Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 18:51   #61
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Jeg satt på skolen i dag og ventet på at eksperimentet skulle starte. Samtidig som de starter i Cern går maskina mi i svart. Coincidence? I think not.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:18   #62
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg ler godt og hjertelig av alle som synes at det å få ny viten er noe negativt, men samtidig mener at man er åpen og nysgjerrig.

Har jeg påstått at jeg er motstander av ny vitenskap?
Jeg er opptatt av at man ikke skal tukle for mye med naturen. Og jeg er bare én av sikkert millioner som viser skepsis mot CERNs eksperimentet. Jeg klarer ikke å vise en ensidig positiv entusiasme rundt forsøket. Især ikke når det foreligger så alvorlige advarsler fra så mange kompetente forskere.

Opprinnelig lagt inn av Esme

Se: Jeg ler en gang til. Hehehehe.


Vel. Å le er fint. Vitenskap sier at man kan forlenge livet av å le mye.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 23:01   #63
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Især ikke når det foreligger så alvorlige advarsler fra så mange kompetente forskere.

Det er vel der problemet ligger, hvor kompetente fysikere er egentlig disse forskerne. Det er også et annet aspekt her, det at denne maskinen kan bekrefte (og gi oss enda større forståelse rundt) teorien om universets opprinnelse, The Big Bang. Partiklene de håper å finne omtales som "God Particles".

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 23:21   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Jeg liker Røed Ødegaard, jeg. Han sammenlikner smellet med to mygg som kolliderer.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 23:34   #65
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.269
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg liker Røed Ødegaard, jeg. Han sammenlikner smellet med to mygg som kolliderer.

Han er morsom!
Og det er et fint bilde, syns jeg. Det er synd at dette har fått så mye spekulativ presseomtale her i Norge. Grunnforskning kan ofte virke uforståelig og kanskje til og med unødvendig, men det er med å bidra til forståelse som igjen har gitt oss mange teknologiske og medisinske nyvinninger, blandt annet.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 09:21   #66
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Her er en side hvor dere kan holde dere oppdatert på om LHC har ødelagt verden enda: http://hasthelargehadroncolliderdest...eworldyet.com/ Det er også mulig å abonnere på RSS-strømmen, slik at du får vite det først.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 09:26   #67
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Elevene mine har vært helt på styr i dag over dette (9. klasse). Så naturfagstimene måtte gå til å snakke om dette. Muskler får vente litt.


Sønnen min går i 9., og de hadde også snakket om dette i går. Sjelden å se han entusiastisk over noe han lærer på skolen, men dette var visst spennende saker.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 09:33   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Jeg har ikke brukt en kalori på å bekymre meg over dette.
Kanskje jeg burde? Så fikk jeg slanket meg samtidig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 09:47   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.175
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Og hvorfor skal man vite alt mulig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:18   #70
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her er en side hvor dere kan holde dere oppdatert på om LHC har ødelagt verden enda: http://hasthelargehadroncolliderdest...eworldyet.com/ Det er også mulig å abonnere på RSS-strømmen, slik at du får vite det først.



Lagt til i bokmerkene mine, takk for god link!

Polyanna: Si ifra om du trenger luktesalt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:30   #71
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Har jeg påstått at jeg er motstander av ny vitenskap?

Jeg kan skrive det en gang til jeg. Jeg synes det er morsomt fordi det er så inkonsekvent å være negativ til ny viten (jeg skrev viten, og det er ikke det samme som vitenskap) samtidig som at du påstår at du er nysgjerrig og åpen.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg er opptatt av at man ikke skal tukle for mye med naturen.

Dette er mindre tukling med naturen enn hva du selv gjør når du reiser på flytur.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Og jeg er bare én av sikkert millioner som viser skepsis mot CERNs eksperimentet.

Når ble antallet mennesker som tror på noe ensbetydende med at det er riktig? Det er millioner som ikke tror på evolusjonsteorien også, so what?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Især ikke når det foreligger så alvorlige advarsler fra så mange kompetente forskere.

Hvilke kompetente forskere er det da? Dr Wagner som har laget mest bråk om dette er ikke kompetent altså.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Å le er fint. Vitenskap sier at man kan forlenge livet av å le mye.

