går ut på dato

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-12, 17:52   #6
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkeverksted uten peil

Biltema? Bilxtra? Mekonomen? De pleier å ha sånne dingser.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no