Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvordan kom du hit?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hvordan fant du FP?
Jeg var grunnlegger og forumeier (indianer) 2 0,63%
Jeg var pioner og var etablert den første uken (Mayflower) 43 13,61%
Jeg lurte på hvor alle var, og fulgte etter 27 8,54%
Jeg så en link og fulgte den 69 21,84%
Jeg ble tipset av noen på NM/SM/SG/PK 118 37,34%
Jeg ble tipset av noen på FP 46 14,56%
Jeg fant forumet tilfeldig 11 3,48%
Deltakere: 316. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 17:48   #141
Magic
Fullverdig medlem
 
Magic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 77
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Fant en link på en signatur inne på NM!

Jeg også

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:22   #142
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg er medlem nr. 26, og kom med Mayflower. Til høyre for Gremli, med rødt pannebånd ser dere meg:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 10-10-06 kl 19:48.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:13   #143
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg ble tipset.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:17   #144
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg var her ganske tidlig tror jeg, men kan ikke si om det var allerede første uke, jeg drev og etterlyste dere og fikk et tips fra kjente på et annet forum og fulgte etter.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:28   #145
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg leste på NM at noen anbefalte det nye forumet (ikke med link), prikket så personen pent om link, og fikk linken.

Hvilket nummer er jeg mon tro?

Tipper jeg er en av de siste som fikk billett med Mayflower

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:33   #146
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Hvilket nummer er jeg mon tro?

Tipper jeg er en av de siste som fikk billett med Mayflower

Du er nummer 189. Mayflower hadde nok forlatt havnen forlengst.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:18   #147
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Ble tipset av en vennine på NM,
takker for det

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:10   #148
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg er nummer 65, så jeg er en av de som ikke hadde råd til billett til Mayflower, men som fant en robåt og satte etter av frykt for å gå glipp av noe

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:22   #149
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg er nr 19 og kan vel kalle meg en av pionerene, selv om meldingsantallet mitt ikke helt indikerer det.

Det er vel ingen hemmelighet at vi først hadde et annet forum vi boltret oss på i starten, og så dukket dette opp, og så fant vi ut at det var det mest brukervennlige siden det så ut som om vi uansett kom til å holde oss sammen og ikke tusle tilbake til det som var før?

Det var sånn det var!

Jeg kom ruslende litt bak som nr 70.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:24   #150
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg er nummer 65, så jeg er en av de som ikke hadde råd til billett til Mayflower, men som fant en robåt og satte etter av frykt for å gå glipp av noe

Du må kreve erstatning! Du har blitt lurt! Det var plass til 100 i båten. Mim har sagt det, og det er hun som bestemmer!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:27   #151
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg fulgte linken fra deg Madam.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:36   #152
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg er nr. 25 visstnok

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:40   #153
hadi
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 68
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg fulgte en link i Madam Mims signatur på NM.

Leita litt rundt da jeg trodde det hadde gått to uker etter rabalderet, for å se om de modne var på vei tilbake.

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:41   #154
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg er nok 2. generasjons innflytter på forumet!
Fant en link i en tråd på MM.Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg bare registrere meg fordi om jeg egentlig ikke har tid til flere forumer nå.

Ble medlem nr. 269, samme nummer som på treningsentert. Der ble jeg medlem første uken altså.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:49   #155
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Du må kreve erstatning! Du har blitt lurt! Det var plass til 100 i båten. Mim har sagt det, og det er hun som bestemmer!

Fyyy søren asså, sjikkeli snytt føler jeg meg nå... For det var ikke akkurat noen drømmetur detta:


Jeg vil ha erstatning NUH! Minst et par velfødde kalkuner og maisbrød

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:58   #156
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal krysse av, men jeg mener jeg fikk en mail eller PM fra Skilpadda. Jeg var nemlig på ferie i svigersland da alt dette skjedde, og hele 70 klarte å registrere seg før meg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 01:07   #157
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg kom også med Mayflower. Medlem nr. 22 Mange takk til Skilpadda, som smuglet meg ombord.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:19   #158
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Fikk et glohett tips fra en NM-medsøster, så her er jeg!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:26   #159
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg ble tipset, men det var ganske tidlig, for det hadde ikke skjedd så veldig mye før jeg kom. Når var det forumet ble åpnet? Og hvor kan man finne ut hvilket medlemsnummer man har?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 13:40   #160
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Ble tipset på NM

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no