Oi? Sarkasme?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:39   #72
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Eg er ikkje heilt sikker på om eg synest det er så fruktbart å le av dei som vise skepsis til prosjektet. Det er mykje meir relevant og viktig å faktisk argumentere med at alt vi i dag anser som sjølvsagt kunnskap ein gong har vore på eksperiment-stadiet, og at det alltid har vore spektikarar som har prøvd å stanse eksperimenta. Majoriteten meinte jo faktisk at jorda var flat, då eksperiment viste at den ikkje var det.

For mange er alt nytt skremmande. Det bryt med det verdsbildet vi føler er trygt og stabilt, og rokker ved kjensla vår over å ha oversikt. Dette er ei grunnleggande kjensle som eg faktisk synest det er litt ufint å gjere narr av.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:40   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er ikkje heilt sikker på om eg synest det er så fruktbart å le av dei som vise skepsis til prosjektet. Det er mykje meir relevant og viktig å faktisk argumentere med at alt vi i dag anser som sjølvsagt kunnskap ein gong har vore på eksperiment-stadiet, og at det alltid har vore spektikarar som har prøvd å stanse eksperimenta. Majoriteten meinte jo faktisk at jorda var flat, då eksperiment viste at den ikkje var det.

For mange er alt nytt skremmande. Det bryt med det verdsbildet vi føler er trygt og stabilt, og rokker ved kjensla vår over å ha oversikt. Dette er ei grunnleggande kjensle som eg faktisk synest det er litt ufint å gjere narr av.

Enig!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:43   #74
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

For mange er alt nytt skremmande. Det bryt med det verdsbildet vi føler er trygt og stabilt, og rokker ved kjensla vår over å ha oversikt. Dette er ei grunnleggande kjensle som eg faktisk synest det er litt ufint å gjere narr av.

Jeg gjør ikke narr av at folk er i utgangspunktet skeptisk til nye ting, det jeg synes var inkonsekvent er når man påstår at man er åpen for nye ting og faktisk ikke er det.

Om hun hadde skrevet "til vanlig er jeg nysgjerrig og åpen, men dette er jeg skeptisk til" så hadde det vært annerledes for meg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:44   #75
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Majoriteten meinte jo faktisk at jorda var flat, då eksperiment viste at den ikkje var det.

Når var dette? Og hvilket eksperiment gjorde de for å vise at den ikke var flat?

Ben "one of them" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:48   #76
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg gjør ikke narr av at folk er i utgangspunktet skeptisk til nye ting, det jeg synes var inkonsekvent er når man påstår at man er åpen for nye ting og faktisk ikke er det.

Om hun hadde skrevet "til vanlig er jeg nysgjerrig og åpen, men dette er jeg skeptisk til" så hadde det vært annerledes for meg.

Eg forstår at det ikkje var vondt meint, Esme, og eg forstår kva du meiner. Innlegget mitt var heller ikkje spesielt retta mot deg, men meir mot den totale latterleggjeringa av ei kjensle som for mange ligg innebygt i ryggmargen.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:48   #77
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Paven meinte vel at jorda var flat, og truga med å drepe dei som påstod at ho ikkje var flat. Eller hugsar eg heilt feil no?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:53   #78
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Når var dette?

Det var vel Gérard Depardieu i 1992 om ikkje eg tek heilt feil.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:57   #79
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg forstår at det ikkje var vondt meint, Esme, og eg forstår kva du meiner. Innlegget mitt var heller ikkje spesielt retta mot deg, men meir mot den totale latterleggjeringa av ei kjensle som for mange ligg innebygt i ryggmargen.

Jeg vet ikke om du mener verden generelt eller FP spesielt, men som Iset da, som ikke er fysiker som spør åpent: Er dette noe å engste seg for?

Hun blir da overhodet ikke gjort narr av, det er da ingen her som har kompetanse for alt mulig og da må man høre med andre. Jeg er for eksempel svært forsiktig (ganske godt inn i gråsonen over til hysterisk egentlig) når det gjelder forskjellige kjemiske stoffer. Og da spør jeg de som har peiling på det, og jeg har nå aldri følt latterliggjøring for at jeg er skeptisk til alt mulig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:01   #80
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg vet ikke om du mener verden generelt eller FP spesielt

Nei eg tenkte vel meir på den kollektive - inga av Amelie. Det er mogleg eg overreagerer, men eg sat att med ei kjensle av at ho har denne frykta for det ukjende i ryggmargen (på grunn av uttalelsen om kvifor må vi vite alt?), og at den vert håna. Det kan godt hende eg tek feil ...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no