Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Interiør og stæsj til camping

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-10, 20:32   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Interiør og stæsj til camping

Please, please, please hjelp meg.
Gubben har handlet campingvogn i dag, vi skulle bare titte bittelitt. Vi har hatt lyst ett års tid og snakket om det innimellom men bare snakket, ikke tittet.
Så vi skulle titte litt, eller jeg tittet litt i går, tilfeldig mens jeg ventet på bilen min, så skulle gubben være med og titte i dag...og han handlet vogn.
Og vi trenger det meste. Alt av inventar til både vogn og telt. Det aner meg at det er utrolig mye fint å kjøpe der ute men jeg er totalt grønn på dette. For to år tilbake skulle jeg i alle fall aldri ha campingvogn, fytti rakkern, nei takke meg til hytte og stillhet og ro...
...men, svelget en haug med kameler, hytta er for langt unna til helgeturer, det blir for mye mas og det er kjedelig å sitte hjemme i helgene.
Tar med stor takk imot tips, linker og gode råd her. Noen som har noe å bidra med?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 20:53   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Nå vet jeg ikke hva du trenger i vogna, men de startpakkene på IKEA er bra for å få seg det meste av nødvendige kjøkkenduppeditter til en ok pris.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 20:56   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Hihi, gratulerer med vogn!
Vi har bare telt, så det er vanskelig å komme med tips. Men bord og stoler til å ha utenfor vognen er et must synes jeg. Og tørkestativ som du kan henge på vogna. Lang ledning så dere kan få strøm og sånn.
Snakker bare fra toppen av hodet her, kan være andre ting som er viktigere hehe.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 20:56   #4
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå vet jeg ikke hva du trenger i vogna, men de startpakkene på IKEA er bra for å få seg det meste av nødvendige kjøkkenduppeditter til en ok pris.

Men er ikke de i glass?
Tenkte å kjøpe alt i plast, er ikke det greiest da? *har ikke peiling*

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 20:58   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

http://www.bonordisk.no/kategori.php?kategori=20
Her er litt forskjellig fint servise i melamin. Bare googlet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:01   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Men er ikke de i glass?
Tenkte å kjøpe alt i plast, er ikke det greiest da? *har ikke peiling*

Jeg klarer ikke å finne den når jeg googler, men jeg tenker på den pakka som har boksåpner, kniver, røreboller, sakser, gryter (mulig det kun er denne pakka på gryter), målebegere, osteriver, røre- og stekeredskaper, potetskreller+++.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:09   #7
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

http://www.bonordisk.no/kategori.php?kategori=20
Her er litt forskjellig fint servise i melamin. Bare googlet.

Åhhh, masse fint. Takk, takk for link.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg klarer ikke å finne den når jeg googler, men jeg tenker på den pakka som har boksåpner, kniver, røreboller, sakser, gryter (mulig det kun er denne pakka på gryter), målebegere, osteriver, røre- og stekeredskaper, potetskreller+++.

Ja, den der så fin ut. Takk altså. Må visst en tur på Ikea tror jeg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:09   #8
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Hihi, gratulerer med vogn!
Vi har bare telt, så det er vanskelig å komme med tips. Men bord og stoler til å ha utenfor vognen er et must synes jeg. Og tørkestativ som du kan henge på vogna. Lang ledning så dere kan få strøm og sånn.
Snakker bare fra toppen av hodet her, kan være andre ting som er viktigere hehe.

Tørkestativ skal jeg ha, sånt lite søtt ett. De er så fine.
Ledning, takk, var ikke klar over det.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:13   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Grattis med vogn. Skal dere kjøre rundt med den eller skal den ligge på fast plass?

På Biltema finner du masse inventar til vogna av servise i melamin (hardplast) og masse annet du trenger. Vi har i tillegg en del engangsservice fra Biltema når vi ikke gidder og vaske opp. Husk å ta med ei sånn grønn vannkanne for å fylle vann på vogna. Europris har vi også handlet mye til vogna vår av div. plastboller og redskap. Vi har også mye av det plastserviset til unger fra Ikea, det i forskjellige farger. Greit at ungene har hver sin farge så slipper en å vaske opp så mye. Husk røykvarsler og også gassvarsler om dere skal bruke gass og brannslukkningsapparat. Greit å ha egne dyner/puter i vogna. Mye billig på Jysk. Campingbordet fra Biltema til unger er også genialt. Det tåler voksne også, men det er veldig greit å bare ha to løse sånne sammenklappbare campingstoler til voksne på endene. Husk også en hengerlås til å sette der hvor kula er når du kjører med den. Da kan ingen ta vogna når den står rolig.

