Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-19, 08:18   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Malcolm X kommer jeg aldri til å se igjen. Det var scener der jeg knapt orker å tenke på. The Ring (eller hva den het, hun ned i brønnen) og Blair Witch Project vil jeg heller ikke se igjen, men det er fordi de er så skumle. Jeg er ikke god med skumle filmer.

Ellers så ser jeg ikke så veldig ofte filmer om igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-19, 15:34   #42
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Trainspotting, Lilja 4-ever, Requiem for a Dream, Brokeback Mountain, Boys don't cry og The Road. The Road så jeg som høygravid. Det skulle jeg aldri gjort.

Og en film jeg er usikker på navnet på som jeg så for mange år siden om en gjeng med ungdommer. Enten var det Kids, eller så var det Bully. Jeg orker ikke sjekker trailerene for å se hvilken det var.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-19, 10:41   #43
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Trainspotting. (Aldri mer!)
The Strangers (jeg tror aldri jeg har vært så redd før!)

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-19, 13:04   #44
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Filmene til Darren Aronofsky er "se-en-gang"-filmer stort sett, blant annet Black Swan og Requiem for a dream. Holder med å se Livets lyse side kun en gang også. Aliens-filmene har jeg også bare sett en gang, og tror ikke jeg skal se om igjen.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-19, 13:50   #45
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Åh, Black Swan ja. Utrolig ekkel, den har jeg også bare sett én gang.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no