Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 23:22   #1
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Jeg innreder nå leiligheten min. Stua er ca 6 x 4 m, og så er kjøkkenet "i tillegg" men med åpen kjøkkenløsning ut mot stua.

Har kjøpt rød sofa (høstrød).

Den ene langveggen er umalt panel (det får jeg ikke gjort noe med.

Den andre veggen er mintgrønn, men skal males til lys toscana...

Den tredje veggen er vindu og panel.

Den fjerde "veggen" er dører, åpent inn mot kjøkken, murpipe mm.


Jeg vil gjerne kjøpe et stort og ok gulvteppe. Har sett på noen beige hos Ikea, men de loer veldig. Dessuten har jeg lyst på et teppe i koksgrå...

Hvor leter jeg etter ok tepper? Det kan gjerne være stort - vil gjerne ha det til å gå over store deler av rommet. Tenkte på et spesialskåret teppe, for målene som hadde passet meg perfekt er et teppe som er 2 - 2,5 m bredt og 4 - 4,5 m langt. Noen som har erfaring?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 06:30   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Har ikke mye erfaring med tepper, nei, men jeg kikket igjennom en katalog fra Bohus her om dagen og der var det mange flotte tepper.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:23   #3
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Er ikke helt Skeidar eller Bohus-fan, men hvis de har noen fine i ensfarget skal jeg sjekke.

Den der Bohus-katalogen har vi forresten ikke fått...

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:24   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Er ikke fan av disse kjedene jeg heller, så jeg ble overrasket over utvalget av tepper.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:27   #5
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Bohus sjekkes ut!

  Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 12:54   #6
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp med å finne nytt gulvteppe!

Interiørland har mange fine tepper. Og de har en del på "rull" også. Som de kutter i ønsket lengde. Lurer på om de ikke lager teppene etter mål også. Dvs. at de falder, eller syr på en kant rundt.

Vet ikke hvor du bor, men Interiørland har i allefall endel butikker rundt Drammensområdet, og en god del andre steder. http://www.interiorland.no/butikkene.htm

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no