Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-22, 17:58   #141
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.999
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Under streiken var det massevis med avisoppslag der elever fortalte om om hvilken krise det var for dem at de gikk glipp av så mye faglig. Nå har vi vært i gang ei uke – og mange elever tar seg "fri" i 3-3,5 skoledager for å dra til London og se fotballkampen mellom Glimt og et eller anna engelsk lag. Kjenner jeg blir litt gruffete da, ja.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå  
Gammel 04-10-22, 21:16   #142
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Kanskje feil tråd, men Bent Høie skal skilles! Det er TRIST! De var jo Norges kuleste kjendispar!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:30   #143
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Vi skal ha eltilsyn.

De skal visst ha tiltang til hver en eneste stikkkontakt i huset? stikkrpøver tas, men de skal i teorien ha tilgang til alle. Vel, på vårt soverom finnes ikke en TILGJENGELIG stikkontakt, men der er en utilgjengelig en.... på loftet, noen bak noe møbler, og ikke plass på guvlet på dra frem. Vel, det meste av kontakter er utilgjengelige her i huset, noe som desverre er grunn til at vi har noen skjøreedninger/grenuttak i bruk her og der (Ettersom ingen finner det logisk å krabbe under sofaen for å lade, f.eks)

Blæ. hele huset må RYDDES, det er nå greit nok, men tilgang til alle stikk, nei, det er umulig å gi dem neste uke altså! På toppen av det hele like før jeg skal på sykehuset med mellomste, så vi ender med å måtte være på hjemmekontor begge to så den ene kan være igjen her når den andre tar henne inn på den timen.

(skal ringe og høre om de kan komme en annen dag, for det var veldig dårlig timing)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:37   #144
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kanskje feil tråd, men Bent Høie skal skilles! Det er TRIST! De var jo Norges kuleste kjendispar!

Leste også det og syntes også det er trist. De ser så glade ut sammen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:44   #145
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Malaga, den eneste gangen jeg har vært med på en slik kontroll, var et par dager etter jeg kom hjem fra sykehuset med yngste. Fullstendig søvndeprivert og det hjalp ikke å vite at det skulle komme noen på kontroll inne på soverommet "en eller annen gang mellom 7 og 15."

I etterpåklokskapens lys innser jeg at det kanskje hadde vært mulig å utsette kontrollen, men det kom jeg ikke på da, gitt.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:46   #146
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kanskje feil tråd, men Bent Høie skal skilles! Det er TRIST! De var jo Norges kuleste kjendispar!

Jeg synes også det er trist. Jeg var overrasket over at jeg bryr meg så pass mye i grunnen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:47   #147
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Nye kule ankelboots i skinn. Fra Italia og dyre. NYDELIGE å gå med, sa damen i butikken. Skinn TØYER seg etter foten, sa hun. VERDT HVER KRONE. My ass. De er stive og vonde, er blokket ut og som å ha en kilo på hver fot. Fuck.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:48   #148
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Malaga, den eneste gangen jeg har vært med på en slik kontroll, var et par dager etter jeg kom hjem fra sykehuset med yngste. Fullstendig søvndeprivert og det hjalp ikke å vite at det skulle komme noen på kontroll inne på soverommet "en eller annen gang mellom 7 og 15."

I etterpåklokskapens lys innser jeg at det kanskje hadde vært mulig å utsette kontrollen, men det kom jeg ikke på da, gitt.

Det hadde sikkert vært lurt det ja. Soverommet vårt kan de egentlig bare glemme å få kontrollert. Eller, vel, joda, men da må vi dra ut kasser og sekker og bagger og alt som er lagret der for at ed skal kunne flytte på senga og komme til det stikket? Nehh, håper de velger noen andre stikk... som i det minste er mulig å SE.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 21:48   #149
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Under streiken var det massevis med avisoppslag der elever fortalte om om hvilken krise det var for dem at de gikk glipp av så mye faglig. Nå har vi vært i gang ei uke – og mange elever tar seg "fri" i 3-3,5 skoledager for å dra til London og se fotballkampen mellom Glimt og et eller anna engelsk lag. Kjenner jeg blir litt gruffete da, ja.

