Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå :)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 19:19   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå :)

Jeg var på tur med lillegutt til Glitterheim i fjor, og vi hadde en helt fantastisk tur, med vandring i fjellet, klatring, ridning, padling i kano, masse lek, god mat, Utrolig gode ledere som fikk ungene med på det utroligste, og alltid holdt humøret oppe. Og de hjalp de som var alene med flere unger så det ordnet seg praktisk.
Flinke med allergimaten var de også.

Denne anbefaler jeg virkelig, og vi har allerede meldt oss på årets tur. De mest populære pleier å bli fort fyllt opp (type i løpet av januar).

Så, om noen er interessert - her er link

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:24   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Å det hadde vært noe for storebror! Det var fireåringer der, ja? Dumt at det er umulig å vite om mannen kan ha ferie den uken, og passe lillesøster, før lenger ut i året.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:26   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Jepp, barn fra 4 til... 11-12 tro? 13?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:28   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Den sykkelturen fra bommen - er det oppover eller bortoversykling?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:30   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Dette så kjempemoro ut

(PS! en liten skriveleif i prikken )

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:38   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Bortoversykling, med pittelitt opp og ned men det er ikke mye. Det står haugevis av sykler der som det koster 50,- å leie, både for voksne og barn. Også er det sykkelhengere der også, så det er ikke noe problem å få med seg de som ikke klarer å sykle selv eller ikke orker sykle så langt.
Bagasjen går med traktor med henger.


Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:42.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:40   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Små sykler også? Mindre enn den på bildet? Det hadde virkelig vært noe. Var det noen som hadde med enda mindre barn? 2-åringer?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:42   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Det så gøy ut. Synd ingen av oss har ferie da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:43   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Akkurat den sykkelen er lillegutt sin egen (jeg tok med for sikkerhets skyld), men det var da mindre sykler der også mener jeg. Ring Glitterheim og spør, de er superhjelpsomme!!
Det var da med noen yngre søsken mener jeg å huske Og det var hvertfall ei jente der som var 3.5 og med på alt (men ikke toppturen til glittertind.)

Jeg ringte DNT Oslo og Omegn før jeg bestilte pga lillegutt har jo spesielle behov, så jeg trengte litt hjelp med tilrettelegging og måtte forsikre meg om at dette kunne funke for ham. Fikk god hjelp og gode svar der!


her er forresten en av lederne med lillegutt, han ble litt sliten. Ingen skal si de ikke tok jobben alvorlig!

Tar med ett til jeg


Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:42.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:46   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turistforeningens fantastiske familiecamp på Glitterheim - påmeldingen er åpen nå

Dette hørtes veldig gøy ut. Neste år er knerten nesten 4, så da kan jeg ta med meg begge to. I år går det ikke helt.

Jeg var mye i fjellet som barn, og det var veldig gøy.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no