Skal dere stå fast med fortelt oppslått hele sesongen så er det mye fint å finne på miljøstasjonene og gjenbruksbutikkene av alt mulig. På Finn også er det masse div. å bruke i fortelt for en rimelig penge.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:26   #10
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

På Kremmerhuset har de plastservice som er fint. Glass, vinglass, fat og stettskåler (de er kanskje store til å ha i vogn)

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:29   #11
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Grattis med vogn. Skal dere kjøre rundt med den eller skal den ligge på fast plass?

På Biltema finner du masse inventar til vogna av servise i melamin (hardplast) og masse annet du trenger. Vi har i tillegg en del engangsservice fra Biltema når vi ikke gidder og vaske opp. Husk å ta med ei sånn grønn vannkanne for å fylle vann på vogna. Europris har vi også handlet mye til vogna vår av div. plastboller og redskap. Vi har også mye av det plastserviset til unger fra Ikea, det i forskjellige farger. Greit at ungene har hver sin farge så slipper en å vaske opp så mye. Husk røykvarsler og også gassvarsler om dere skal bruke gass og brannslukkningsapparat. Greit å ha egne dyner/puter i vogna. Mye billig på Jysk. Campingbordet fra Biltema til unger er også genialt. Det tåler voksne også, men det er veldig greit å bare ha to løse sånne sammenklappbare campingstoler til voksne på endene. Husk også en hengerlås til å sette der hvor kula er når du kjører med den. Da kan ingen ta vogna når den står rolig.

Skal dere stå fast med fortelt oppslått hele sesongen så er det mye fint å finne på miljøstasjonene og gjenbruksbutikkene av alt mulig. På Finn også er det masse div. å bruke i fortelt for en rimelig penge.

Tusen takk for masse tips. Visste ikke at de hadde sånt på biltema. Veldig glad for at jeg laget denne tråden kjenner jeg.

Vogna skal stå fast på et sted hele tiden så det blir jo litt som ei hytte. Gubben har allerede ordnet plass, etter at han kjøpte vogna i dag. En meget ivrig gubbe her, jeg visste jo at han hadde lyst på campingvogn men jeg visste ikke at han var gira.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:33   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=oppdal
Her er link til vogna vår som vi bygde spikertelt til i høst, om du vil se hvordan vi har det.
Ellers; helt enig med biltema-forslaget. Derfra har vi mye vi og.

Gratulerer med vogn!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:39   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Gratulerer med vogn!

Vi har kjøpt en del utstyr på billigcamping.dk

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:41   #14
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=oppdal
Her er link til vogna vår som vi bygde spikertelt til i høst, om du vil se hvordan vi har det.
Ellers; helt enig med biltema-forslaget. Derfra har vi mye vi og.

Gratulerer med vogn!

Så utrolig fint. Blir jo ei hytte, skulle ønske vi kunne, men..
Det blir ikke de første årene i alle fall.

Så forteltet må ned på høsten og vi bør nok ha mest mulig ting som kan flatlegges og stables inni vogna om vinteren så vi slipper å lete etter lagringsplass til det. Her hjemme har vi ikke plass til å lagre møbler.
Fikk forresten med en genial "kjøkkenbenk" på kjøpet.
Den kan pakkes sammen i en bag. Den har to "skapdører" under benken, et rom med stor plass og et rom med hylle så der går alt av kjeler og diverse. Og på toppen er det plass til stekeovn pluss at det er en nedsenket oppvaskbalje som lett kan løftes av og taes med ut. Jeg digget den og ga klar beskjed om at den måtte bli med oss ellers kjøpte vi ikke noe vogn.

Tror jeg skal kjøpe samme sak i høyt "skap". Der var både hyller og stang til henging og stiv topp så ting kan stables oppå. Og dette kunne også pakkes sammen i en bag. Begge deler hadde glidelåsdører så man ikke ser innholdet. Jeg digget dem.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:42   #15
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gratulerer med vogn!

Vi har kjøpt en del utstyr på billigcamping.dk

Takk.
dk, blir det mye toll og greier da eller?

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 21:46   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Takk.
dk, blir det mye toll og greier da eller?

