Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

17. mai - hva spiser dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-15, 23:01   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

17. mai - hva spiser dere?

Det nærmer seg den store dagen.

Jeg har korpsbarn, det i seg selv er hektisk. Nå er hun ikke aspirant lenger, så dermed er det full rulle fra grytidlig morgen (revelje 0700) til borgertoget er ferdig (17-tiden håper jeg). I tillegg er hun 4. klassing. Her er det 4. trinn som arrangerer på vår skole, så i år blir det ekstra travelt.

Hva i all verden kan vi spise, tro? Vil tro vi ikke rekker å spise noe annet enn pølser før etter 17. Etter det bør det være noe lettvint, men godt, med preg av fest. Heldigvis er det jo fri 16. mai, så ting kan lages på forhånd, men jeg må nok bake kaker til både korps og skole.

Aller mest frister det å bestille buffet på et hotell i byen, men je er usikker på om vi orker når alt er ferdig eller om det er like greit å dra hjem og spise hjemme. Det er tross alt skole og jobb dagen etter.

Hva gjør dere andre og hva spiser dere?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no