Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 10:52   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Vi reiser til Spania neste lørdag. Det viser seg at Lillesøster ikke har en eneste kortermet body i str 86. Dermed har hun ingenting som er kortermet, kun 1 ullbody med kort erm.

Vi trenger kortermede bodyer, og vi trenger de NÅ. Av erfaring vet vi at det kan være vanskelig å skaffe der nede på denne tiden av året.

Og ja, dette burde jeg ha sjekket for en stund siden, men den gang ei.

Noen som vet?
*desperat*

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 10:53   #2
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

H&M har. Det henger også kortermete bodyer på mange tilbudsstativ rundtomkring.

God tur!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 10:59   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?



Jeg selger denne fra Pomp de Lux. Str 86 og veldig søt, myk og god. Vi har ikke brukt den i det hele tatt, for det ble for kaldt før den passet. Men lappene er tatt av, da, og den er muligens vasket en gang?

Jeg kan sende den til deg for 75 inkl porto?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 11:00   #4
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.



Jeg selger denne fra Pomp de Lux. Str 86 og veldig søt, myk og god. Vi har ikke brukt den i det hele tatt, for det ble for kaldt før den passet. Men lappene er tatt av, da, og den er muligens vasket en gang?

Jeg kan sende den til deg for 75 inkl porto?

Ja, gjerne!

Har du paypal så jeg kan betale over det?

(Vet av erfaring at å logge inn i nettbanken blir tiiiiiltaaaak...)

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 11:29   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Hvis jeg finner noen hjemme i kveld, kan jeg sende dem til deg gratis. Noen fargepreferanser?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 11:57   #6
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis jeg finner noen hjemme i kveld, kan jeg sende dem til deg gratis. Noen fargepreferanser?

Næsj, det går i rosa, lilla, brunt og hvit her i huset.

Snill du er!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:05   #7
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Jeg har et par fra Hollys jeg skal selge, men tror de er i str. 92.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:32   #8
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Ja, gjerne!

Har du paypal så jeg kan betale over det?

(Vet av erfaring at å logge inn i nettbanken blir tiiiiiltaaaak...)

Ehh, jeg pleier å betale via paypal når jeg handler på nett, betyr det at jeg har konto du kan betale inn på da? Vent litt, så skal jeg logge meg på og sjekke.

Edit: Ja, jeg tror jeg skjønte det. Da skal jeg sende deg en pengeforespørsel, sant? Og da trenger jeg epost-adressen din?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:33   #9
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ehh, jeg pleier å betale via paypal når jeg handler på nett, betyr det at jeg har konto du kan betale inn på da? Vent litt, så skal jeg logge meg på og sjekke.

Jeg trenger egentlig bare å vite mailedressen du bruker på paypal, da greier jeg å overføre til deg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:33   #10
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har et par fra Hollys jeg skal selge, men tror de er i str. 92.

Det er nok altfor stort.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:36   #11
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får vi kjøpt kortermete bodyer NÅ?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg trenger egentlig bare å vite mailedressen du bruker på paypal, da greier jeg å overføre til deg.

Ok, da prikker jeg deg epostadressen min. Sender du meg PM med postadressen din?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no