Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 23:06   #1
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Politisk korrekt FP?

Ja, ER dere virkelig så politisk korrekte og "wannabeperfekte" som dere virker som?
Dere ER ikke det vel?

Det slår meg av og til når jeg leser motstandsinnlegg mot feks nestle, heiarop for alt Mim lager av mat (ære være henne for det altså), miljøvennlighet, ammeguruer (skyldig), skoleorienterte etc etc..


Jeg må bare innrømme jeg:

Mine barn har sitter forovervendt fra de var ca 1 år.
De spiser både hjemmelage OG halvfabrikata.
Vi bruker KOMMUNAL skole.
Jeg orker ikke alltid å fylle opp matavfallet før jeg hiver det.
Jeg lar ungene spise pølser om jeg har dårlig tid.
Jeg synes Odd Molly er grusomt.
Jeg synes folk som snakker om hvor deilig alkohol er er skikkelig teite.

Det slår meg hver gang jeg er her: "Så mange ER ikke så perfekte. Mange må legge på litt".


:vurderer utmeldelse:



Gud det var deilig!!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:07   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Og jeg skriver med store bokstaver for å fremheve ord.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:08   #3
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg ser ikke helt hva Odd Molly, forherligelse av alkohol og privatskoler har å gjøre med å være politisk korrekt?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:09   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg ser ikke helt hva Odd Molly, forherligelse av alkohol og privatskoler har å gjøre med å være politisk korrekt?

Ikke jeg heller. Jeg fikk bare øst ut litt mer.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:11   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.850
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Det er vel noen av oss som er opptatt av noe og noen som er opptatt av noe annet. Det finner du da på alle forum. Alle som boikotter Nestlé er ikke ammeguruer eller Odd Molly-kjøpere.

Jeg ser ikke noe poeng i å lage en skryteliste over alle mine feil og tilkortkommenheter og nærmest skryte av den. Jeg vet hvor jeg har forbedringspotensiale og jeg prøver vel heller å jobbe med det, enn å skryte av at jeg ikke gidder/vil/får det til/what ever.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:11   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg er ikke PK, kanskje litt PR, men definitivt ikke PK.

MIn liste:
Storebror satt forovervent fra han var ett år (lillebror sitter bakovervent ennå så forumlivet har difinitivt lært meg noe. )
Vi kan både ha pølser og Grandis til middag om tiden er knapp
Vi kildesorterer bare papir (som er rent, vasker ikke av papir med mat på)
Ungene får spise kveldsmat og frokost foran TV

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 24-08-08 kl 14:09. Årsak: Skriveleif
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:12   #7
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg er helt sikker ikke politisk korrekt, og jeg hverken er, eller vil være, perfekt. Jeg er meg selv, med mine feil og mangler, og det er jeg fornøyd med. Så får andre mene hve de vil om det...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:12   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg er dødsteit !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:12   #9
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Klart det legges på.
Her kan man være hvem man vil, ikke sant?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:12   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.113
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Hvis du ikke trives og føler at andre medlemmer er veldig forskjellig fra deg, så er det vel bare å melde seg ut?

Jeg har innrømmet at jeg kjører bil og skriver sms samtidig, så jeg er altså ikke særlig PK.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:12   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.819
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg vet hvem jeg er, og jeg vet hva jeg står for. Andre får mene hva de vil om det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:12   #12
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Vimsemumsen.
Lenge siden nå!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:13   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Hvis man summerer kjepphestene til hver bruker så blir det kanskje litt overveldende, men jeg tror ikke du finner mange brukere som rir alle sammen på en gang.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:13   #14
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er vel noen av oss som er opptatt av noe og noen som er opptatt av noe annet. Det finner du da på alle forum. Alle som boikotter Nestlé er ikke ammeguruer eller Odd Molly-kjøpere.

Jeg ser ikke noe poeng i å lage en skryteliste over alle mine feil og tilkortkommenheter og nærmest skryte av den. Jeg vet hvor jeg har forbedringspotensiale og jeg prøver vel heller å jobbe med det, enn å skryte av at jeg ikke gidder/vil/får det til/what ever.

Jeg skryter ikke.
Listen peker på eksempler på tema jeg merker meg som spesielle.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:14   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg kildesorterer omtrent ingenting. :gjemmeseg:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:14   #16
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hvis du ikke trives og føler at andre medlemmer er veldig forskjellig fra deg, så er det vel bare å melde seg ut?

Jeg har innrømmet at jeg kjører bil og skriver sms samtidig, så jeg er altså ikke særlig PK.

Men hvor skal jeg DA plage deg?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:14   #17
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvis man summerer kjepphestene til hver bruker så blir det kanskje litt overveldende, men jeg tror ikke du finner mange brukere som rir alle sammen på en gang.

Hm.. det har du nok rett i.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:15   #18
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Men NOENS ømme punkt treffer jeg da, all den tid denne tråden ble smekkfull av medlemmer med en gang. Fnis.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:16   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Dette ble nesten litt komisk...jeg har gått rundt og tenkt på akkurat det samme et døgns tid. At jeg iallefall ikke kommer til å komme i "FP-himmelen".

Jeg liker FP godt, men samtidig er det faktisk et forum som gir meg dårlig samvittighet, og da mest ovenfor mine barn - og min rolle som mor.

Men jeg tenker også at det da er litt mitt eget problem. Det er jeg som tar det til meg, og føler at jeg ikke strekker til når jeg blant annet kjefter på barna, glemmer olje i barnegrøten, gir de TORO mat forholdsvis ofte og kanskje er bare måteholden interessert i politikk.

Jeg har tenkt litt at dette er et forum for folk med høy utdannelse og mye kunnskap. Og at takhøyden her er stor, noe som i og for seg er bra. Men det med stor takhøyde føles kanskje best for de som er "tryggest" på dette forumet og? Det er jo mange som kjenner hverandre her, både fra nett og virkelighet. Og mange tolker og forstår hverandre på spesielle måter.

Jeg har nettopp avsluttet ett "forumforhold" nå nylig.. men jeg er ikke klar til å avslutte det jeg har med FP, enda Jeg lærer jo mye her også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:16   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.113
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Men hvor skal jeg DA plage deg?

Fnis. Du er nå søt når du forsøker å kamuflere at du synes jeg er dødskul og ønsker å henge rundt sammen med kule meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no