Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Billig og grei mikrobølgeovn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-21, 17:29   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billig og grei mikrobølgeovn

Mannen og jeg har sammen ødelagt mikroen. Den står inni et høyskap på kjøkkenet, og jeg hadde glemt å lukke skapdøren. Mikroen hadde også åpen dør. Mannen gikk rett på skapdøren i stor fart, og det endte med at døren til mikroen knakk.

Vel. Den er minst 10, kanskje 12-14 år gammel. Men den så helt fin ut og fungerte godt. Vi er i tvil om vi skal kjøpe ny, men vi trenger den til å varme opp middagsrester (ungdommer som trener til alle døgnets tider) og til å lage havregrøt både morgen og kveld. Klart det kan gjøres i gryte, men det blir mye mer oppvask.

Finnes det en billig mikro som fungerer til dette? Altså kun å varme opp middag/varme Fjordland/lage havregrøt. Spiller ingen rolle hvordan den ser ut, den skal stå i et skap.

Vi skal bytte kjøkken om noen år og har egentlig nok andre utgifter akkurat nå, så avansert mikro er ikke på prioriteringslisten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 17:32   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og grei mikrobølgeovn

Jeg ser det finnes utrolig billige mikrobølgeovner på Jula og Rusta, men de er så billige at jeg nesten er redd de er brannfarlige...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 17:54   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billig og grei mikrobølgeovn

Jeg hadde sikkert gått på Power eller Elkjøp, og kjøpt den rimeligste der. Mikro må man ha, ja. Hvordan skal det ellers bli popcorn???

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 17:58   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og grei mikrobølgeovn

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg hadde sikkert gått på Power eller Elkjøp, og kjøpt den rimeligste der. Mikro må man ha, ja. Hvordan skal det ellers bli popcorn???

Haha, ja, sant. Vi spiser aldri popcorn, men mye havregrøt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 18:17   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og grei mikrobølgeovn

Jeg har vurdert mikro en stund, egentlig mest for å tine frysemat og det er jo et litt annet bruksområde. Etter et halvt år har jeg fortsatt ikke funnet noen som gir meg blandingen av funksjon og pris jeg er fornøyd med.

Til deres bruk er vel en av billigmodellen fra el-kjedene best?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 19:10   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig og grei mikrobølgeovn

Jeg har denne og den er enkel og grei

https://www.elkjop.no/product/hvitev...geovn-l17mw14e

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 21:00   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig og grei mikrobølgeovn

Tusen takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no