Eh. Vet ikke. Vi har handlet i butikken når vi har vært i Danmark. Den ligger i Slagelse og er ikke vanskelig å finne om man nå allikevel er på de kanter.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 22:45   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Grattis!
Camping er iallefall supert for barn, alltid noen å leke med

Vi fant fort ut at vi måtte ha gassvarmeovn i forteltet, vifteovn bruker for
mye strøm og girr ikke like bra varme, den på gass varmer opp på en to tre!
Vi har handlet en del på finn.no, bl.a sofa, lenestoler(kjøpte nye puter) fra IKEA,
salongbord og dette var knapt brukt, ellers handler vi på Staples(mye rimelig papp)
Bruker både papp og hardplast/glass, men det er noe dritt å ta store oppvasker i
vogna, så det hender at vi tyr til papp.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:32   #18
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Jeg har prøvecampet i helga, i ei hytte på campinplassen. Vi har vært og tatt ut plass til vogna. Jeg vet det kommer til å bli kjempebra, vi fikk det akkurat som vi ønsket.

Og jeg har snoket. Snoket og snoket. Tror jeg har vært inne i sikkert 8 fortelt og bare sugd til meg av ideer om hva vi trenger og hvordan vi vil ha det. Veldig greit å kunne se hvordan sånne eller sånne møbler og ting gjør seg og om vi kunne trives med samme løsning.
Og, bare så det er sagt, fortelt til folk jeg kjenner eller folk folk jeg kjenner kjenner. (Herlig setning, sant). Jeg fikk lov liksom.

Jeg kan nesten ikke vente nå, til vogna er på plass og platting ferdig bygget sånn at vi kan flytte inn. Jeg er helt dårlig. Jeg er i ferd med å bli totalt hekta.

Og i dag fikk vi kjøpt møbler. Etter snokerunden min fant jeg ut akkurat hva jeg ville ha som sittegruppe, og jammen fant vi det ikke også.
Nå står det lagret i kjelleren under huset hos datteren min og bare venter på å få komme på camping og bli pakket ut.
Og i morgen fortsetter jakten både her hjemme og i butikkene, på asjetter, kopper og annet stæsj som skal være med oss.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:42   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Vi har testet ut vogna vår på fast plass for første gang ei hel helg nå i helga. Gassvarmer er et must i forteltet synes jeg. Deilig både tidlig morgen og kveld. Så har vi sofagruppe, frokostgruppe m/stoler og en kjøkken skuffeseksjon med hybelkomfyr oppå. Den har brødfjel til å dra ut og det er genialt i og med at det er lite benkplass. Så har vi bare et lite bord som avlastningsbord ved siden av. Skal jeg lage mat bruker jeg kjøkkenbordet eller evnt. hagebordet utenfor om jeg trenger mere plass. Ordentlig grill må til. Det er høy grillfaktor på en campingplass om sommeren. Greit at du fikk tatt en snokerunde. Jeg kjenner ingen andre på den plassen vi er, så jeg har bare tatt en del spaserturer forbi og tittet inn i fortelt hvor det ikke har vært folk og ikke gardinene har vært fortrukket.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:05   #20
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiør og stæsj til camping

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi har testet ut vogna vår på fast plass for første gang ei hel helg nå i helga. Gassvarmer er et must i forteltet synes jeg. Deilig både tidlig morgen og kveld. Så har vi sofagruppe, frokostgruppe m/stoler og en kjøkken skuffeseksjon med hybelkomfyr oppå. Den har brødfjel til å dra ut og det er genialt i og med at det er lite benkplass. Så har vi bare et lite bord som avlastningsbord ved siden av. Skal jeg lage mat bruker jeg kjøkkenbordet eller evnt. hagebordet utenfor om jeg trenger mere plass. Ordentlig grill må til. Det er høy grillfaktor på en campingplass om sommeren. Greit at du fikk tatt en snokerunde. Jeg kjenner ingen andre på den plassen vi er, så jeg har bare tatt en del spaserturer forbi og tittet inn i fortelt hvor det ikke har vært folk og ikke gardinene har vært fortrukket.

Ja gassvarmer må vi ha, men har funnet ut at vi skal låne pappa sin. Han har en han bruker i garagen om vinteren, garagen hans har nemlig ikke plass til bil, kun pappas hobbysaker.
Og grill. Det har jeg i alle fall skjønt. Vi må ha en skikkelig grill ja.
Ellers prøver vi å bruke mest mulig av kasserte ting vi har her hjemme nå i begynnelsen for det blir da dyrt nok dette prosjektet. Kan tenke meg at platting og underlag ikke akkurat blir billig.
Så vi kjøper litt nytt nå i år og resten gammelt og lånt så får vi ta det etter hvert, litt nytt hver sesong.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no