Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Carlas engel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-06, 23:47   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Carlas engel

Jeg holder jo på å bestille en engel fra Carlas. Men synes det begynner å bli utrolig dårlig service der nå. Hører jo ingen ting. For en uke siden sendte jeg en mail til henne og spurte om hun viste noe mere. Og før den var det nesten 2 uker siden jeg hadde hørte noe. Har fortsatt ikke hørt noe og har sendt enda en mail til nå i kveld.
Hadde det ikke vært for at jeg så gjerne vil ha en sånn engel hadde jeg boikotta det hele.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 08:34   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Carlas engel

Det er dårlig service! Er det mulig de har tatt juleferie?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 09:48   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Carlas engel

Dette er jo en hobbyvirksomhet som jeg forstår det. Hun har for mye å gjøre. Jeg fikk tidlig i desember beskjed om at hun ikke rekker over spesialdesig lenger og et forslag til adapsjon til Ericka.

Har ikke hørt noe siden 26 oktober. Allerede da sa hun at hun ikke fikk laget spesialdesign før jul.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 17:00   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Carlas engel

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Dette er jo en hobbyvirksomhet som jeg forstår det. Hun har for mye å gjøre. Jeg fikk tidlig i desember beskjed om at hun ikke rekker over spesialdesig lenger og et forslag til adapsjon til Ericka.

Har ikke hørt noe siden 26 oktober. Allerede da sa hun at hun ikke fikk laget spesialdesign før jul.

Det sa hun ikke noen ting om til meg. Hun kom først med et forslag men den likte jeg ikke så ville jeg ha øvre halvdel av en annen på nedre del på den hun foreslo og det viste hun meg etterpå på et bilde og den ble fin. Men så har jeg ikke hørt noe mere liksom.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 17:05   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Carlas engel

Du kan jo ha bestilt før meg da. Jeg fikk mail fra henne nå, (jeg purret når jeg skrev første innlegget) og har nå bestillt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 18:03   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Carlas engel

Første mailen jeg sendte tror jeg var 3 desember. Får håpe jeg hører noe fra henne snart.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 18:38   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Carlas engel

Hva er det dere bestiller? Hvilke engler?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 21:06   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Carlas engel

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Hva er det dere bestiller? Hvilke engler?

En personlig nydelig engel til minne om Nicholas. Det er en pin men man kan også få de laget så man kan bruke de som halsekjede. Og det er et halsekjede jeg skal ha.
www.carlasangels.com

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no