Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-10, 14:43   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Det har jeg, men i går fikk jeg høre at det ikke var bra. Hun som sa det husket ikke helt hvorfor men det var noe med hvordan skjermen ble hvis du tok av beskyttelsen, at den ble treigere eller noe. I tillegg så blir det visst ikke så lett riper i skjermen siden den er av glass. Stemmer dette, er det ikke vits i å ha beskyttelse på skjermen eller bør jeg ha den på?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 14:50   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har beskyttelsesfilm på min, og det funker fint for meg. En haug kolleger kan underskrive på at det lett blir riper i glasskjermen til iPhone uten en slik.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 14:51   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har beskyttelsesfilm på min, og det funker fint for meg. En haug kolleger kan underskrive på at det lett blir riper i glasskjermen til iPhone uten en slik.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 14:52   #4
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har beskyttelsesfilm på min, og det funker fint for meg. En haug kolleger kan underskrive på at det lett blir riper i glasskjermen til iPhone uten en slik.

Okei, da blir den på

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 15:50   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har ikke. Derimot har jeg gummideksel på resten av iPhonen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 15:57   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har. Og jeg fikk en dyp ripe etter to dagers bruk uten. I tilegg har jeg en silikondings rundt resten av den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 15:58   #7
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har og er veldig glad for det. Det er så kjipt med masse riper.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 15:59   #8
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har både gummideksel og beskyttelse på skjermen - blir så lett riper i den.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 16:03   #9
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Min er naken. :lever farlig:

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 16:04   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Det har jeg, men i går fikk jeg høre at det ikke var bra. Hun som sa det husket ikke helt hvorfor men det var noe med hvordan skjermen ble hvis du tok av beskyttelsen, at den ble treigere eller noe.

Let's see: hun som sa dette, hun var ikke iPhone-selger eller noe?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 16:18   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har ikke. Derimot har jeg gummideksel på resten av iPhonen.

Samme her. Ingen riper på skjermen så langt (jeg har hatt den siden april i fjor).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 17:10   #12
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Let's see: hun som sa dette, hun var ikke iPhone-selger eller noe?

Nei, hun var faktisk ikke det men har akkurat kjøp selv så kanskje hun er påvirket av egen selger jeg har også kjøpt deksel til baksiden. Nesten to uker siden jeg kjøpte den, men først i dag nummeret har blitt portert så jeg får brukt den som telefon. Det er først nå når den skal bli med ut på tur i veska den trenger div. beskyttelse

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 17:13   #13
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har gummideksel på phonen men ikke noe på selve skjermen. Jeg kjøpte meg et slikt, men når jeg ser hvor mye tregere min svoger sin reagerer så har jeg ikke satt det på. Jeg har ikke lagt merke til noe striper på skjermen enda, jeg har hatt den siden mai 09. Passer på å legge den i egen lomme i veska og er litt omtenksom, innimellom.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 17:19   #14
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Jeg har gummideksel på phonen men ikke noe på selve skjermen. Jeg kjøpte meg et slikt, men når jeg ser hvor mye tregere min svoger sin reagerer så har jeg ikke satt det på. Jeg har ikke lagt merke til noe striper på skjermen enda, jeg har hatt den siden mai 09. Passer på å legge den i egen lomme i veska og er litt omtenksom, innimellom.

Min skjerm reagerer ikke treigt i alle fall. Kommer vel an på hva man er vant til også, jeg har hatt en supertreig Samsung så iPhonen er en drøm i forhold

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 17:45   #15
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har og den er ikke treg. Har beskyttelse i plast på resten av iphonen også. De gummidekslene blir vel fort fulle av lommerusk ser jeg for meg...

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 19:03   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har gummideksel på telefonen og hjemmeheklet futeral til hele greia.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 19:07   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har ingenting. Men vi drar jo til USA snart, og planen er å kjøpe litt stæsj der borte.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 20:11   #18
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg har og den er ikke treg. Har beskyttelse i plast på resten av iphonen også. De gummidekslene blir vel fort fulle av lommerusk ser jeg for meg...

Jeg tørker av dekselet og telefonen med jevne mellomrom, ellers blir det mye dritt under ja.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 20:36   #19
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Telefonen min er vel omtrent to år gammel, ingen riper på skjermen. Beskyttelsesfilm er ikke pent.

Ben "keeps the keys in the other pocket" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 17:20   #20
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Har du beskyttelse på skjermen til iPhone?

Jeg har hatt min i 1/2 år, har to klåfingra unger og ingen film på. Det har gått helt fint

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no