Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ekstremsport

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 09:01   #41
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg har klatret og dykket. Det var da jeg var ung og sprek. Nå er jeg bare og.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:46   #42
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Nå kom jeg på at jeg driver ekstremsport. Fotball med en haug damer som ikke kan spille fotball er ekstremsport. Man blir blå, gul og full av sår. *erfart*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:46   #43
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Nå kom jeg på at jeg driver ekstremsport. Fotball med en haug damer som ikke kan spille fotball er ekstremsport. Man blir blå, gul og full av sår. *erfart*

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:49   #44
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Der var jeg i går.
Veko er årets høydepunkt!

Så jeg deg?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:52   #45
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Så jeg deg?

Det kan godt være.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:52   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg kjører offpiste. Går litt toppturer og sånt og kjører ned fjellet på ski.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:53   #47
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg var der hele veko. Det er så moro! Men for å svare på spørsmålet; nei, jeg driver ikke med ekstremsport, men kunne ønske jeg turde.

Her er det mannen som har gjort litt av hvert, strikkhopp, fallskjerm, paraglider, osv. Kanskje ikke så rart, siden han er fra Voss?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 18:54   #48
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg var der hele veko. Det er så moro! Men for å svare på spørsmålet; nei, jeg driver ikke med ekstremsport, men kunne ønske jeg turde.

Her er det mannen som har gjort litt av hvert, strikkhopp, fallskjerm, paraglider, osv. Kanskje ikke så rart, siden han er fra Voss?

Dæven døtte. Så kult.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:14   #49
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Broren til svogeren vår er en av de mest hardbarka BASE-hopperne på Voss, med wingsuit og greier. Det er visst neste på ønskelista, men vet ikke helt om jeg er så happy for akkurat det, altså. Det ser litt skummelt ut!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:21   #50
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Broren til svogeren vår er en av de mest hardbarka BASE-hopperne på Voss, med wingsuit og greier. Det er visst neste på ønskelista, men vet ikke helt om jeg er så happy for akkurat det, altså. Det ser litt skummelt ut!

Det er jo så kult!

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:28   #51
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Mulig, men også skummelt når arrangørene glemmer å sjekke for løpestrenger der man skal hoppe.

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/ar...sece_frontpage

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 19:30   #52
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Ja, fikk den saken med meg. Guffent. Alikevel er det jo så himla artig med sånt.

  Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 13:39   #53
Venna
Fullverdig medlem
 
Venna sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 48
Venna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ekstremsport

Når jeg tenker meg om blir vrakdykking beregnet som ekstremsport også, så da driver jeg med to. Elvepadling i kajakk og vrakdykking.

__________________
Mamma til R 05 og N 09
Venna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 19:38   #54
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er lærer i ungdomsskolen og får dekket ekstrembehovene der.

Det samme gjelder i barneskolen.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

IKEA på en lørdag rett før jul gjelder kanskje ikke?

Der er mannen og jeg enig med deg, ja.

Jeg driver ikke med noe ekstremsport. Har egentlig aldri hatt behovet for det adrenalinkicket. Det eneste jeg har veldig lyst til er å hoppe i fallskjerm. Meldte meg på et kurs for en haug med år siden, men det ble ikke noe av. Har fortsatt tenkt å gjøre det, men det blir når jeg har nok penger å avse til et kurs.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 21:05   #55
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Gøy å se at det er flere adrenalinmennesker her.

  Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 21:10   #56
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg har hoppet i fallskjerm. Men jeg kan ikke påstå at jeg driver med det.

Men det var jo en terskel for en som har høydeskrekk. Av en eller annen merkelig grunn følte jeg ikke høydeskrekken i så ekstrem høyde. Verre å ta rulletrappen fra Nationalteateret stasjon, liksom.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 23:04   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Nei. For meg er en røff fjelltur i skumleste laget, så det passer meg ikke, nei.

I tillegg velger jeg bevisst et lavere risikonivå generelt etter at jeg fikk barn, og det gjelder mange områder. Nedsiden ved å stryke med er adskillig større når det er barn som kan miste moren sin. Nøktern risikovurdering: Sannsynlighet for at noe galt skal skje+konsekvensene dersom noe galt skal skje, holdt opp mot kostnaden ved å gjøre risikoreduserende tiltak.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no