Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bilder på mobil og google+

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 23:50   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Bilder på mobil og google+

Jeg oppdaget noe her i kveld som jeg ikke helt liker, og som jeg gjerne vil bli kvitt, men jeg aner ikke hvordan...

Jeg logget på pc og ser på min googleside at det ligger et varsel. Jeg klikker på dette, og ser da et bilde som er tatt med mobilen min, og at dette er delt med google+.

Jeg logger på google+ og finner der masse bilder fra mobilen min. De er riktignok ikke publiserte på min konto, men uansett så er de lastet opp og ligger klar.

Det er samtlige bilder jeg har tatt med mobilen etter 21. mars, noe som muligens kan indikere at dette oppsto da jeg sist oppdaterte telefonen min.

Jeg har en Samsung SII, og oppdaterte nylig til siste versjon av Android.

Det jeg så langt kan se, er at jeg ikke har noen synkronisering med telefonen opp mot google+, men jeg har en mot google generelt, så jeg antar det ligger der. Men, jeg har det ikke stående på autosynk. Jeg må altså inn og synkronisere selv om jeg ønsker det, noe jeg da ikke har gjort.

På google+ finner jeg ingen innstillinger som går på dette, og jeg tror vel egentlig ikke at det er der problemet ligger.

Ja, når jeg nå skriver, så kommer jeg på at mobilen min automatisk sykroniserer med gmailen min når jeg åpner mailen, og da til tross for at den ikke står innstilt på autosynk. Det er nok en sammenheng der...

Dette er ikke noe problem egentlig, så lenge bildene ikke er publiserte, men jeg kjenner allikevel at jeg ikke ønsker at de skal lastes opp til google+.

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette?

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 00:02   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bilder på mobil og google+

Hvis du har Google+-appen, så er det en innstilling der. Heter "Slå på direkteopplasting" i innstillingene for app-en. Sjekk om dette er aktivert.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 00:07   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bilder på mobil og google+

Det var den, mrc!

Har slått av det nå, så får vi håpe at det var det som skulle til.

Takker for hjelpen!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no