Og skolen min eldste tar påbygg på er det mer regelen enn unntaket at de har lærer eller i det minste en ansatt tilstede i alle timene i uken. I dag var det "jeg kan ingenting om matematikk, men tror dere skal jobbe med dette, dere får hjelpe hverandre." Godt vi betaler skolepenger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 22:04   #150
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes også det er trist. Jeg var overrasket over at jeg bryr meg så pass mye i grunnen.

Jeg ble også veldig overrasket over hvor lei meg jeg ble av dette. Mannen min kjenner dem, men det er ikke derfor. Jeg kjenner dem ikke. Men de bor i nærheten. Jeg ble ordentlig lei meg. De virker så genuint snille.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 22:06   #151
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Nye kule ankelboots i skinn. Fra Italia og dyre. NYDELIGE å gå med, sa damen i butikken. Skinn TØYER seg etter foten, sa hun. VERDT HVER KRONE. My ass. De er stive og vonde, er blokket ut og som å ha en kilo på hver fot. Fuck.

De kan gå seg til. Jeg har opplevd lignende flere ganger. Det har alltid gått bra etter en periode med gnagsårplaster.

Men jeg har dyre skisko som ikke gjorde det.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 22:09   #152
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ble også veldig overrasket over hvor lei meg jeg ble av dette. Mannen min kjenner dem, men det er ikke derfor. Jeg kjenner dem ikke. Men de bor i nærheten. Jeg ble ordentlig lei meg. De virker så genuint snille.

Enig og er et skikkelig flott par.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-10-22, 23:42   #153
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ble også veldig overrasket over hvor lei meg jeg ble av dette. Mannen min kjenner dem, men det er ikke derfor. Jeg kjenner dem ikke. Men de bor i nærheten. Jeg ble ordentlig lei meg. De virker så genuint snille.

Enig. Det var skikkelig trist. Jeg synes Bent Høie virker som en utrolig fin fyr og han var fantastisk under corona. Jeg ble også lei meg da jeg leste de skulle gå fra hverandre. Og så tenker jeg hvor kjipt det må være å ha en posisjon der du må legge bruddet ut offentlig for å komme snakket i forkant. Det må jo være dobbel belastning.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 01:09   #154
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg har stått opp igjen. Faens kropp som verker så man ikke får sove.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 05:52   #155
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

SJ har flyttet avgangstidspunkt på toget mitt. Så jeg kommer forsent på skolen. Det gjorde de etter at jeg kjøpte billetten. Føkk it altså.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 10:31   #156
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har stått opp igjen. Faens kropp som verker så man ikke får sove.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 10:36   #157
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Malama, vi hadde for litt siden. Bytt tidspunkt, det gjorde jeg fordi jeg var på jobbreise. Null stress. Og ja, de skal ha tilgang absolutt over alt. Jeg fikk kjeft for ikke å ha ryddet badstua. Den brukes som bod.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 11:16   #158
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi skal ha eltilsyn.

De skal visst ha tiltang til hver en eneste stikkkontakt i huset? stikkrpøver tas, men de skal i teorien ha tilgang til alle. Vel, på vårt soverom finnes ikke en TILGJENGELIG stikkontakt, men der er en utilgjengelig en.... på loftet, noen bak noe møbler, og ikke plass på guvlet på dra frem. Vel, det meste av kontakter er utilgjengelige her i huset, noe som desverre er grunn til at vi har noen skjøreedninger/grenuttak i bruk her og der (Ettersom ingen finner det logisk å krabbe under sofaen for å lade, f.eks)

Blæ. hele huset må RYDDES, det er nå greit nok, men tilgang til alle stikk, nei, det er umulig å gi dem neste uke altså! På toppen av det hele like før jeg skal på sykehuset med mellomste, så vi ender med å måtte være på hjemmekontor begge to så den ene kan være igjen her når den andre tar henne inn på den timen.

(skal ringe og høre om de kan komme en annen dag, for det var veldig dårlig timing)

Det er et frivillig tilsyn og du kan bytte dato og du kan si at her får dere ikke tilgang. Eneste som skjer er at du får «anmerkning».

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 11:40   #159
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Ikke nok med at akillesen er betent som fy, nå har jeg sannsynligvis også klarte å briste et ribbein. Føler meg som den oldingen....

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 12:00   #160
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Da vi hadde tilsyn for noen år siden oppdaget de en feil som i verste fall kunne drept en av oss, så det er ikke så dumt å få det gjort, altså. Men klart en kan utsette når det passer dårlig!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no