Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Påskekrimhjelp?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-09, 12:55   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Påskekrimhjelp?

Jeg elsker påskekrimmen på nrk. Det er Selve Starten På Våren for meg.

Men - jeg sovna midtveis i går. Noen som kan spandere et kjapt resyme så ikke hele påsken er ødelagt her? Jeg fikk med meg at Angel forklarte naboen at Lucy bare var en niese og at mora til Lucy kjente igjen støvlene hennes, men at det ikke var Lucys ben - så er det mørkt.
Hva skjedde så?

  Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 12:57   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Abbonerer. For jeg var sikker på at det var på TV2 og begynte kl.21.45.
Jeg skal se 2. episode i dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 13:00   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Hun som kidnappet Lucy het egentlig Rosemary, og Lucys far hadde vitnet mot henne i en drapssak for mange år siden. Da lovte hun hevn. De trodde hun var død nå, fordi hun hadde arrangert en ulykke der hun var helt ugjenkjennelig, men hadde på halskjedet hun fikk av faren.

Mannen som hjalp Angel fant en avkappet barnehånd i fryseren, og sammen med at han likte Lucy fikk han så dårlig samvittighet at han hjalp Lucy til å gjemme seg i hagen, og ringte moren hennes.

Angel drepte mannen, men Lucy ble reddet i siste liten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 13:06   #4
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Den var uansett dårlig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 13:09   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Meiner at vg gav den terningkast 2, som er det dårligaste dei gjer. Eg kjem ikkje til å sjå på den meir. Håper den på tv2 er betre ( den har fått terningkast 5 )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 13:11   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Den var uansett dårlig.

Ja, det er jeg enig i. Men nå har jeg begynt å se... så jeg må prøve å ta opp siste episode på onsdag.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 13:27   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Spiller ingen rolle at den er dårlig. Det er påskekrimmen.

Tusen takk

  Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 13:29   #8
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Jeg så den, og den er ikke av de aller beste påskekrimene som har gått. Men jeg skal se fortsettelsen i kveld.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:03   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Den store avsløringen var vel at presten som hjalp til med å finne Rosie var faren hennes. I følge programverten skulle episoden i dag handle om hva som gjorde Rosie til seriemorder. Jeg kommer ikke til å se i kveld, tror jeg; det er nok den dårligste krimmen jeg har sett på NRK.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:06   #10
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Det var heller stusselige greier ja, men er det påske, så er det påske.
Jeg har store forventninger til den som kommer på TV2.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:09   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Når kommer den på tv2? Kanskje jeg skal være helt gal og starte på noe nytt?

  Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:12   #12
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Når kommer den på tv2? Kanskje jeg skal være helt gal og starte på noe nytt?

Første episode av "Retterstedet" begynner på TV2 i morgen kveld kl 22.30.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:29   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Påslrekrim, schmåskekrim. Jommen sa jeg smør!!!
Jeg sovna fra episode to også på nrk. Dermed ga jeg opp den serien og innstilte med på å følge den på tv2 istedenfor. Så i går kveld satt jeg klar da - og etter ti minutter sov jeg som en stein.

Nå er det schluss.

Jeg laster ned hele dr***en og ser'n nå på dagen!

  Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:38   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg laster ned hele dr***en og ser'n nå på dagen!

Ligger krimmen ute på nett altså?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:39   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Påslrekrim, schmåskekrim. Jommen sa jeg smør!!!
Jeg sovna fra episode to også på nrk. Dermed ga jeg opp den serien og innstilte med på å følge den på tv2 istedenfor. Så i går kveld satt jeg klar da - og etter ti minutter sov jeg som en stein.

Nå er det schluss.

Jeg laster ned hele dr***en og ser'n nå på dagen!

Ha ha ha, jeg kjenner meg så igjen.

Ikke med påskekrimmen på NRK- den sov jeg ikke fra. Syntes ikke den var så fantastisk i år, men som du sier- det er påskekrimmen.

Mord og Mysterier derimot (Midsumer Murders)..... Jeg har vel sett alle episodene som er blitt sendt på norsk TV, og har ikke greid å se ferdig EN ENESTE EN. Og det er ikke fordi det ikke er noe bra serie- jeg synes det er skikkelig bra. Men det fungerer som et sterkt sovemiddel på meg. Senest halvveis i første del sover jeg som en baby....

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:43   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Monsoon, drømmeprinsen fant den på thebox.bz
Skal vi ha krimm så skal vi ha krimm! :kompromissløs:

  Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 12:28   #17
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Påslrekrim, schmåskekrim. Jommen sa jeg smør!!!
Jeg sovna fra episode to også på nrk. Dermed ga jeg opp den serien og innstilte med på å følge den på tv2 istedenfor. Så i går kveld satt jeg klar da - og etter ti minutter sov jeg som en stein.

Nå er det schluss.

Jeg laster ned hele dr***en og ser'n nå på dagen!

Akkurat sånn er jeg også.
har ikke sett en hel film det siste året tror jeg. Bortsett fra de jeg har sett på nattevakt, men da må jeg jo holde meg våken.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 13:05   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Påskekrimhjelp?

Zånn!
Da har jeg sett episode 1 jeg også. :glad:
Da venter vi spent på episode 2 som går i kveld, eller i morgen formiddag.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no