Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-13, 11:13   #61
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Vi har ingen fast regel om at bordet skal ryddes av etter middag. Vi fyller i oppvaskmaskinen en eller annen gang i løpet av kvelden, men bruker vel ikke mer enn maks 10 minutter på hele kjøkkenet. Det er sjelden helt strøkent hos oss, det bør vel kanskje tilføyes.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:16   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Både jeg og mannen er dessverre laget sånn at vi ikke klarer å se forbi et kjøkken som ikke er tatt. Noen ganger MÅ det jo stå, fordi vi ikke rekker det, men da blir vi helt urolige inni oss. Annet rot tråkker jeg over, men akkurat kjøkkenet må være tatt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:23   #63
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Både mannen og jeg er-dessverre- slik at vi er i stand til å overse det meste når det gjelder rot. Med påfølgende kjefting/skylding på hverandre når ting har gått for langt, vi ikke finner noe som helst og er tvunget til å ta en opprydding. Same procedure as last week....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 12:46   #64
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Både jeg og mannen er dessverre laget sånn at vi ikke klarer å se forbi et kjøkken som ikke er tatt. Noen ganger MÅ det jo stå, fordi vi ikke rekker det, men da blir vi helt urolige inni oss. Annet rot tråkker jeg over, men akkurat kjøkkenet må være tatt.

Sånn er jeg også. Men dessverre har ingen andre i huset så mye som et snev av det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 14:10   #65
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Både jeg og mannen er dessverre laget sånn at vi ikke klarer å se forbi et kjøkken som ikke er tatt. Noen ganger MÅ det jo stå, fordi vi ikke rekker det, men da blir vi helt urolige inni oss. Annet rot tråkker jeg over, men akkurat kjøkkenet må være tatt.

Far og jeg er heldigvis der begge to.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 15:49   #66
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Mannen og jeg er også ulike der. Jeg liker ikke å sette meg i sofaen og vite at det står masse oppvask på kjøkkenet og at ingenting er ryddet av bordet etter middagen. Det klarer mannen min fint. De (få) gangene mannen er bortreist, eller av andre grunner ikke spiser med oss, slik at jeg må ta oppvasken selv er oppvaskmaskinen i gang og kjøkkenet rent innen 15 minutter etter at middagen er spist. Til hverdags derimot, siden det er mannen som tar seg av oppvasken, blir alt stående til etter at barna er i seng. Jeg har lært meg å leve med det. Det viktigste er at jeg slipper å gjøre det selv og at det er gjort innen vi legger oss slik at det er rent til neste dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 16:20   #67
Ninnipling
Nybegynner
 
Ninnipling sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 17
Ninnipling har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Mannen står som regel for middagen her, og med mindre han rydder underveis (det hender), så pleier jeg å rydde etterpå. Bruker sjelden mer enn 5-10 minutter, litt avhengig av om det bare er å putte skittent i maskinen, eller om det må ryddes ut av den for å få plass.

Ninnipling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 19:00   #68
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Eg føler og at eg brukar for mykje tid, på alt som heiter rydding eigentleg. Eg likar sjeldan å rydda, utsett det gjerne og syns det er langt kjekkare ting å bruka tida mi på.

:sjuske?:

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 00:30   #69
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg synes ikke det er så ille å rydde de gangene jeg får tatt det underveis mens jeg lager mat. Mye kjipere å måtte rydde i etterkant

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:50   #70
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

5 minutter? Tror ikke det er stort mer. Vi rydder jo mens vi lager middag og kjøkkenet er rent og ryddig for vi begynner. Alle (bortsett fra 1-åringen) tar sitt og setter i maskinen og så er det en av oss voksne som vasker kasseroller og vasker bordet og koketoppen. Mer trengs jo ikke siden det ble gjort før vi satte oss til bords.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:08   #71
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Både jeg og mannen er dessverre laget sånn at vi ikke klarer å se forbi et kjøkken som ikke er tatt. Noen ganger MÅ det jo stå, fordi vi ikke rekker det, men da blir vi helt urolige inni oss. Annet rot tråkker jeg over, men akkurat kjøkkenet må være tatt.

Eg ser ikkje et fnugg i dette som tyde til å bli "dessverre" altså! Å være ryddig er en god og undervurdert egenskap i et menneske!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:22   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg ser ikkje et fnugg i dette som tyde til å bli "dessverre" altså! Å være ryddig er en god og undervurdert egenskap i et menneske!

Det synes jeg også, men jeg har gått mange runder med meg selv, for jeg får sjelden andre kommenarer enn negative når det gjelder sånt.

