Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Pinlig innrømmelse ...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 19:32   #21
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har aldri stemt på noe som helst..

Det er virkelig en pinlig bekjennelse.


Hvis ikke du er sytten år, da...

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 20:57   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse.........

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Kommunepolitikk og stortingspolitikk er to helt forskjellige ting. Jeg stemmer aldri på samme partiet ved kommunevalg og stortingsvalg.

Jeg kunne glatt ha stemt Frp ved kommunevalg dersom det var de rette personene som stod på lista, selv om stortingspolitikken til Frp er milelangt unna mitt politiske ståsted.

det er det jeg mener og.. men veldig mange i kommunen her stemmer Frp både til kommune og storting fordi de har god erfaring med søviknes som ordfører.

De gidder ikke sette seg inn i det og går etter hva de har erfaring med fra kommunen.. Sambo er en av de. og han er ikke den eneste.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:21   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Herregud. Er det pinlig å ha et standpunkt? Uansett hva?
Hva andre måtte mene om et valg, bør da være revnende likegyldig?
Eller stemmer man ikke for den politikken man tror er best, men for at andre skal synes man er "lur og smart"? :
Jøje meg, så teit!

Jeg er enig med deg.

Dere som skammer dere sånn for det dere en gang i historien stemte, er det fordi dere den gangen stemte utifra en annen overbevisning enn deres egen?

Det er da så mangt man kunne innrømme som dumt mener jeg, og som antakeligvis er dumt og enda dummmere enn hva man stemmer. Er det noen som er flau og trenger å komme med innrømmelser over teite utdannelsesvalg og hvor teit det var å ta kirkelig konfirmasjon, og hvor utrolig lavmåls det var å digge Modern Talking også eller???

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 24-02-07 kl 00:36.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 21:44   #24
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg har stemt forskjellig etter hvilken livssituasjon jeg har vært i. Dette fordi det er forskjellige saker som har/er viktig for meg, utifra den livssituasjonen jeg har vært/er i. Og man endrer jo ofte verdier og meninger etterhvert som årene går, for en blir jo mer erfaren etterhvert .Så jeg har stemt både Frp, SV og AP, og det uten å være flau i det hele tatt!! Men egentlig så synes jeg at det er mye arbeid å sette seg inn i "alle" politiske sakene. Så en må velge noen hjertesaker, og forsøke å se en helhet, og helst hvilken konsekvenser dette vil ha for fremtiden!

Man skal ikke angre på det man har gjort, men alt man ikke har gjort!


Sist redigert av Pelikan : 23-02-07 kl 22:41. Årsak: La til litt
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 22:09   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er enig med deg.

Dere som skammer dere sånn for det dere en gang i historien stemte, er det fordi dere den gangen stemte utifra andres overbevisning enn deres egen?

Det er da så mangt man kunne innrømme som dumt mener jeg, og som antakeligvis er dumt og enda dummmere enn hva man stemmer. Er det noen som er flau og trenger å komme med innrømmelser over teite utdannelsesvalg og hvor teit det var å ta kirkelig konfirmasjon, og hvor utrolig lavmåls det var å digge Modern Talking også eller???

Jeg er ganske flau over sånne ting som jeg typisk gjorde/likte/sto for tidligere. Det må jo være lov å innrømme at man var på feil jorde og gremmes ved tanken. Jeg tror det er ganske vanlig at man endrer politisk standpunkt når man blir eldre og mer kunnskapsrik og erfaren. Det er vel ikke så rart at man blir flau av å ha gjort ting man anser for å være helt feil.

Jeg er ganske flau for at jeg samlet på bilder av Samantha Fox, for eksempel. Sånn "Herregud, hva tenkte jeg på?"-flau.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 22:16   #26
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Hvis jeg noen gang hadde stemt frp så hadde nok jeg også vært flau over det, og min datter på 16 1/2 år som står rett ved siden av meg sier, ja hadde du gjort det så hadde du hatt all grunn til å være flau.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 00:25   #27
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg er enig med deg.

Dere som skammer dere sånn for det dere en gang i historien stemte, er det fordi dere den gangen stemte utifra andres overbevisning enn deres egen?

Jeg stemte utifra noen enkeltsaker som jeg mente var viktige, det hadde ikke noe å gjøre med andres overbevisning.

Etterhvert kom det jo frem ting som jeg overhodet ikke var enig i. Det var i den perioden etter at jeg stemte Frp jeg var mest flau. Helt til det kom en ny mulighet og jeg fikk stemt på noen andre

Etter det har jeg aldri vært flau over mine valg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 00:46   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er ganske flau over sånne ting som jeg typisk gjorde/likte/sto for tidligere. Det må jo være lov å innrømme at man var på feil jorde og gremmes ved tanken.

