Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er ett julegavetips til fam./venner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 22:53   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er ett julegavetips til fam./venner

Jeg kjøpte meg boka 365 måter og redusere ditt CO2 utslipp på, av Joanna Yarrow. i helgen. Nå har jeg kikket litt i den, og den er ganske hendig. Noen av tipsene er litt for ambisiøse; ala Gå sammen med naboene og dyrk deres egen mat. Men den er fullstappet med små facts og små tips som kan gjøre de fleste litt mer bevisst i hverdagen. Jeg har tenkt å bestille flere eksemplarer og gi i julegaver i massevis til alle voksne. Den er har fancy design og er lettlest og egner seg derfor som en smågave til feks. venner. Jeg har ikke sett den på norsk og jeg kjøpte dansk oversettelse, hvis det er noen som har sett den på norsk, så skrik ut.

Visste dere forresten at dersom man slukker for vannet mens man pusser tenner så sparer man 500.000 L vann i løpet av ett gjennomsnittsliv?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 22:59   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Her er ett julegavetips til fam./venner

Takk for tips. Skal sjekke ut om det er noen den kan passe til.

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Noen av tipsene er litt for ambisiøse; ala Gå sammen med naboene og dyrk deres egen mat.


Jeg kan stille med en sliten ripsbusk. Skal informere naboen i morgen den dag.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no