Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er dere fornøyd med Kolonihagen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-09, 21:42   #1
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dere fornøyd med Kolonihagen?

Nå ser jeg at Kolonihagen leverer her i provinsen også. Dere som abonnerer - er det en suksess? Hvor lenge har dere vært abonnenter? Hvilken kasse abonnerer dere på?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 23:11   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med Kolonihagen?

:abonnerer:

Dette har jeg vurdert, men aldri rotet meg til å gjøre. Tilbakemeldinger er velkomne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 16:05   #3
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dere fornøyd med Kolonihagen?

Nja. Jeg har vært abonnent i over ett år nå, men kommer til å si opp abonnementet. Vi har hatt liten frukt/grøntmix, mest pga. prisen. Men det ble problematisk med potetsekken som følger med hver uke - når man ikke spiser noe særlige poteter. Man får heller ikke velge innholdet. Så det har vært uker hvor vi har fått drøssevis med løk (ingen overdrivelse). Hvor mye løk trenger man egentlig? Men det er jo veldig praktisk med den leveringen på døra. Vi har merket det siste året at det kommer mindre i kassen, og det var nok derfor vi lurte på om ikke vi skulle endre abonnementet. Spesielt når månedsprisen kom på 2500 kr. Det er mye. Spesielt når det ikke dekker ukens behov.

Så den ble endret til grønnsakskasse uten potet. Første uke den kom ble jeg sjokkert. Jeg husker ikke innholdet, men det var veldig lite. Uken etter var det litt bedre. Det jeg gjorde sist var å notere hva som lå i kassa, og så tok jeg pause i abonnementet. Denne uken gikk jeg og handlet det som var i kassen. Ikke økologisk, vel å merke. Det ble litt av en vekker. De samme varene kostet 37% av det jeg betalte for kassen med levering. Så det betyr at, for oss, som spiser MYE frukt og grønt, burde vi kunne dekke hele ukens behov for mindre enn det vi betaler nå for noe som bare dekker et par middager i uka.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 16:10   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med Kolonihagen?

Tja ... Vi har abonnert flere ganger. De første gangene sa vi opp delvis fordi vi gikk lei, men også fordi vi fikk mye ødelagte varer. Denne siste gangen gav vi opp fordi vi fikk så mye loff og kaker. (Mixkasse.) Jeg ville jo ha abonnement fordi jeg vil få i oss mer grønt og frukt. Men fordi eggene er så fantastisk gode vil jeg ha mixkasse. Da følger det også med brødprodukter. Og vi fikk da altså loff, fine rundstykker, cookies etc. Helt uinteressant, og jeg har ikke betalingsvilje for det. Så da sa vi opp. Men rett skal være rett - de åtte ukene vi nå har hatt levering har vært bra kvalitetsmessig på grønnsakene og frukten. Mye bedre enn tidligere runder.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no