Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-13, 12:58   #81
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Rydder mens jeg lager og alle setter sitt inni etterpå, så maks 5 min. Kun gjenstridige former med fastsvidde rester blir stående i vann.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 15:48   #82
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Denne tråden har fått meg til å innse noe jeg reelt sett burde vist fra før: det er dette som er feil hjemme hos oss.

Vi bruekr ikke tid på å rydde kjøkknet etter middag.

Det tas av bordet, en eller annen gang ja. Inn i oppvaskmaskina. Det er ikke det som tar tid da. Det vaskes ikke opp underveis (for, jeg kan ikke vaske grytene mens maten fortsatt er i den, og ja, jeg serverer stort sett rett fra gryta, så genrerer jeg i det minste ikke mer oppvask) og... vel, nei, ingen bruker tid på å ta kjøkkenbenkene etter middag, og vips... derfor shinet jeg kjøkkenet til jul for snart to uker siden... og må gjøre det igjen i helga. Og antakelig igjen neste helg. Og lille julaften.

Vi må begynne å ta kjøkkenet etter middag. Ja. (og spisestua, vi spiser jo ikke på kjøkkenet) Bare få tatt et skikkelig først,s å det er gjennomførbart å ta det etter middag...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 15:52   #83
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Bruker kort tid etter middag, type 5 minutter. Vasker opp/skyller og setter i oppvaskmaskinen det som kan underveis. Holder det ryddig på kjøkkenet underveis, f.eks. hvis jeg tar en biff ut av emballasjen sin så går emballasjen rett oppi søppelbøtten - den legges ikke på kjøkkenbenken bare for å gi meg gleden av å rydde den vekk en gang til, lizm.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 16:16   #84
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Kommer an på hvor sulten jeg er når jeg lager middag. Er jeg kjempesulten tar jeg meg ikke tid til å rydde underveis, og da tar det lett en halvtime å rydde etterpå. Tar jeg med derimot tid til å rydde unna det som blir brukt underveis, slipper jeg unna med 5 minutter etter middag. Som regel blir det en mellomting.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 16:19   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Bruker kort tid etter middag, type 5 minutter. Vasker opp/skyller og setter i oppvaskmaskinen det som kan underveis. Holder det ryddig på kjøkkenet underveis, f.eks. hvis jeg tar en biff ut av emballasjen sin så går emballasjen rett oppi søppelbøtten - den legges ikke på kjøkkenbenken bare for å gi meg gleden av å rydde den vekk en gang til, lizm.

Sånn gjør jeg også. Likevel skjer det samme som jeg skrev i forrige innlegg. Mannen mener han har svaret: Vi har for høy standard. Og jeg tror han har et poeng, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 16:35   #86
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Matrester på tallerkener, bestikk og kjørler soper jeg sammen med tørkepapir og hiver i komposten. Litt varierende om jeg skyller de i springen også. Har ikke ofte fastbrente matrester, men de gangene det skjer får den stå litt i bløt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 16:43   #87
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg setter ikke gryter inn med matrester i, nei. Men de trenger som regel ikke annet enn en rask skylling, veldig sjelden at noe er fastbrent. Jeg spiser havregrøt minst en gang om dagen, har vann i den lille gryta med en gang og lar den stå mens jeg spiser grøten. Så skyller jeg den og bollen kjapt (uten børste) og setter det i maskinen. Blir rent.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 16:55   #88
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Denne tråden har fått meg til å innse noe jeg reelt sett burde vist fra før: det er dette som er feil hjemme hos oss.

Vi bruekr ikke tid på å rydde kjøkknet etter middag.

Det tas av bordet, en eller annen gang ja. Inn i oppvaskmaskina. Det er ikke det som tar tid da. Det vaskes ikke opp underveis (for, jeg kan ikke vaske grytene mens maten fortsatt er i den, og ja, jeg serverer stort sett rett fra gryta, så genrerer jeg i det minste ikke mer oppvask) og... vel, nei, ingen bruker tid på å ta kjøkkenbenkene etter middag, og vips... derfor shinet jeg kjøkkenet til jul for snart to uker siden...