Men den gang du gjorde det syntes du vel ikke at det var feil. Hvorfor gremmes da? Ja, selvfølgelig du kan nå mene at det var teit, men den gangen mente du kanskje at det var helt ok. Det er vel ikke pinlig det vel?


Opprinnelig lagt inn av Kasia

Jeg tror det er ganske vanlig at man endrer politisk standpunkt når man blir eldre og mer kunnskapsrik og erfaren.

Ja, det er nok ganske vanlig ja. Kanskje litt avhengig av hva slags miljø man er oppvokst i også tror jeg. (Har selv en farfar som som stemte AP hele livet, og mente at Kåre Willoch burde brukes til torske-åte . INGENTING i denne verden hadde fått farfar til å endre politisk standpunkt)

Opprinnelig lagt inn av Kasia

Det er vel ikke så rart at man blir flau av å ha gjort ting man anser for å være helt feil. Jeg er ganske flau for at jeg samlet på bilder av Samantha Fox, for eksempel. Sånn "Herregud, hva tenkte jeg på?"-flau.

Samantha Fox!!






Neida..... tulla!

Jeg forstår ikke hvorfor du er flau over det, men ja, greit. Den gangen likte du vel henne da
Jeg digget Modern Talking jeg.... og jeg syntes George Michael var dødskjekk..... og når jeg tenker på det i dag, så ja, da tenker jeg at det var den gang da det gitt. Men flau? Nei, overhodet ikke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 10:13   #29
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Om alle som stemmer FrP er noen nek, så finnes det mange av dem. Jeg skjønner ikke at det skal være pinlig. Hverken det ene eller det andre.

Det jeg ikke skjønner er hvordan man stemmer på Kystpartiet. Les: jeg aner ikke hva de står for.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 13:14   #30
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Om alle som stemmer FrP er noen nek, så finnes det mange av dem. Jeg skjønner ikke at det skal være pinlig. Hverken det ene eller det andre.

Det jeg ikke skjønner er hvordan man stemmer på Kystpartiet. Les: jeg aner ikke hva de står for.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 14:49   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Om alle som stemmer FrP er noen nek, så finnes det mange av dem. Jeg skjønner ikke at det skal være pinlig. Hverken det ene eller det andre.

Det jeg ikke skjønner er hvordan man stemmer på Kystpartiet. Les: jeg aner ikke hva de står for.

Her kan du lese mer:


http://www.kystpartiet.no/


Kystpartiet står forøvrig også for en meget restriktiv innvandringspolitikk, men det ser folk ut til å glemme, for det er bare Frp alle bruker som eksempel i alt som dreier seg om restriktiv innvandringspolitikk i Norge. Mulig det er ford Kystpartiet ikke har så stor oppslutning som Frp, men allikevel.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:39   #32
karma
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 23
karma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Jeg syns ikke Ap er noe å være flau over. Det jo jo stort sett ganske oppegående folk. Spesielt Bjarne Håkon Hansen. Der kunne jeg faktisk sympatistemt litt for at de skulle få nok stemmer til å sitte i regjering alene.

Jeg har alltid stemt AP og kommer til å fortsette med det "Pølse" Hansen er vel imidlertid ikke den politikeren jeg er mest imponert over i mitt parti. Håper han holder tunga rett i munnen nå når vi holder på med tidenes største omorganisering i offentlig sektor: Ny arbeids- og velferdsetat NAV. Han har allerede "snublet" et par ganger. Ellers er jeg lykkelig over at vi endelig fikk en samarbeidsregjering mellom SV og AP. De to kan få til mye bra sammen.

karma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:17   #33
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har aldri stemt på noe som helst..

Ja, det ville jeg være flau over å bekjenne!

Jeg stemte Høyre en gang på kommunevalg.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:34   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg har stemt Sp. Med vilje. I kommunevalget hjemme riktignok, men allikevel. Det kommer aldri til å skje igjen, selv om jeg er enig med Sp i mange ting.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:35   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg stemte ja til EU i 94 ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:39   #36
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Regner med at det var flere enn meg som hadde trodd det skulle være LITT mer juicy innhold i denne tråden.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:43   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg stemte ja til EU i 94 ...

Å, guri. det gjorde jeg også. Det hadde jeg helt fortrengt. Jeg ble nemlig så utrolig provosert av noen hvit valgallianse-folk som ville ble jublende glade over Nei-buttonen min, for da slapp vi å få alle svartingene, degosene og sigøynerpakk til landet. Ung dum, ung og dum.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:56   #38
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Det er virkelig en pinlig bekjennelse.


Hvis ikke du er sytten år, da...



Pluss på 11 år du.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 15:57   #39
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg stemte ja til EU i 94 ...

Jeg også.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 16:29   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg stemte ja til EU i 94 ...

Jeg også. Hva tenkte jeg på?

Jeg er for øvrig enig med Note i at kommunevalg i stor grad handler om personer, ikke bare om politikk.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no