Jeg tenkte på denne tråden i går, forresten, så det var fint du dro den opp. Jeg stod nemlig på kjøkkenet etter middag og måtte ta alt selv, siden jeg var alene. Selv om benken var ryddig etter middag, så stod jeg en halvtime med dette: Grov ris kokt i kokosmelk, ble til lim i gryta mens den stod på bordet. En stekepanne som det var stekt bacon og rosenkål i, smurt inn i honning. Heldigvis non-stick, så det gikk greit, men den måtte jo kostes litt med oppvaskbørsten. En gryte med stekt kylling og diverse grønnsaker, restene måtte fjernes og litt var fastbrent. I tillegg til dette var det fire skitne og grisete tallerkener, ungene sine måtte skrapes av, fire par bestikk med matrester på og fire vannglass. Og en hundeskål som hadde stått litt for lenge på golvet og måtte settes i bløt.

Alt dette skulle da inn i maskinen, naturlig nok, men å fjerne uspist mat og børste av det grøvste (dere kan ikke seriøst mene at havregrøtrester ikke må skylles vekk? IKke at vi hadde akkurat det til middag, men rester av havregrøt, som spises her hver dag, blir jo til sement om det får stå litt) tok himla mye tid. Så måtte jeg tørke bordet, vi hadde pepperkaker til dessert, og minsten smulte både på golv og stol, og så måtte jeg tørke opp en halv klissete rosenkål fra golvet, som hunden hadde prøvd å spise, men ikke likte. Deretter tørket jeg av benken, og komfyren, som jeg ikke rakk før vi spiste, fordi maten skulle spises straks den var ferdig. Og kjøkkenvasken var grisete, så den fikk også en omgang med zalo. Til slutt ut med søpla.

Hver ting tar ikke lang tid, men dette var mye, for det var mange gryter og panner. Setter dere virkelig bare gryta i maskinen, med matrester og det hele?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:25   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Nei, men jeg kan godt sette den i vasken med zalo i mens jeg gjør andre ting. Om jeg så må tilbake litt senere for å ta den gryten. Nå har vi ikke SÅ stor leilighet, så jeg er jo i nærheten innimellom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:26   #74
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, men jeg kan godt sette den i vasken med zalo i mens jeg gjør andre ting. Om jeg så må tilbake litt senere for å ta den gryten. Nå har vi ikke SÅ stor leilighet, så jeg er jo i nærheten innimellom.

Joda, men her er det ofte både to og tre og fire gryter, og noen ganger er det ikke plass til alle i maskinen. Det er det verste jeg vet, men jeg gidder sjelden å vaske dem for hånd likevel, så de børstes lett av eller settes i vann og settes på benken til maskinen er ren og den kan få plass.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 11:05   #75
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Mm! Det høres ut som god mat, Hyacinth!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 11:12   #76
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Du lager for god mat, kan du skjønne, Hyacinth. Må'kke drive med honningglasering og sånne fancy ting i hverdagene. tsktsk.

Jeg slenger helst mest mulig i en form i ovnen og bruker kanskje bare en gryte i tillegg. Formen settes i litt sun-pulver frem til leggetid eller til dagen etter. Da er den nesten ren av seg selv. Stekepannen vaskes oftest før vi spiser, men jeg har aldri klissete ting i den så det går på et halvt minutt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 13-12-13 kl 11:27.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 11:23   #77
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Du lager for god mat, kan du skjønne, Hyacint. Må'kke drive med honningglasering og sånne fancy ting i hverdagene. tsktsk.

Hehe. Jeg fikk et akutt anfall av dårlig samvttighet i går, nemlig. Jeg tenkte på hvor mange uker ( ) det var siden ungene sist hadde spist en grønnsak...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 11:56   #78
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Vi har aldri grytene i oppvaskmaskinen. Da er det jo ikke plass til noe annet... Vi er 4 barn, hvorav to tenåringer, 2 voksne + har veldig ofte kjæresten til 17-åringen til bords (og han spiser mye...). Det betyr at vi bruker store gryter, panner osv for å få plass til maten. Hvis de skulle i maskinen, hadde vi nok fått plass til noen få frokosttallerkener + maks to kjeler.
Men vi bruker ikke lang tid på rydding. Rydder selvsagt vekk det vi bruker underveis i matlaginga, ungene tømmer og fyller oppvaskmaskin + dekker på, og så tar alle sitt inn i oppvaskmaskinen. Kjeler og panner settes i vann, men kan stå et par dager i kummen... Det er mannens jobb, og han har skippertakstendenser. Men nå er vi litt for gode til å overse rot begge to også.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 11:59   #79
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

På travle ettermiddager rydder vi ikke av før vi drar ut.
Sånn ellers rydder jeg ut av oppvaskmaskina imens jeg lager middag. Da er det bare for barna å skylla av å sette inn eter middag. Jeg tar det som er igjen og det er ikke mye.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 12:38   #80
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg misliker å la ting stå i kummen, for vi har bare en kum, og den brukes hele tiden.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no