Men så bruker jeg heller ikke så mye tid på å gruble over at det tar for mye tid eller at det er rotete der. Kanskje jeg sparer inn litt der.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:01   #89
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sånn gjør jeg også. Likevel skjer det samme som jeg skrev i forrige innlegg. Mannen mener han har svaret: Vi har for høy standard. Og jeg tror han har et poeng, altså.

Jeg tror mannen din har et kjempepoeng!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:29   #90
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sånn gjør jeg også. Likevel skjer det samme som jeg skrev i forrige innlegg. Mannen mener han har svaret: Vi har for høy standard. Og jeg tror han har et poeng, altså.

Eg er uenig med mannen din. Dette er i mitt haud vanlig standard. Å la biffemballasjen ligge på benken i staden for å kaste den liksom? Eg ER skikkelig lei av at om en er normalt opptatt av å ha det ryddig og reint rundt seg skal bli kalla hysterisk og overfladisk

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:30   #91
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg syns ikke heller det er for høy standard å kaste emballasje med en gang og rydde unna mens en lager maten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:32   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er uenig med mannen din. Dette er i mitt haud vanlig standard. Å la biffemballasjen ligge på benken i staden for å kaste den liksom? Eg ER skikkelig lei av at om en er normalt opptatt av å ha det ryddig og reint rundt seg skal bli kalla hysterisk og overfladisk

Nei, det var ikke det han mente. Dette med høy standard sa han i går. Han mente generelt. Og vi HAR høy standard på husarbeid. Det er nok derfor dette tar lang tid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:33   #93
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ikke heller det er for høy standard å kaste emballasje med en gang og rydde unna mens en lager maten.

Det var vel ikke det som var for høy standard? Var det ikke å bruke 20 minutter til å rydde kjøkkenet I TILLEGG til å rydde underveis som tydet på for høy standard da?

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:33   #94
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, det var ikke det han mente. Dette med høy standard sa han i går. Han mente generelt. Og vi HAR høy standard på husarbeid.

Sånn du har skrevet i flere år, tenker jeg at dere har altfor høy standard.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10

Sist redigert av oslo78 : 13-12-13 kl 19:02.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:34   #95
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Mannen bruker ca et kvarter. Da har han stablet alt opp på oppvaskmaskinen og ikke vasket pannene.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 17:35   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Sånn du har skrevet i flere år, tenker jeg at dere har altfor høy standard - spesielt med tanke på din helsetilstand.

Ja, det har du nok rett i. Jeg jobber med å senke kravene, men det er ordentlig vanskelig. Jeg synes det er mer plagsomt å la ting være enn å bare gjøre det i full fart.

Og sånn utover dette synes jeg ikke det er spesielt kult å diskutere min helsetilstand i en tråd som ikke handler om det.


Sist redigert av Hyacinth : 13-12-13 kl 18:35.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 18:40   #97
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sånn gjør jeg også. Likevel skjer det samme som jeg skrev i forrige innlegg. Mannen mener han har svaret: Vi har for høy standard. Og jeg tror han har et poeng, altså.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er uenig med mannen din. Dette er i mitt haud vanlig standard. Å la biffemballasjen ligge på benken i staden for å kaste den liksom? Eg ER skikkelig lei av at om en er normalt opptatt av å ha det ryddig og reint rundt seg skal bli kalla hysterisk og overfladisk

Jeg er enig med Tussa her.
Vi har veldig høy standar på husarbeid, og kjøkkenet vårt er blåst etter middag. Ingenting på benker, alt skylt og i oppvaskemadkinen, det som skal vaskes for hånd er vasket og kjøkenet er generelt strøkent til enhver tid. Og siden det er så ryddig til vanlig og vi rydder underveis, så tar det ikke mange minuttene å rydde opp etter middag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 18:44   #98
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Her er jeg også enig med Tussa. Selv jeg, selverklært dårlig husmor, rydder i oppvaskmaskinen, vasker det som må vaskes og tørker over benker etter middag. Det er bare det at jeg klarer ikke å se at det tar 20 minutter.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 18:46   #99
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Det er ikke vanskelig å være enig med Tussa, men hun misforstod mannen min, det var derfor jeg kommenterte det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 19:02   #100
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Unnskyld. Jeg skal redigere med en gang.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no