Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vi bygger hus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-07, 10:50   #141
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

Jeg synes de peisene er veldig fine med en enkel stålkant som den på bildet. De tar liksom ikke fokuset vekk fra flammene, og så er de fine å se på.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 10:58   #142
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Jeg kan være enig, og synes svaret hadde gitt seg selv hvis vi hadde bygget i funkisstil for eksempel. Jeg heller litt mot "betong" alternativet i midten. Litt rustikt, ikke for moderne. Men vi skal dra en tur innom leverandøren for å se de i virkeligheten. Peisen som er standard har vi alt sett, og den er veldig pompøs, med grå marmor og den rammen rundt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:04   #143
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det er alltid best å se på ting på ordentlig, det blir aldri det samme med katalogbilder.
Lykke til med valget - det er mange beslutninger som skal tas når man bygger hus, men det er jo veldig moro, da.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:06   #144
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg kan være enig, og synes svaret hadde gitt seg selv hvis vi hadde bygget i funkisstil for eksempel. Jeg heller litt mot "betong" alternativet i midten. Litt rustikt, ikke for moderne. Men vi skal dra en tur innom leverandøren for å se de i virkeligheten. Peisen som er standard har vi alt sett, og den er veldig pompøs, med grå marmor og den rammen rundt.

Synes den i midten er flott også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:13   #145
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Jeg synes også begge de to er fine, og du må jo se det i stil med interiøret ellers. Som vist på bildet med panel synes jeg ikke den stålramma var så fin, men på en glattere vegg, så hadde den vært mye finere.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:20   #146
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Vi bygger hus

Likte best den som hørte med huset jeg

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:32   #147
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

Prøver og finne den dusjen, men får bare en svensk side på nettet. Kjøpte dere den i Norge? Evt. hvor? :maser:

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:37   #148
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

www.westerbergs.no, der står det at blandt annet Comfort og Maxbo fører den. Vi har kjøpt den gjennom en rørlegger på Ski, forøvrig han som skal ordne alt av dette i huset.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 11:53   #149
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

Tusen takk! :utogkjøpedusj:

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:34   #150
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg kan være enig, og synes svaret hadde gitt seg selv hvis vi hadde bygget i funkisstil for eksempel. Jeg heller litt mot "betong" alternativet i midten. Litt rustikt, ikke for moderne.

Jeg er helt enig. Fint hus!

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 22:57   #151
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.319
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Jeg likte det midterste peisalternativet best. Lekkert hus, og du har god smak, Emm!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 00:15   #152
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi bygger hus

for en spennende tråd!
Så fint hus dere får Emm!! Skikkelig god smak dere har

:husbyggesyk:

Enig med mannen din ang peis.. men synes begge var flotte! Kanskje den øverste hvite er mer tidløs?!?

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 18:50   #153
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Vi bygger hus

Lurer på om jeg ikke så dere drev å flyttet inn i stad Gratulerer med innflytting i så fall

Lyst å dele med oss hvordan det har blitt hos dere?

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 19:47   #154
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi bygger hus

Det har jeg lyst til å se.
Så mye fint so du har presentert i tråden, må huset være nydelig.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 19:56   #155
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Likte best den som hørte med huset jeg

Samme her, og så kan man sette store kubbelys og bilder oppå.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 20:55   #156
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Jeg kjenner noen som har den nederste typen peis, og de har ikke funkishus. Jeg syns den er enkel og kan passe inn i flere stiler. Den midterste var også fin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 12:31   #157
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Vi bygger hus

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Samme her, og så kan man sette store kubbelys og bilder oppå.

Jaaa, utrolig koselig .

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 19:39   #158
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Dette må være den mest sporadisk og dårlige oppdaterte byggetråden på nett
Det har vært så mye som har skjedd den siste tiden, så jeg har rett og slett vært lite på nett. Men dette er status:
Det ble den peisen som opprinnelig følger huset, og det meste ellers er nå ferdig. Vi flyttet inn på fredag, så nå råder det reneste kaos. At det går an å eie så mye skrot Selv om vi flyttet fra en helt vanlig treroms har vi mye, særlig fordi vi flyttet med oss masse fra kjeller og loft, uten å rydde skikkelig i det.
Ettersom jeg ikke er helt bra om dagen faller dessverre mye på mannen min og snille medhjelpere som besteforeldre og venner. Jeg lover dere oppdaterte bilder av resultatet så snart jeg finner kabelen til kameraet mitt igjen.

Så langt lever huset opp til alle forventningene, og det er en fantastisk følelse å kunne ha så mye rom og luft rundt oss. Det er nesten så jeg kvier meg for å slå inn en spiker fordi alle flater er så rene og hvite! Vi skal helt klart bo oss inn litt før alle ting har sin plass, men i kveld skal mannen og jeg kose oss med krim på TV og ta en hvil fra all rydding og bæring.

Fortsettelse følger

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 20:01   #159
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.415
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi bygger hus

Gratulerer med flyttingen.

Huset er bare ordentlig lekkert!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:19   #160
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi bygger hus

Spennende!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
byggeprosess, husbygging, interiørvalg


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no