Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det store barnevognvalget - hjelp

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-12, 13:25   #1
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Det store barnevognvalget - hjelp

Straks jeg ble gravid begynte jeg å se på vogner. Dette er siste barn og da ville jeg ha meg en ny vogn, det er siste mulighet.
I grunnen hadde jeg bestemt meg, men jeg er vinglepetter. En veldig vinglepetter.

Jeg har urban jungel fra før som jeg er kjempe fornøyd med og som jeg ikke kommer til å kvitte meg med.
Men denne gang vil jeg ha en vogn der barnet kan se mot meg når vi går over til sportsvogndelen. Jeg ønsker og en med fire hjul på grunn av stødigheten, men to bør være svingbare så jeg ikke må slite meg i hel for å svinge.

Alternativene jeg nå har komt ned til er;
Brio Go


Fin og se til og den jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for. MEn det som gjør meg skeptisk er hjulene. Vi går en del tur på grusveger, kommer det til å humpe fælt?

Emmaljunga nitro city



Jeg liker den med bag på men syns kansje ikke den er like fin uten? Men har hatt emmaljunga før og det er kvalitet.

Teutonia mistral S (nyeste alternativ på listen)



Praktisk å bare kunne vippe styret over. Fin å se til, hverfall med bag Men samme dekkene som brioen?


Så er det noen der ute som har erfaring med disse vognene? Både positiv å negativ? Jeg vil hørre alt. Har heldigvis god tid på bestemme meg

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no