Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til hårfrisyre øsnskes

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 20:50   #1
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Tips til hårfrisyre øsnskes

Er litt lei av håret mitt akkurat nå, så kanskje noen vil komme med forslag til hva jeg kan gjøre med det.

Jeg har tykt, stritt og glatt hår til like nedenfor skuldrene. Ikke pannelugg. Litt oppklipt, men alt er langt nok til å samle det i hestehale eller sette opp i en spenne midt på bakhodet. Til daglig har jeg det enten vekk fra ansiktet med hårbånd, eller satt opp bak (samler det sammen, vrir det rundt og opp, og setter det fast med en hårspenne). Dessverre ramler det ofte ned litt og litt, siden det er så glatt.

Jeg har ikke tenkt å klippe meg, siden jeg liker å ha en lengde der jeg får det samlet og bort fra ansiktet. Pannelugg kan jeg ikke fordra, igjen fordi jeg liker å ha håret bort.

Så da er vel utfordringen å finne nye måter å "dandere" håret på. Må ikke være for komplisert...

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:07   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Kjøpe deg ei krølltang og lag litt krøller og sett det opp.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:50   #3
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Det er litt vanskelig å si, jeg som var frisør klarer jo å sette det opp på div måter. Er du flink med håret så er det bare fantasi som skal til. Men om håret er stritt, tykt og glatt så er det ikke så lett. Jeg ville nok ha klippet det litt opp, kaskje tynnet det litt. Da blir det litt lettere, trenger ikke bli kort for det.:smil:

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:51   #4
Sessa
Ferskus
 
Sessa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Innlegg: 67
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Kjøpe deg ei krølltang og lag litt krøller og sett det opp.

Ikke dumt forslag! :klapper:

__________________
Babyer holder seg til reglene. Sine egne.
Sessa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 13:21   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Jeg var hos frisør i går og jeg fikk faktisk en sveis som passer både håret, hodefasongen og ansiktet mitt. Helt utrolig egentlig. Ny hårfarge fikk jeg og.
Så jeg hadde nok tatt en tur til en frisør som har masse gode ideer jeg.

Eller legg ut et bilde, det er jo noen frisører her på FP også? Og sikkert flere andre med gode tips også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 19:58   #6
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Vil det kunne bli "luftigere" ved å klemme skum eller noe inn i det? Syns det har så lett
for å henge flatt og trist rett ned.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 20:08   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Min frisør mente at klippen har masse å si. Den skal gjøre mye av jobben.

Ja, det finnes sikkert masse produkter som kan brukes. Jeg har ikke så peil på sånn dessverre, håper du får svar fra noen andre.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 20:10   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til hårfrisyre øsnskes

Du kan flette "panneluggen" - det er innmari stilig.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no