Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvordan kom du hit?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hvordan fant du FP?
Jeg var grunnlegger og forumeier (indianer) 2 0,63%
Jeg var pioner og var etablert den første uken (Mayflower) 43 13,61%
Jeg lurte på hvor alle var, og fulgte etter 27 8,54%
Jeg så en link og fulgte den 69 21,84%
Jeg ble tipset av noen på NM/SM/SG/PK 118 37,34%
Jeg ble tipset av noen på FP 46 14,56%
Jeg fant forumet tilfeldig 11 3,48%
Deltakere: 316. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 16:11   #261
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Nå står det nøyaktig 500 medlemmer på forsiden.

Men om du går inn på siste medlem, og ser på medlemsnummeret... så står det 506 eller var det 507?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:27   #262
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

tenk...500 medlemmer. Det er ganske mange det

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 23:21   #263
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Nm,nm,nm

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 13:19   #264
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Ble tipset.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:42   #265
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg så en sånn link.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:55   #266
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Men om du går inn på siste medlem, og ser på medlemsnummeret... så står det 506 eller var det 507?

Noen brukernavn har blitt slettet grunnet dobbeltregistreringer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:43   #267
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Noen brukernavn har blitt slettet grunnet dobbeltregistreringer.

Jeg skjønte etterhvert at det måtte være noe sånt. Men da hadde jeg glemt at jeg hadde lagt inn innlegget her.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:58   #268
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg så signaturen din på nm idag Madam Mim( går ut fra at du er den Madam Mim), og da måtte jeg bare sjekke ut hva den andre siden var.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 00:14   #269
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Majsa inviterte meg, og det ble jeg veldig glad for!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 00:48   #270
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg var ganske ny på NM og fikk med meg at noe skjedde blant de modne mødrene. Da Mim var tilbake igjen leste jeg nysgjerrig hennes innlegg for kanskje å få med meg noe av det jeg hadde gått glipp av. Og der var det jammen en link, så da diltet jeg etter

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 01:14   #271
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg skulle gjerne vært med på Mayflower, men var syk hele den uka (og litt til) og gikk glipp av hele morroa.
Når jeg ble frisk lurte jeg på hvor alle var, og fulgte etter.

Jeg er forresten medlem nummer 111 og det betyr vel at jeg var først, eller?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 01:26   #272
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Fikk en hyggelig prikk med invitasjon, og dermed kom jeg diltende
Kan det stemme at jeg er medlem nr. 73 ??

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 01:06   #273
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Da forumet jeg har vært på i 3 år ble lagt ned, så var det Jessica her inne som reklamerte for dette forumet.

Nm er litt for stort for meg, (er der og, men liker å ha et fast holdested) håper ikke dette blir like stort.

So far, so good.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 01:52   #274
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Under et av mine stadig sjeldnere besøk på NM oppfattet jeg at et slag hadde stått! Så fulgte jeg bare MM's link. Egentlig utrolig at de godtok den linken?

  Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:40   #275
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Under et av mine stadig sjeldnere besøk på NM oppfattet jeg at et slag hadde stått! Så fulgte jeg bare MM's link. Egentlig utrolig at de godtok den linken?

Man har jo lov til å ha én link i signaturen på NM. De har dog ikke regler for hva det linkes til

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:13   #276
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg fulgte linken i Madam Mims signatur på NM.

  Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 01:43   #277
Flo
Aktiv
 
Flo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 107
Flo er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg var inne og skulle finne en oppskrift av Madam Mim på NM (der jeg var sniktitter uten å være aktiv) og så en link til "den andre side"... Ble nysgjerrig!

Flo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 13:53   #278
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Ble tipset få FH og fulgte linken.

__________________
Storesøster født januar 04 Lillebror født mars 06
Cathrine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:29   #279
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Flo, her.

Jeg var inne og skulle finne en oppskrift av Madam Mim på NM (der jeg var sniktitter uten å være aktiv) og så en link til "den andre side"... Ble nysgjerrig!

Samme her.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 10:23   #280
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Under et av mine stadig sjeldnere besøk på NM oppfattet jeg at et slag hadde stått! Så fulgte jeg bare MM's link. Egentlig utrolig at de godtok den linken?

Jeg tror kanskje ikke de har en spesifikk forumregel som forbyr linker i signaturer.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no